XXL Nutrition

winstrol in het midden van de kuur.

patrick 1977

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
Beste collega's

Ik lees voornamelijk dat winstrol of anavar aan het begin of aan het einde van de kuur word genomen.
Aan het begin van de kuur geniet de voor keur ivm cortisol.

Als je het nou in het midden van de kuur neemt is het dan niet zo dat je dan het vocht en vet %
goed laag kan houden?

Of is dit onzin:)

Ik heb het wel eens wat later in de kuur gedaan, werkt prima doet gewoon z'n ding. Meesten zullen het als kickstart gebruiken maar ik deed dertijds al een frontload. Had nog een potje winny liggen en de cycle ging toen zo lekker dat ik die er in 3 weken ook nog bij had gepakt, lekkere toevoeging. :D

Aan het einde wordt tegenwoordig afgeraden ivm cortisol verhaal. Als je orals naast een inject kuur wil, en je bent verder niet met contests bezig, dan denk ik dat je het het best gewoon bij alleen kickstarten kan houden. Denk namelijk als eenmaal je core gear is ingekickt vanaf weekje of 4-5 dat winnie of var gewoon niks echt meer gaat toevoegen. Misschien net wat droger, maar zodra je daar weer mee stopt (stel je neemt het tussen week 4 en 9 bij een 12 weekse kuur als vb) dan dan denk ik dat je toch daarna als de winnie weer wegvalt alsnog wat minder droog weer wordt in het laatste gedeelte van je kuur.

Maar wellicht dat er mensen wel met dit idee ervaring hebben en je er meer over het eventuele nut kunnen vertellen :)

Aan het einde wordt tegenwoordig afgeraden ivm cortisol verhaal. Als je orals naast een inject kuur wil, en je bent verder niet met contests bezig, dan denk ik dat je het het best gewoon bij alleen kickstarten kan houden. Denk namelijk als eenmaal je core gear is ingekickt vanaf weekje of 4-5 dat winnie of var gewoon niks echt meer gaat toevoegen. Misschien net wat droger, maar zodra je daar weer mee stopt (stel je neemt het tussen week 4 en 9 bij een 12 weekse kuur als vb) dan dan denk ik dat je toch daarna als de winnie weer wegvalt alsnog wat minder droog weer wordt in het laatste gedeelte van je kuur.

Maar wellicht dat er mensen wel met dit idee ervaring hebben en je er meer over het eventuele nut kunnen vertellen :)

Het voegt precies evenveel toe als dat het aan een kickstart doet hoor... Kracht boost, drogere/hardere look. Stapelt zich gewoon met de rest van je gear. Zou het idd wel niet helemaal aan het einde van de kuur doen ivm cortisol. En de drogere look etc raak je altijd kwijt als deze veroorzaakt word door de gear.

• Topic Starter Topic Starter
Oke ik denk dat de het als kickstart wel her lekkerst is omdat je dan snel effect merkt.

Voeding blijft toch het belangrijkst tegen vocht of vet.

Ik wil binnen kort de volgende kuur starten

test e 600mg wk 1tm10
mast e 250mg wk 1tm10
winny 45 mg p/d wk 1tm5

nolva wk 12tm14

vandaar mijn vraag.

Je merkt het effect van winny net zo snel mid cycle, maar goed, enige reden dat ik dit had geopteerd was dat ik eens een frontload wou proberen en was goed bevallen :) evenals de winny mid cycle :D

---------- Toegevoegd om 07:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:55 ----------

Oke ik denk dat de het als kickstart wel her lekkerst is omdat je dan snel effect merkt.

Voeding blijft toch het belangrijkst tegen vocht of vet.

Ik wil binnen kort de volgende kuur starten

test e 600mg wk 1tm10

mast e 250mg wk 1tm10

winny 45 mg p/d wk 1tm5

nolva wk 12tm14

vandaar mijn vraag.

En als je idd permanent een droge look wil dan moet je gewoon keihard cutten met voeding en cardio. Dan blijven de resultaten een stuk beter plakken dan wanneer die extra droogheid alleen maar een resultaat is van oestrogeen verlaging door winstrol, want die raak je dus weer gestaag kwijt als je off winny gaat (en je oestrogeen weer toeneemt). Terwijl drogere look door cardio/dieet permanent blijft zolang je strikt blijft eten

Maar tis wat je zegt als je echt permanent een drogere look wilt komt het echt op juist toepassen van dieet en cardio.

als je dan toch in een schema zit en je wil je winny gebruiken plaats het dan in de periode waar je het meest van de rest gebruikt

Terug
Naar boven