Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als je stackers niets vind waarom dan wel aan de Clen?Clen is wel iets heftiger als ephi's imo.Cut eerst terug naar 10% zonder de t3,clen,winny zoals al eerder gezegd is en ga dan aan de winny.Zo zou ik het tenminste doen.
Zo hierbij het schema, vorige x was die na 2 uur weer weg.. nu heb ik hem ergens op geplaatst, ben van plan hier begin volgend jaar meer te beginnen. Tot die tijd: Naturel droog trainen en veel cardio icm strak eetpatroon..
Winstrol aromatiseerd NIET en heb zelf weinig sides ervaren aan winstrol.
En wat de lever betrefd...tuurlijk het zal nie bevordelijk zijn voor je lever of andere organen maar dat is geen enkel AS en als je verder niet drinkt en gezond leeft dan lijk me alle schade nog wel mee te vallen van dat beetje winny die je wil pakken
Geen zin gehad om heel dit topic te lezen. Maar ik heb jouw fotos gezien in de gallery en jij moet ver weg blijven van de AAS. Je moet maar eens beginnen met een voedingsschemaen cardio. Dan over jaar of 2-3 mss eens gaan denken aan AAS.
Geen zin gehad om heel dit topic te lezen. Maar ik heb jouw fotos gezien in de gallery en jij moet ver weg blijven van de AAS. Je moet maar eens beginnen met een voedingsschemaen cardio. Dan over jaar of 2-3 mss eens gaan denken aan AAS.