Fitness Seller

Winstrol only kuur 6 weken, 50mg per dag.

Ok, alweer dus...
Winny only is geen kuur.
Kuur gewoon goed of kuur niet. Pak 10 weken test e en gebruik die winny als kickstart.
Heb jij je wel ingelezen? Overal word winny only afgeraden. Weet jij wel wat de sides van winny zijn?
Backpumps, droge gewrichten, slechte eetlust, hoofdhaar verliezen, leverschade, enz enz.
Daarnaast ben je door winny ook onderdrukt, en pak je er bijna niks mee. Jouw verwachtingen zijn veeeel te hoog.
Heb jjj dit er allemaal voor over als je ook gewoon 10 weken test kan pakken met minimale sides ? Als je de boel toch onderdrukt, pak dan iets waarmee je tenminste degelijke gains maakt. En je niet zoveel sides hoeft te ervaren.

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Je smoesjes om niet te prikken slaan ook nergens op, op youtube staan zat filmpjes hoe je moet prikken, en hier is het ook uitgebreid uitgelegd. Verder gaf je al aan dat je 10 weken kan kuren. Prikken stelt geen ene reet voor, de eerste 2x ff spannend maar daarna stelt het al niks meer voor.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, alweer dus...
Winny only is geen kuur.
Kuur gewoon goed of kuur niet. Pak 10 weken test e en gebruik die winny als kickstart.
Heb jij je wel ingelezen? Overal word winny only afgeraden. Weet jij wel wat de sides van winny zijn?
Backpumps, droge gewrichten, slechte eetlust, hoofdhaar verliezen, leverschade, enz enz.
Daarnaast ben je door winny ook onderdrukt, en pak je er bijna niks mee. Jouw verwachtingen zijn veeeel te hoog.
Heb jjj dit er allemaal voor over als je ook gewoon 10 weken test kan pakken met minimale sides ? Als je de boel toch onderdrukt, pak dan iets waarmee je tenminste degelijke gains maakt. En je niet zoveel sides hoeft te ervaren.

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Je smoesjes om niet te prikken slaan ook nergens op, op youtube staan zat filmpjes hoe je moet prikken, en hier is het ook uitgebreid uitgelegd. Verder gaf je al aan dat je 10 weken kan kuren. Prikken stelt geen ene reet voor, de eerste 2x ff spannend maar daarna stelt het al niks meer voor.

Ik zei als ik langer kon kuren dan 6 weken dan zou ik test doen, maar ik kan niet langer dan 6.

Ik twijfel nu heel erg om nog die winny only kuur te doen :s

Ik weet niet hoe dat moet, wil geen risico nemen. Ook wil ik niet langer dan 10 weken kuren.

Ik heb al besloten om Winstrol only te doen. Heb jij misschien nog tips en weet jij of mijn supplementen voor bijwerkingen goed zijn?

Staat toch 10 weken?
Anders pak je korte esters. Test prop eod zetten, alleen zo vaak prikken is niet fijn als eerste prik kuur.

Waarom kun/wil je niet langer dan 6 weken?

Eerst 6 weken je lever lopen belasten met winny en daarna volle bak gaan zuipen, dat leek je wel een goed plan dan?:p

Daarom wil ik mijn lever zo goed mogelijk beschermen tijdens mijn kuur. Heb jij ervaring met Tested Liver Protection van body en fitshop? Of gebruik jij zelf iets anders tijdens kuren?

Dan kan je dus al helemaal beter test e pakken..
Een avondje zuipen kan best een keer. Test is niet leverbelastend en winny is dat wel, 17aa.

Waarom moet zon topic nou verneukt worden met een nondiscussie over 6 of 10 weken kuren. Als hij oral only wilt laat gwn en geef anders geen antwoord.

Na al deze reacties heb ik besloten om winny only kuur niet meer te doen

En hem er zelf laten achterkomen dat het allemaal niet opschiet? Dan kan je beter iemand behoeden..

Alles kan, zat festival gangers die dat elke week doen.. Ik ga het niet aanraden.

nou vooruit XTC voor een keertje alleen op de bruiloft maar wel flink erbij zuipen
dan ben je de volgende dag tenminste alles vergeten

Laat die gastjes maar lekker lullen, met winstrol pak je zo 5kg en verlies je nog vet ook!
Succes man ! Prikken is voor homo's

Ben ik t mee eens, ik blast & cruise nu op orals. Heb me nooit zo goed gevoeld.

cruise = 100mg dianabol
blast = 250mg diana, 100mg superdrol & 80mg halo

Daarom wil ik mijn lever zo goed mogelijk beschermen tijdens mijn kuur. Heb jij ervaring met Tested Liver Protection van body en fitshop? Of gebruik jij zelf iets anders tijdens kuren?

Heb je niet nodig. Je lever kan wel tegen een winny only. Het is belastender voor de lever dan injects maar je waardes zijn twee-drie weken na je kuur al in orde.

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

Eerst 6 weken je lever lopen belasten met winny en daarna volle bak gaan zuipen, dat leek je wel een goed plan dan?:p

Heb jij dan nooit eens een paar pintjes of een paar glazen wijn gedronken tijdens een kuur. Ik wel en ik ben niet de enigste. Dat zijn zaken die wel eens kunnen gebeuren.

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

Ok, alweer dus...
Overal word winny only afgeraden. Weet jij wel wat de sides van winny zijn?

Nu ben ik er zeker van dat jij nog nooit een winny only gedaan hebt. Leverschade? slechte eetlust? backpumps? Gewoon papegaaien wat anderen zeggen of wat je in fora gelezen hebt. Winny is inderdaad geen volwaardige kuur maar wel eens prettig om 6 weken te gebruiken. Ik zie niet in waarom je dat niet kan gebruiken als eerste kennismaking met AS. En onderdrukking is naar mijn ervaring alleszins niet vergelijkbaar met een testkuur. Ik heb er alleszins nooit wat van gevoeld na een kuurtje en ik heb dikwijls van de verschillende producten gesnoept en kan ze dus vergelijken wat van de meesten hier niet kan gezegd worden. Ze schrijven maar wat ze ervan horen en lezen. Een testosteronkuur van 500mg gedurende 12 weken is ook niet echt iets waar je veel van overhoudt. Je bent de helft al kwijt als je nakuur nog niet gedaan is. En een grietje moet je ook niet versieren gedurende twee maanden want het is maat slappe boel in bed na je nakuur.

Tuurlijk kun je alcohol en drugs gebruiken tijdens een kuur, maar je haalt dan sowieso niet het maximale uit je kuur. Daarnaast is het gebruiken van pillen minder schadelijk dan zes weken winstrol.. Anders pak je toch ghb als je zo nodig van de kaart wil zijn! :D

Je kunt ook overwegen om ná die bruiloft te gaan kuren. Gebruik de komende acht weken die nog hebt om je goed in te lezen en je voor te bereiden, dan kun je daarna een test kuur nemen.

Ben ik t mee eens, ik blast & cruise nu op orals. Heb me nooit zo goed gevoeld.

cruise = 100mg dianabol
blast = 250mg diana, 100mg superdrol & 80mg halo

Waar is je winstrol dan stunna?! :yell:

Na al deze reacties heb ik besloten om winny only kuur niet meer te doen

Je heb de spullen al in huis. Gebruik ze toch. Zo weet je tenminste hoe je erop gaat. Je kan er niets mee verliezen, enkel bij winnen. Een winnykuurtje stelt niet veel voor maar het is wel een goede ondersteuning om wat bij te winnen zonder vocht en dip achteraf.

Terug
Naar boven