XXL Nutrition

Winstrol Of Primobolan Met Testosteron Voor De 1ste Kuur???

dinos

Novice
Waardering
0
ik weet dat iedereen dezelfde vragen stelt met steeds andere AS maar ik ga het toch ook doen

ik ben nu 26 jaar 1.84M 86kg 9%vet
ben nu al zo'n 8jr bezig met BB en zo'n 4 jaar echt fanatiek (4 a 5 keer in de week geen alcohol en niet roken)
let zeer goed op me voeding en wil nu toch aan een kuurtje beginnen om een kilootje of 5 droge spiermassa over te houden maar hor steeds andere verhalen dus in hoop dat hier wat wijze mensen met ervaring mij verder kunnen helpen

ik ben van plan om het volgende te gaan proberen:

Week 1-8 Primo 500mg per week
Week 1-8 test enanthate 250mg per week

nakuren met Nolvadex, eerste week op 40mg per dag, daarna 3 weken op 20mg per
dag

kan iemand mij de voor en nadelen vertellen van Winstrol, Primobolan en testosteron.

heeft iemand deze kuur eerder gedaan?

kan ik nou beter winstrol of Primobolan gebruiken samen met Testosteron?

ik wil de eerste keer de Test bewust laag omdat meteen hoog inzetten met test
betekent dat je een volgende keer minimaal die hoeveelheid moet zetten.

-edit-

nou ga ik volgende maand naar Griekenland en ik weet dat daar echt veel te koop (en veel goedkoper)is maar is het het risico waard om het mee te nemen
en weet iemand of de controles in oktober net zo streng zijn als in het hoor seizoen?

mag je het meenemen voor eigen gebruik??

Laatst bewerkt:
ik weet dat iedereen dezelfde vragen stelt met steeds andere AS maar ik ga het toch ook doen

ik ben nu 26 jaar 1.84M 86kg 9%vet
ben nu al zo'n 8jr bezig met BB en zo'n 4 jaar echt fanatiek (4 a 5 keer in de week geen alcohol en niet roken)
let zeer goed op me voeding en wil nu toch aan een kuurtje beginnen om een kilootje of 5 droge spiermassa over te houden maar hor steeds andere verhalen dus in hoop dat hier wat wijze mensen met ervaring mij verder kunnen helpen

ik ben van plan om het volgende te gaan proberen:

Week 1-8 Primo 500mg per week
Week 1-8 test enanthate 250mg per week

nakuren met Nolvadex, eerste week op 40mg per dag, daarna 3 weken op 20mg per
dag

kan iemand mij de voor en nadelen vertellen van Winstrol, Primobolan en testosteron.

heeft iemand deze kuur eerder gedaan?

kan ik nou beter winstrol of Primobolan gebruiken samen met Testosteron?

ik wil de eerste keer de Test bewust laag omdat meteen hoog inzetten met test
betekent dat je een volgende keer minimaal die hoeveelheid moet zetten.

-edit-

nou ga ik volgende maand naar Griekenland en ik weet dat daar echt veel te koop (en veel goedkoper)is maar is het het risico waard om het mee te nemen
en weet iemand of de controles in oktober net zo streng zijn als in het hoor seizoen?

mag je het meenemen voor eigen gebruik??

Dinos kerel,

Ten eerste mag u geen prijzen noemen, daar is MrJ niet zo blij mee.
Ten tweede heb je kuur in gedachten maar je weet niet wat de voor en nadelen van zijn.
Geen goede basis voor een kuur, dacht je niet?
Lees je eerst goed in de materie, kom dan met een goed voorstel en zullen wij onze mening hierover geven.
And by the way, niet zo verstandig om AAS uit Griekenland mee te nemen.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
beste hitman,

van die prijzen wist ik niet maar kan het wel begrijpen maar ik bied toch niks aan ik vraag me alleen af of ik niet word opgelicht!

en verder heb ik veel op internet gelezen over de voor en nadelen maar niet in deze combo dus daarom stel ik die vraag alsnog

ik heb niet vanavond besloten om een kuur te gaan doen
ben hier al vanaf februari mee bezig dus geloof me heb echt al wat info verzameld!!!

en eigenlijk had ik niks aan jouw reactie maar toch bedankt voor de waarschuwing over de prijzen

gr

Zoals je zelf ook al kunt zien is de prijs/kwaliteit verhouding van de Primo nou niet echt om over naar huis te schrijven. Geen aanrader dus.
Of je opgelicht wordt kun je pas beoordelen nadat je weet of de gekochte roids echt zijn.
Meenemen voor eigen gebruik is niet toegestaan zonder doktersvoorschrift. Als je in Griekenland koopt je kun het beste de spullen via de post naar je eigen adres in NL/Be sturen.

Voor een eerste kuur zou ik het simpel houden:
Week 1 t/m 10 500 mg test/wk

De bijwerkingen van een stack zijn niet anders dan die van 2 specifieke roids bij elkaar opgeteld.

beste hitman,

van die prijzen wist ik niet maar kan het wel begrijpen maar ik bied toch niks aan ik vraag me alleen af of ik niet word opgelicht!

en verder heb ik veel op internet gelezen over de voor en nadelen maar niet in deze combo dus daarom stel ik die vraag alsnog

ik heb niet vanavond besloten om een kuur te gaan doen
ben hier al vanaf februari mee bezig dus geloof me heb echt al wat info verzameld!!!

en eigenlijk had ik niks aan jouw reactie maar toch bedankt voor de waarschuwing over de prijzen

gr

Dinos het is ook niet aanvallend bedoeld hoor, begrijp met niet verkeerd bro.
Maar zoals Black Knight zei hou het simpel voor je eerste kuur.
Indien je toch wil gaan stacken, neem dan middelen die elkaars werking kunnen versterken.
bijv 250mg test en 200mg deca is een hele goede beginners kuurtje.
Zijn aardig wat logjes over geschreven.

ow ik dacht juist dat ik het simpel had gehouden:

4 vials Primobolan
1 vial Testosteron enanthate
en 1 potje EPL Nolvadex voor na de kuur
Nolvadex heb ik toch gewoon nodig?

is toch helemaal geen zware beginners kuur??
ik heb veeeel zwaardere beginners kuurtje gezien

250mg test en 200mg deca is toch ook een stack?

Ik vind het een prima eerste kuurtje.. Testo en primo dan..

Als je al 8 jaar training achter de kiezen hebt dan heb je ook een leuke basis en zal je zeker tevreden zijn met deze kuur.

Winstrol is ook een optie, zeker omdat je wat droger bent (9%). Maar wistrol is wat pijnlijk en vaker zetten.. dus testo en primo is een goede keuze. Op de prijs van de primo na dan.. maargoed dat is blijkbaar en verstandig ook geen probleem..

Ik zou gewoon lekker hier kopen.. ipv moeilijk doen om het vannuit griekenland hier te krijgen.. maar.. apotheek prijzen doen mij ook nog steeds kwijlen hoor..

Lees eens wat rond over deze middelen en suc6 met je 'ontmaagding' ;)

Is idd niet echt zwaar, maar waarom zweer je zo bij die primo?

Kijk eens wat je kwijt bent aan een stack van test en deca, waar je wss nog betere gains mee haalt ook.

Dino....pas je eerste post met prijzen even aan want de forumleiding kan in de problemen komen doordat jij prijzen noemt.

Die prijzen zijn normaal dus je wordt niet opgelicht.

@ontopic

Op zich een redelijk kuurtje al vind ik de test wat aan de lage kant.

OK, prijzen verwijderd.

't Blijft deze keer bij een waarschuwing, ga eerst maar eens de boardregels lezen.

ok sorry

test op 500 mg zetten en je hebt een lekka kuurtje (zoals testo dat altijd zegt)

Ik zou de test e voor min. 10 weken zetten ivm de lange esthers. Voor je portomonnee en je gains zou ik ook gewoon voor deca gaan. Je wilt rustig beginnen dus:

week 1 t/m 10 test e 250mg
week 1 t/m 9 deca 200mg

en de nakuur natuurlijk!!!!

Terug
Naar boven