MuscleMeat

Winstrol kuur suggesties

shreddedcunt

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
84kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik zal beginnnen met mij zelf voor te stellen. Ik train 3 jaar en wil graag beginnen met een winstrol only kuur. Mijn doel is iets drogere look (icm goed dieet) en iets harder worden.

Ik heb gekozen voor orals, vanwege het feit dat dit mijn eerste kuur word.

Suggessties zijn welkom (heb nog geen gear in huis)

Orals zijn ontzettend lever toxiesch, maar daar kies je voor.. Waarom geen injects? bang voor naalden?

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 20:23 ----------

toxisch*

Lever toxisch is sowieso overrated, heb er alleen over gelezen dat het het goede cholesterol verlaagt?? correct me if im wrong

Ben momenteel in men tweede week Winstrol en ben hier zeer over te spreken! Ongekende hardheid in spieren en een krachttoename van jewelste. Alleen de extreme pomp kan wat vervelend zijn. Ging overlaatst met de honden wandelen in de sneeuw en moest om de paar honderd meter even mijn kuiten laten rusten omdat ze gewoon op ontploffen stonden. :p

Wel drink ik minstens 3 à 4 liter water per dag om schade aan de lever te beperken. Ook heb ik bij Winstrol sides die ik vroeger bij Dianabol niet had, zoals kramp in spieren, backpumps en gewrichtspijn (minimaal tot nu toe).

Ivm orals vs injects: op pagina 1 in dit forum is er een topic dat Winstrol injects extreem pijnlijk zijn dus ik zou voor de orals gaan.

Hallo,

Ik zal beginnen met mij zelf voor te stellen. Ik train 3 jaar en wil graag beginnen met een winstrol only kuur. Mijn doel is iets drogere look (icm goed dieet) en iets harder worden.

Ik heb gekozen voor orals, vanwege het feit dat dit mijn eerste kuur word.

Suggesties zijn welkom (heb nog geen gear in huis)

Wat is je voorstel nu ?

• Topic Starter Topic Starter
Ben momenteel in men tweede week Winstrol en ben hier zeer over te spreken! Ongekende hardheid in spieren en een krachttoename van jewelste. Alleen de extreme pomp kan wat vervelend zijn. Ging overlaatst met de honden wandelen in de sneeuw en moest om de paar honderd meter even mijn kuiten laten rusten omdat ze gewoon op ontploffen stonden. :p

Wel drink ik minstens 3 à 4 liter water per dag om schade aan de lever te beperken. Ook heb ik bij Winstrol sides die ik vroeger bij Dianabol niet had, zoals kramp in spieren, backpumps en gewrichtspijn (minimaal tot nu toe).

Ivm orals vs injects: op pagina 1 in dit forum is er een topic dat Winstrol injects extreem pijnlijk zijn dus ik zou voor de orals gaan.

Hoeveel mg gebruik je wanneer begon je winny te merken? Hoeve aangekomen?

Ga gewoon voor 50mg winny per dag op 6 weken en nakuur. hoe moeilijk kan het nu zijn .

6 weken 50mg wins per dag.
Hier nakuren met nolva
Simpel en effectief

Yep, zoals hierboven vermeld gewoon 6 weken aan 50mg ed. Ik ben de eerste week begonnen met 40mg ed om te zien hoe de bijwerkingen meevallen.

Week 1 ongeveer 2 à 3 kg erbij, nu halverwege week twee nog 2 kg erbij :D

^ Hoe kan dat nou van winstroll? Dafuq?

Inb4 Troll?

^ Hoe kan dat nou van winstroll? Dafuq?

Inb4 Troll?
Tja goede vraag maar de weegschaal liegt er niet om hé ;) ben ook al stuk droger en mijn armen een stuk groter. Ik verwacht wel niet dat ik deze groei ga aanhouden zoals hij tot nu toe is en dat het nog wat afzwakt. Ik reageer gewoon heel sterk op winstrol. Had na 2 dagen al krachtwinst + zeer harde spieren

edit:
Begin: 89kg
Eind week 1: 92kg
Gisteren gewogen: 94kg

branders? <33 xoxo

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 13:56 ----------

Lever toxisch is sowieso overrated, heb er alleen over gelezen dat het het goede cholesterol verlaagt?? correct me if im wrong

Idd ik ken een abusers en hij deed dit:
1-12 test e 500mg
1-6 dboll 30-40mg
6-12 winstrol 40-50mg per dag.
4 weken nakuur ,
6 weken off
nu zit ie in een zware tren / test e kuur met kickstart winstrol.
Hij heeft bloed laten prikken en alles is oké -.- (buiten iets van zijn spierexceem of zoiets maar dit is me niet bekent wat het betekent)

een real life vriend van mij..

branders? <33 xoxo

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 13:56 ----------

Idd ik ken een abusers en hij deed dit:
1-12 test e 500mg
1-6 dboll 30-40mg
6-12 winstrol 40-50mg per dag.
4 weken nakuur ,
6 weken off
nu zit ie in een zware tren / test e kuur met kickstart winstrol.
Hij heeft bloed laten prikken en alles is oké -.- (buiten iets van zijn spierexceem of zoiets maar dit is me niet bekent wat het betekent)
Ohja want stimulering van proto-oncogenen komt in een bloedtest naar voren ...

Wat jij zegt begrijp ik niet , zo geleerd ben ik nog niet.
Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat zijn lever en cholesterol waardes oké was.

Wat jij zegt begrijp ik niet , zo geleerd ben ik nog niet.
Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat zijn lever en cholesterol waardes oké was.
Proto-oncogenen zijn genen die te maken hebben met celgroei etc. Als die muteren (dan noemen we ze oncogenen) dan kunnen zij ervoor zorgen dat er abnormale celdelingen plaatsvinden of dat abnormale cellen niet meer dood worden gemaakt (apoptose), wat uiteindelijk kan leiden tot kanker. Dianabol kan proto-oncogenen muteren tot oncogenen.

Proto-oncogenen zijn genen die te maken hebben met celgroei etc. Als die muteren (dan noemen we ze oncogenen) dan kunnen zij ervoor zorgen dat er abnormale celdelingen plaatsvinden of dat abnormale cellen niet meer dood worden gemaakt (apoptose), wat uiteindelijk kan leiden tot kanker. Dianabol kan proto-oncogenen muteren tot oncogenen.
Welke aas nog ?

Terug
Naar boven