AndroidHealthClinic

Winstrol only en spierpijn

laurens700

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Even snel een vraagje tussendoor als het mag. Heb geen zin om hier een hele topic over te openen. Ik zit in mijn 5de week van mijn winstrol only kuur. ik slik 3 ochtend en 2 avond. Eerste 4 weken helemaal geen last van spierpijn en nu in mijn 5de week merk ik dat ik elke keer spierpijn krijg. Het is toch zo dat je helemaal geen spierpijn krijgt als je aan de winstrol zit of vergis ik me?

Even snel een vraagje tussendoor als het mag. Heb geen zin om hier een hele topic over te openen. Ik zit in mijn 5de week van mijn winstrol only kuur. ik slik 3 ochtend en 2 avond. Eerste 4 weken helemaal geen last van spierpijn en nu in mijn 5de week merk ik dat ik elke keer spierpijn krijg. Het is toch zo dat je helemaal geen spierpijn krijgt als je aan de winstrol zit of vergis ik me?

Dat MAG;)
Weet je zeker dat het vanuit je spieren komt en niet je gewrichten die dan uitstralen naar je spieren?
Als je googlet op winstrol en spierpijn zal je zien dat je zeker niet de enige bent die hier last van heeft. Ik ben echter TE onervaren op het gebied van Winstrol om alle ins en outs te kennen.

• Topic Starter Topic Starter
Neem de volgende keer toch even de moeite om een topic te openen. Zo houden we alles overzichtelijk.

Dank u.

Excuses:)

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 21:41 ----------

Dat MAG;)
Weet je zeker dat het vanuit je spieren komt en niet je gewrichten die dan uitstralen naar je spieren?
Als je googlet op winstrol en spierpijn zal je zien dat je zeker niet de enige bent die hier last van heeft. Ik ben echter TE onervaren op het gebied van Winstrol om alle ins en outs te kennen.

Weet het wel zeker ja. Eerst spierpijn in mijn borst, nadat ik borst - rug had getraind. Vervolgens spierpijn in mijn benen (houdt 2 dagen aan, kan nauwelijks zitten) en ook mijn triceps.

Hmmm. Misschien toch idd zinvol om daar een topic voor aan te maken, ik ben best wel benieuwd dus laat me even weten wanneer je 'm online gooit.

Misschien nu in week 5 train je intensiever vanwege je krachtgains?

Ik probeer me te herinderen of ik spierpijn had tijdens winstrol, volgens mij wel.
Zou niet wetencwaarom je geen spierpijn zou moeten hebben met deze kuur.

Winstrol is wat meer vochtafdrijvend, dus misschien ook nog meer water drinken.

Tuurlijk kun je spierpijn hebben als je winstrol gebruikt

Misschien nu in week 5 train je intensiever vanwege je krachtgains?

Ik probeer me te herinderen of ik spierpijn had tijdens winstrol, volgens mij wel.
Zou niet wetencwaarom je geen spierpijn zou moeten hebben met deze kuur.

Winstrol is wat meer vochtafdrijvend, dus misschien ook nog meer water drinken.

Ja dat kan wel inderdaad kloppen, maar wel raar dat ik dan in week 2 tot 4 geen spierpijn had. Ik dacht zelf doordat je sneller herstelt je minder last krijgt van spierpijn en ik het tot nu toe niet echt op internet kunnen vinden over mensen die last hebben van spierpijn tijdens winstrol.

Over het algemeen drink ik wel goed water. Zal proberen om er nog wat bij te gieten:P

Bedankt elk geval!!

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 22:25 ----------

Zie hier link:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/winstrol-spierpijn-225579/

ik zit nu in week 3 winstrol 60 mg man wat een geil spul is dat zeg. Agressie kracht drang om te trainen en ben al 5 kilo aangekomen. Alleen me gewrichten doen zo ontzettend pijn, me schouders, knieen en ellebogen die kraken letterlijk

ik zit nu in week 3 winstrol 60 mg man wat een geil spul is dat zeg. Agressie kracht drang om te trainen en ben al 5 kilo aangekomen. Alleen me gewrichten doen zo ontzettend pijn, me schouders, knieen en ellebogen die kraken letterlijk

Slik je wel glucosamine en drink je genoeg? Heb er zelf niet last van:)

ik drink zeker genoeg en ja ik slik ook glucosamine

5 kilo aangekomen, i loled.

tja 5 kg.........mensen beginnen meestal pas goed te eten als ze aan de AS zijn.

als je hard traint heb je altijd spierpijn, met of zonder winstrol:P

Kan ook zijn dat je een griepje gaat krijgen.

Ja idd klein detail. Kweet ni maar soms begrijp ik de mensen niet.

hahaha

Terug
Naar boven