XXL Nutrition

Winstrol met anavarkuur

darterke1210

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Mensen ik ga met een kuur starten, namelijk winstrol anavar. Elk 50mg gedurende 40dagen
Mijn vraag gaat als volgt... Wat neem ik wanneer in... Want heb overal gelezen
Dat je best alles verspreid op een dag...

Als dat is wat je hebt gelezen, wat is dan precies je vraag?

Lol... here is some advice. Gebruik de fucking zoekmachine. Als je dit soort vragen nog moet stellen zou ik beter maar niet beginnen. En al helemaal geen anavar EN winstrol

s' morgens de helft, s' avonds de andere helft.

Test e 500 Mg per week. Dat is een kuur.
Winstrol anavar 2 x zo duur zo niet 3 x en minder als de helft zo effectief
Zonde geld. Zonde eerste kuur.

Need for needle

Dit is niet eens een kuur te noemen man..

Lees je nou toch eens goed in over wat een goeie kuur inhoudt en wat je er voor nodig hebt.
Heb je je voeding wel op orde?

Beter neem je het niet...

Ga je nou Winstrol nemen of Anavar? Of allebei? :o

100mg indd voor 40dagen :)

Oh.. Okay..
Ik zou het nooit zelf doen, maar als je het toch gaat doen zou ik sochtends de ene helft nemen en savonds de andere helft. Of je 25 om 25 of gewoon 50 om 50 moet doen, kan ik niet vertellen. Er zal best 1 van de 2 manieren de beste zijn verwacht ik.

gewoon de ene dag 100mg winstrol en de andere dag 100mg anavar

nee srs.. beter gewoon niet doen en een test kuurtje pakken of winstrol only. Maar ik raad je het eerste aan.. Mijn eerste kuurtje was ook een winstrol only en een leuke kennismaking met aas hoor maar meer niet. Als ik het over moest doen was gelijk die spuit er in gegaan

Als je steken krijgt in je rechterzij, direct stoppen.
6 maand na gebruik kunnen je leverwaarden nog afwijkingen vertonen.

Als je steken krijgt in je rechterzij, direct stoppen. 6 maand na gebruik kunnen je leverwaarden nog afwijkingen vertonen.

Als je steken krijgt in je rechterzij is het te laat :p
In principe voel je je lever niet. Zelfs geelzucht komt eerder opzetten dan dat je pijn aan je lever krijgt.

Als je steken krijgt in je rechterzij is het te laat :p
In principe voel je je lever niet. Zelfs geelzucht komt eerder opzetten dan dat je pijn aan je lever krijgt.

waar kwamen die steken dan plots vandaan bij mij na 5 weken op winstrol (50) en anavar (60)?
Ik had wel bepaalde afwijkende leverwaarden en licht gezwollen schildklier. Waarom die afwijkingen er waren, wist de dokter niet maar de leverfunctie was normaal zei hij.

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

In ieder geval doe je beter die winny/var niet.
Kost te veel voor wat het maar is.

Terug
Naar boven