AndroidHealthClinic

Winstrol kuur suggesties

Yep, zoals hierboven vermeld gewoon 6 weken aan 50mg ed. Ik ben de eerste week begonnen met 40mg ed om te zien hoe de bijwerkingen meevallen.

Week 1 ongeveer 2 à 3 kg erbij, nu halverwege week twee nog 2 kg erbij :D

Iedereen zegt dat winny only amper massa opbouwt, en jij bent op mss 10 dagen al 4-5kg bij? Degene die ik ken en dat deden wonnen amper 2kg (stonden wel scherper na de kuur). Volgens mij was er iets mis met je voedinsschema of ben je heel gevoelig :D iig, lucky for you dat het zo goed werkt :p

Iedereen zegt dat winny only amper massa opbouwt, en jij bent op mss 10 dagen al 4-5kg bij? Degene die ik ken en dat deden wonnen amper 2kg (stonden wel scherper na de kuur). Volgens mij was er iets mis met je voedinsschema of ben je heel gevoelig :D iig, lucky for you dat het zo goed werkt :p

Vaak begint men met aas ook pas aan een goed voedingschema, vandaar sommige resultaten.

Dus je vind dat dat best kan?

Maar dan ligt niet de winny ten grondslag, maar goed voedingsschema.

ze genoeg botjes die ineens aan de winny gaan en voor en na het trainen in the gym een gainshake bestellen, en als je ze hoort praten over hun voeding denk ik, waarom ben je daar niet eerder aan begonnen.

En winny werkt dan ineens goed, nog beter als test only :D

Laatst bewerkt:
Dat ik mijn voedingsschema heb aangepast aan mijn kuur klopt inderdaad, maar ik ben enkel wat hoger in eiwitten gaan zitten :P Ik eet momenteel namelijk gewoon op onderhoud en ben vanaf deze week begonnen cardio erbij te doen.

Nu zie ik al duidelijk dat mijn vetpercentage is gedaald en ook zijn mijn armen en schouders een stuk dikker geworden. Ook omdat ik vrijwel onmiddelijk iets begon te voelen van de Winstrol denk ik gewoon dat ik zeer gevoelig ben voor DHT ofzo :p

En jonges, niet blind staren op kgs hé! ;) Toen ik mij gisteren woog was ik ook weer een kg lichter ongeveer. Wat telt is wat er na de kuur bij is :p

In het onderzoek kwam alleen dianabol naar voren als kankerverwekkende stof. Er werden echter geen metabolieten meegenomen in het onderzoek, die ook kankerverwekkend zouden kunnen zijn. Het is dus zeker mogelijk dat andere steroïden ook kankerverwekkend zijn, maar daar moet uitgebreider onderzoek naar worden gedaan.

In het onderzoek kwam alleen dianabol naar voren als kankerverwekkende stof. Er werden echter geen metabolieten meegenomen in het onderzoek, die ook kankerverwekkend zouden kunnen zijn. Het is dus zeker mogelijk dat andere steroïden ook kankerverwekkend zijn, maar daar moet uitgebreider onderzoek naar worden gedaan.

Thx, karma komt nog.
Zit gsm

Terug
Naar boven