AndroidHealthClinic

Winstrol only kuur

welkom terug! :>

schema ziet er wel ok uit, ik zou persoonlijk de clenbuterol 2 weken on, 2 weken off doen.. en dan zo plannen dat je net 2 weken on bent op het moment dat je met de t3 stopt. na het stoppen van t3 ligt je eigen aanmaak ffkes plat en om te voorkomen direct weer kilo's aan te zetten dus juist in die periode ff on met clenbuterol.

mariadistel altijd doen na een kuurtje, waarom niet... voor die 10 euro hoef je het ook niet te laten lijkt me.

verder wens ik je veel succes en zet je log in de daarvoor bedoelde sectie :D

• Topic Starter Topic Starter
thnx man en idd das wel n goeie tip van die 2 weken on en off.. ga ik zeker opvolgen en de mariadistel heb ik zojuist binnengehaald 8,95 hehe daar kon ik em idd niet voor laten staan.. zodra ik alles binnen heb dan maak ik een nieuw topic aan bij logboek waar ik alles zal gaan bijhouden!

Yess heb net mijn spullen binnengekregen uit ****ing Bratislava hahaha.. spul ziet er goed uit.. dus lijkt me wel echt.. winstrol had ik al 300 tabs van 5 mg, nu een mooi schematje maken en dan knallen en cuttennnnnn!!! Op naar de 15% bf of beter gezegd DOWN naar de 15% bf :-D

Hmmm mega cut van 18% naar de 15%. :ROLLEYES:

@de Neus. Meer is natuurlijk mooi meegenomen maar ik zou al echt tevreden zijn als ik naar de 15 zou kunnen..

@de Neus. Meer is natuurlijk mooi meegenomen maar ik zou al echt tevreden zijn als ik naar de 15 zou kunnen..

Van 18 naar de 15 is heel easy hoor, voeding wat aanpassen en meer cardio, verder krachttraining zo zwaar mogelijk houden. Ik zou de winstrol ook bewaren voor als je al wat droger staat. ;)

agh, iedereen heeft zo zn eigen doelen en methodes.

Zo heb mijn schema klaar en ben van plan begin sept. ermee te beginnen.. Dit schema in combinatie met een goed uitgebalanceerd voedingsschema, ongeveer 3 a 400 kcal onder mijn dagelijkse behoefte en 5x daags 30 tot 40 min. cardio en dik 1 uur krachttraining met een split schema.

Doel: zoals eerder aangegeven, harder, strakker, meer definitie en het belangrijkste droger en zakken in bf, streven is 15% maar minder is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Op of aanmerkinge graag welkom. Ook ervaringen en/of tips natuurlijk.

Ik was eigenlijk aan het denken om winstrol aan het einde van mijn kuur in te zetten, dus vanaf week 3 tot en met week 9, nu pak ik hem de eerste 6 weken, of maakt dat weinig verschil uit?

Winstrol:

Week 1:

Dag 1: 20 mg p/d
Dag 2: 20 mg p/d
Dag 3: 30 mg p/d
Dag 4: 30 mg p/d
Dag 5: 40 mg p/d
Dag 6: 40 mg p/d
Dag 7: 40 mg p/d

Week 2 - 5:

40 mg p/d

Week 6:

Dag 1: 40 mg p/d
Dag 2: 40 mg p/d
Dag 3: 30 mg p/d
Dag 4: 20 mg p/d
Dag 5: 10 mg p/d
Dag 6: 10 mg p/d
Dag 7: 10 mg p/d

Tiromel:

Week 1:

Dag 1: 25 mcg p/d
Dag 2: 25 mcg p/d
Dag 3: 50 mcg p/d
Dag 4: 50 mcg p/d
Dag 5: 50 mcg p/d
Dag 6: 50 mcg p/d
Dag 7: 50 mcg p/d

Week 2 - 7:

50 mcg p/d

Clenbuterol:

Week 1: 28

80 mcg p/d

Week 2: 35

100 mcg p/d

Week 3 en 4 rust

Week 5: 35

100 mcg p/d

Week 6: 28

80 mcg p/d

Week 7 en 8 rust

Week 9: 21

60 mcg p/d

waarom op en afbouwen??? das tamelijk achterhaald

Om aan de stof te wennen..

opbouwen kan je beter wel altijd maar doen (ivm bloeddruk bv).
afbouwen kun je idd over discussieren.

Nog iets.. wat vinden jullie van het clenbuterol schema.. goed zo? Of zou het beter zijn 2 dagen on en dan 2 dagen off..

kan ook he, je moet zelf ff 'experimenteren' om te ondervinden wat voor jou het best werkt.

je kan ook de clenbuterol gewoon doortrekken aangezien je er ook t3 naast hebt.
als je serieus wilt cutten zou ik gewoon de clen naast de t3/winny nemen voor 6 weken lang. en dan ook nog de clen 2 weekjes langer doortrekken om de platgelegde schildklier weer de tijd te geven te herstellen.

week 1/6 winny+t3+clen
week 7/8 clen

hmmm kan idd ook mja jij zegt week 1 - winny+t3+clen, is 6 weekjes clen achter elkaar nie erg lang? aangezien de halfwaarde tijd 35 uur is..

8 weken bedoel je.. als je dat te lang lijkt kan je ook bv in week 3 met clen starten (tot week 8). snap niet goed wat die halfwaarde tijd er mee te maken heeft. de halfwaardetijd van t3 is zelfs nog wat langer... het ligt er ook maar aan hoe hard je wilt cutten he ;)

Zo na veel te hebben gelezen en zelf wat research te hebben gedaan naar clenbuterol en T3 heb ik me het volgende schema gemaakt:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals al vaker gezegd doel is:

Droger, strakker worden en meer definitie.

Graag opbouwende kritiek met goede argumenten niet zomaar aankomen zetten dat het nergens op slaat of wat dan ook :p

Sorry voor de slechte kwaliteit foto trouwens, moest zo anders ging die er niet op..

Laatst bewerkt:
Yooooooo man, ziet er nice uit!!!

Waarom gebruik je niet nolvadex? en heb je niet een leverreiniger gekocht voor na de kuur?

Vroeg ik me ff af. Ziet er verder nice uit. Gezien ik ook wil statrten en nog het een en ander af zit te wegen. Goed om te zien.

Grtzz en heel veel succes en ik blijf je checken

Logan

nakuur was ik vergeten erbij te vermelden. zal 2 weken zijn met nolvadex a 20 mg/d, verder haal ik me nog een potje mariadistel voor na de kuur..

mmm zie net dat me schema verdwenen is.. mag ik die niet hosten hier op de site?

Waarom cut je niet gewoon terug naar 10% met wat Ephedrine/Cafeine e.d. 18% is niks om terug te krijgen naar 10%.

Vervolgens neem je vanaf die 10% die winstrol only kuur als je er weer lekker inzit na de vakantie en wat trainen en stem je je voeding zo af dat je minimale vetwinst hebt. Voeding vind ik overigens ook maar net voldoende.

Nu lijkt je planning wat te vluchtig.

Nee Ik ga niet aan de Ephedrine ( Stackers ) Gaat veel te veel spierverlies mee gepaard. Doe liever T3 en Clen icm Winstrol om spierverlies tegen te gaan.. maar wil niet extreem droog worden, wil rond de 12 a 13 uiteindelijk komen, zo zie je toch behoorlijk wat definitie en blijft er ook wat massa zitten... ik heb ook een vrouwtje waar ik rekening mee moet houden en die vind dat superdroge maar niks :)

Terug
Naar boven