XXL Nutrition

Winstrol injects/Anavar

blackpanter

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik ben van plan om over maandje kuurtje winstrol te doen. Ik heb ook nog een potje Anavar liggen en nu is mijn vraag of dit samen zou kunnen.

kuur wordt dan

wk1/6 100mg Winstrol eod
wk1/4 40/50 mg Anavar ed

Voor nakuur heb ik nolva .

Hallo,

Ik ben van plan om over maandje kuurtje winstrol te doen. Ik heb ook nog een potje Anavar liggen en nu is mijn vraag of dit samen zou kunnen.

kuur wordt dan

wk1/6 100mg Winstrol eod
wk1/4 40/50 mg Anavar ed

Voor nakuur heb ik nolva .

Rare keuze,beter neem je winny 50mg/ed

ofwel 100 mg Var/dag,voor 6 a 8 weken!

Denk dat je ze kunt combineren maar dan 50/50

Edit:nakuur nolva@ 20mg/dag

Laatst bewerkt:
Ik zou anavar niet met winstrol combineren

• Topic Starter Topic Starter
en waarom zou het een slechte stack zijn?

ok bedankt voor de reacties, maar kan het niet zo zijn omdat ze allebei beetje dezelfde werking hebben, dat ze elkaar versterken qua hardheid en droge massa?

Beetje? Winstrol & Anavar hebben zo goed als de zelfde werking alleen zijn de sides bij anavar iets milder. Maar is ook stukke duurder als je het goed wilt doseren (70-90mg)

het is de eerste keer voor mij Anavar, zou dan 70-90mg ed niet wat teveel zijn?

ok nou als ik aan de Anavar ga, bestel dan toch maar een potje erbij

Ik denk dat winstrol injects niet handig is ik zou pilletjes doen.Hoor rechts en links dat winstrol injects niet echt prettig aanvoelen zeg maar.Gaat uiteindelijk bij elke zittende,liggende en been oefening pijn doen,autorijden zitten op een stoel zulke dingen.Aan de andere kant hoor ik wel dingen dat in de schouder het minder erg zou zijn.

Ik denk dat winstrol injects niet handig is ik zou pilletjes doen.Hoor rechts en links dat winstrol injects niet echt prettig aanvoelen zeg maar.Gaat uiteindelijk bij elke zittende,liggende en been oefening pijn doen,autorijden zitten op een stoel zulke dingen.Aan de andere kant hoor ik wel dingen dat in de schouder het minder erg zou zijn.

ik heb vorige jaar winny tabs gehad, hoorde dat je met injects betere resultaat kan krijgen dus vandaar dat ik nu voor de inject gekozen heb. Hopelijk valt het dan wel mee met de pijn.

ik heb vorige jaar winny tabs gehad, hoorde dat je met injects betere resultaat kan krijgen dus vandaar dat ik nu voor de inject gekozen heb. Hopelijk valt het dan wel mee met de pijn.
Betere werking dat is zeker maar in de glutes is echt niet te doen zoals ik begrepen en gezien heb.Toch de weekjes afgemaakt.

Betere werking dat is zeker maar in de glutes is echt niet te doen zoals ik begrepen en gezien heb.Toch de weekjes afgemaakt.

Haha vertel mij wat, winny op waterbasis. Man man man..wat een pijn. 1 x in glute geinjecteerd---->3 dagen liep ik alsof ik door een n*ger in me kont genomen was. Vergeet t nooit meer. Sindsdien nooit meer geprobeerd

Winny en anavar is toch juist een goede combi ( VOLGENS DE DOPINGSBWIKIPEDIA HIERBOPNHET FORUM ) maar volgens jullie klopt dat niet wat is nu wat dan?is het nou wel een goede combi ofniet?

Winny en anavar is toch juist een goede combi ( VOLGENS DE DOPINGSBWIKIPEDIA HIERBOPNHET FORUM ) maar volgens jullie klopt dat niet wat is nu wat dan?is het nou wel een goede combi ofniet?

Ja hoor,waarom niet!? knallen die handel:D

ja ik daarom is het voor mij ook niet echt duidelijk

Ja is een goede combi, niks mis mee.. Misschien vonden die andere het niet omdat ze liever 1 vd 2 only doen om 't zo simpel mogelijk te houden. Kan verder geen reden bedenken...of het rekening houden met de lever ivm belasting door tabs. Maarja zo gek ga je niet doen qua dosering.

Verkeerd gelezen. ;)

Terug
Naar boven