ik weet dat iedereen dezelfde vragen stelt met steeds andere AS maar ik ga het toch ook doen
ik ben nu 26 jaar 1.84M 86kg 9%vet
ben nu al zo'n 8jr bezig met BB en zo'n 4 jaar echt fanatiek (4 a 5 keer in de week geen alcohol en niet roken)
let zeer goed op me voeding en wil nu toch aan een kuurtje beginnen om een kilootje of 5 droge spiermassa over te houden maar hor steeds andere verhalen dus in hoop dat hier wat wijze mensen met ervaring mij verder kunnen helpen
ik ben van plan om het volgende te gaan proberen:
Week 1-8 Primo 500mg per week
Week 1-8 test enanthate 250mg per week
nakuren met Nolvadex, eerste week op 40mg per dag, daarna 3 weken op 20mg per
dag
kan iemand mij de voor en nadelen vertellen van Winstrol, Primobolan en testosteron.
heeft iemand deze kuur eerder gedaan?
kan ik nou beter winstrol of Primobolan gebruiken samen met Testosteron?
ik wil de eerste keer de Test bewust laag omdat meteen hoog inzetten met test
betekent dat je een volgende keer minimaal die hoeveelheid moet zetten.
-edit-
nou ga ik volgende maand naar Griekenland en ik weet dat daar echt veel te koop (en veel goedkoper)is maar is het het risico waard om het mee te nemen
en weet iemand of de controles in oktober net zo streng zijn als in het hoor seizoen?
mag je het meenemen voor eigen gebruik??
ik ben nu 26 jaar 1.84M 86kg 9%vet
ben nu al zo'n 8jr bezig met BB en zo'n 4 jaar echt fanatiek (4 a 5 keer in de week geen alcohol en niet roken)
let zeer goed op me voeding en wil nu toch aan een kuurtje beginnen om een kilootje of 5 droge spiermassa over te houden maar hor steeds andere verhalen dus in hoop dat hier wat wijze mensen met ervaring mij verder kunnen helpen
ik ben van plan om het volgende te gaan proberen:
Week 1-8 Primo 500mg per week
Week 1-8 test enanthate 250mg per week
nakuren met Nolvadex, eerste week op 40mg per dag, daarna 3 weken op 20mg per
dag
kan iemand mij de voor en nadelen vertellen van Winstrol, Primobolan en testosteron.
heeft iemand deze kuur eerder gedaan?
kan ik nou beter winstrol of Primobolan gebruiken samen met Testosteron?
ik wil de eerste keer de Test bewust laag omdat meteen hoog inzetten met test
betekent dat je een volgende keer minimaal die hoeveelheid moet zetten.
-edit-
nou ga ik volgende maand naar Griekenland en ik weet dat daar echt veel te koop (en veel goedkoper)is maar is het het risico waard om het mee te nemen
en weet iemand of de controles in oktober net zo streng zijn als in het hoor seizoen?
mag je het meenemen voor eigen gebruik??
Laatst bewerkt: