AndroidHealthClinic

winstrol only de grote vraag

nee nolva is ook belastend voor je lever.

Sava en ik hebben altijd last,legio gasten hebben er never last van,of laten simpelweg geen bloed tappen.

Je zal echt geen problemen krijgen bij een 17 aa kuur,beperk dit alleen zoveel mogelijk in dosering,weken,en frekwentie per jaar.

nee nolva is ook belastend voor je lever.

Sava en ik hebben altijd last,legio gasten hebben er never last van,of laten simpelweg geen bloed tappen.

Je zal echt geen problemen krijgen bij een 17 aa kuur,beperk dit alleen zoveel mogelijk in dosering,weken,en frekwentie per jaar.

maar dan moet je in de laatste week van winny al je bloed laten testen?

omdat je normaal 8 uur na laatste tab al begint met nolva.

als je waardes dus goed zijn en toch nolva pakt dan kan het slechter worden?

maar dan moet je in de laatste week van winny al je bloed laten testen?

omdat je normaal 8 uur na laatste tab al begint met nolva.

als je waardes dus goed zijn en toch nolva pakt dan kan het slechter worden?

klopt dit?

de nolva doet niks voor de lever zelf toch? brengt alleen test niveau omhoog?

voor lever herstel is er alleen mariadistel?

Je lever laat je testen op ENZYMVERHOGING

Het is niet zo dat je na 5 dagen na je laatste iname het weer laag is....nee de enzymverhoging ben je wel een paar mnd zoet mee.

Je lever laat je testen op ENZYMVERHOGING

Het is niet zo dat je na 5 dagen na je laatste iname het weer laag is....nee de enzymverhoging ben je wel een paar mnd zoet mee.

okee. nolva heeft ook niets met je lever te maken, het herstel dan.

neem aan dat als je lever waardes niet goed zijn je van de huisarts wel weer de nodige medicatie krijgt. :D

laat ik mijn bloed na de volgende test-e kuur wel testen.

Ook nolva is schadelijk voor de lever.
Er waren patienten met metastase in de lever,waarvan verwacht werd dat het uit het melanoom van de borst kwam.Het bleken tumoren uit de lever zelf te zijn.

Nolva IS GEEN ONSCHADELIJK goedje.....het is een MUST in de nakuur,maar tis een zeer sterk medicijn met dito bijwerkingen

ook nolva is schadelijk voor de lever.
Er waren patienten met metastase in de lever,waarvan verwacht werd dat het uit het melanoom van de borst kwam.het bleken tumoren uit de lever zelf te zijn.

Nolva is geen onschadelijk goedje.....het is een must in de nakuur,maar tis een zeer sterk medicijn met dito bijwerkingen

amen:d

Terug
Naar boven