- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk kun je alcohol en drugs gebruiken tijdens een kuur, maar je haalt dan sowieso niet het maximale uit je kuur. Daarnaast is het gebruiken van pillen minder schadelijk dan zes weken winstrol.. Anders pak je toch ghb als je zo nodig van de kaart wil zijn!
Daarnaast kun je ook ná die bruiloft gaan kuren, gebruik die acht weken die nog hebt om je goed in te lezen en je voor te bereiden. Pak daarna een test kuur als je daar klaar voor bent.
Skydirk, pak nog lekker een winny bro..
Ik praat uit eigen ervaring, mijn eerste kuur was ik eigenwijs en deed ik een winny only. Ik kreeg zelfs nog meer bijwerkingen namelijk eritante pomp in mijn kuiten bij te lang lopen en in de onderarmen als ik ff met boodschappen tassen liep. Libido was ook niet echt hoe het hoorde.
Als jij de helft kwijt raak na een test kuurtje als je nog niet eens bij je nakuur bent doe je het niet goed bro. Dat zegt al genoeg over jou. Dan kan je het beter bij je winny houden idd. [emoji23]

Zit je nu druk te maken dat je over 8 weken wat gaat drinken een avondje, maak je toch niet zo druk man. Als je kuurt wil niet zeggen dat je niet mag leven. Zolang je niet iedere weekend lam onder een brug ligt is er niks aan de hand, je bent geen prof ofzo..Jezus man wat aanstellen
Wat ik heb gelezen is dat je absoluut niet mag drinken tijdens een kuur, vandaar dat ik dat dus dacht...
Na alle reacties hier en op bodynet heb ik besloten om niet meer de winny only kuur te doen.
Maar ik heb toch nog 1 vraag. Ik wou testen hoe mijn lichaam reageerde op de winny dus heb ik vrijdag 10mg genomen en zaterdag 20mg.
Is het normaal dat ik de 1e avond een beetje zweette tijdens het slapen? het was volgens mij ook benauwd vrijdag, dus ik weet niet zeker of het door de winstrol kwam... en zaterdag had ik vlak nadat ik 20mg had ingenomen, weinig eetlust en nu voel ik in mijn linker arm mijn gewricht, uit het niets, weet alleen niet 100% zeker of dat gewrichtspijn is, ik heb namelijk nog niet getraind sinds ik totaal 30mg heb genomen.
Is dit normaal of gewoon een slechte reactie van mijn lichaam? Moet ik gewoon helemaal afblijven van steroids?
Denk gewoon placebo effect hoor, van die drie pilletjes ga je geen bijwerkingen krijgen denk ik
Na alle reacties hier en op bodynet heb ik besloten om niet meer de winny only kuur te doen.
Maar ik heb toch nog 1 vraag. Ik wou testen hoe mijn lichaam reageerde op de winny dus heb ik vrijdag 10mg genomen en zaterdag 20mg.
Is het normaal dat ik de 1e avond een beetje zweette tijdens het slapen? het was volgens mij ook benauwd vrijdag, dus ik weet niet zeker of het door de winstrol kwam... en zaterdag had ik vlak nadat ik 20mg had ingenomen, weinig eetlust en nu voel ik in mijn linker arm mijn gewricht, uit het niets, weet alleen niet 100% zeker of dat gewrichtspijn is, ik heb namelijk nog niet getraind sinds ik totaal 30mg heb genomen.
Is dit normaal of gewoon een slechte reactie van mijn lichaam? Moet ik gewoon helemaal afblijven van steroids?
Als je zo begint, zou ik die potjes maar vlug verkopen. Bijwerkingen op 10 en 20mg? Wat is dat voor zever. En je zou 40 of 50mg per dag moeten nemen gedurende 6 weken. t' Is duidelijk niets voor jou.
Daarom wil ik mijn lever zo goed mogelijk beschermen tijdens mijn kuur. Heb jij ervaring met Tested Liver Protection van body en fitshop? Of gebruik jij zelf iets anders tijdens kuren?
[/COLOR]
Heb jij dan nooit eens een paar pintjes of een paar glazen wijn gedronken tijdens een kuur. Ik wel en ik ben niet de enigste. Dat zijn zaken die wel eens kunnen gebeuren.
Met winny only zelf zes kilogram aangekomen drie weken na nakuur. 6 weken op 50mg pd
Mijn stats kloppen niet igg, maar als je niet wilt prikken en je voedig echt op orde is kun je gewoon only doen.
Vriend zei tegen mij dat spul voor homos was maarja dat is echt niet zo, heb er meer aan overgehouden dan een test kuur.