Fitness Seller

Winstrol only kuur

mcchillaa

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m70
Massa
89kg
Vetpercentage
16%
Hey allemaal,

ik train nu iets meer dan 5 jaar, ben begonnen met 54kg 14% bf en sta nu op 84 kg 17%bf bij 1.70 m. Wil nu beginnen aan een winstrol only kuur om nog meer droge massa op te bouwen. Het is een tabs only kuur, zodat ik kan zien hoe de AAS op mijn lichaam reageerd.

ben van plan om vanaf komende maandag aan een winstrol only kuur te beginnen:
- week 1-6 40 mg winstrol per dag
- week 7-8 20 mg chlomid per dag

Ben van plan om na mijn kuur gelijk 5mg creatine per dag gebruiken, maar weet niet of dat handiger is om in week 7 of 9 er mee te starten?

Iemand verder nog tips/ opmerkingen?

Gr. Michael

Er is geen behoefte aan een anti-oestrogeen aangezien Winstrol mogelijk zelf een anti-oestrogeen is en in elk geval niet kan aromatiseren. De enige contra-indicatie bij Winstrol zou misschien een anti-hypertensieve kunnen zijn wanneer men kiest voor een langdurige stack. De leverwaarden moeten gecontroleerd worden wanneer er langer dan 6 weken gebruikt wordt. Er is niet direct nood aan Clomid of Nolvadex na de kuur voor Winstrol zelf, aangezien er na de kuur geen aromatisering is die een negatieve feedback kan teweeg brengen. Dat maakt ook dat winsten van Winstrol heel gemakkelijk te behouden zijn.
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Winstrol

• Topic Starter Topic Starter
Oke, ik hou het dan voor de zekerheid wel achter de hand en begin bij week 7 dan gelijk met creatine om zo niet teveel kracht te verliezen.

idd gaat je eigen hormonenproductie hoogstwaarschijnlijk verminderen
ik zou het op 4 weken houden, das een mooie periode voor je 1e maal

Ik gebruik op dit moment ook crea en zal dat dan ook gebruiken tijdens mn kuur. Dat 6 weken max verhaal had ik ook al gehoord en was idd achterhaald. Chlomid gebruik voor achter de hand. Wel zal ik houden aan de 6 weken winstrol.

Heb nu een 5 daags split schema waarin ik elke spiergroep om de 5 dagen train.
Moet er nog wat aangepast worden bij kt qua intensiteit/ volume?

nolvadex gebruiken, clo is verouderd, en ik denk als je het op 4 weken houdt het je beter zal uitkomen, je gaat heus niet blijven groeien door er nog 2 weken extra tegen aan te smijten, wel je eigen testoproductie aantasten, maar als je dan toch voor de 6 weken gaat, gebruik dan nolva voor 1 a 2 weken op 20mg/dag

nolvadex gebruiken, clo is verouderd.....

Nope, nope, nope. Je mening geven is een ding, maar dit is onzin. Nog maar een keertje dan:

The direct effects of clomiphene citrate (Clomid), tamoxifen, and estradiol (E2) on the gonadotropin-releasing hormone (GnRH)-stimulated release of luteinizing hormone (LH) and follicle-stimulating hormone (FSH) were studied in cultured anterior pituitary cells obtained from adult ovariectomized rats. Treatment of pituitary cells with Clomid or enclomid (10(-8) M) in vitro for 2 days resulted in a marked sensitization of the gonadotroph to GnRH as reflected by a 6.5-fold decrease in the ED50 of GnRH in terms of LH release from 2.2 x 10(-9) M in untreated cells to 3.6 x 10(-10) M. Treatment with E2 or Clomid also increased the sensitivity of the gonadotroph to GnRH in terms of FSH release by 4.3- and 3.3-fold respectively. Tamoxifen, a related antiestrogen, comparable to Clomid in terms of its ability to compete with E2 for pituitary estrogen receptors, was without effect on the GnRH-stimulated LH release at a concentration of 10(-7) M. Furthermore, tamoxifen, unlike Clomid, caused an apparent but not statistically significant inhibition of the sensitizing effect of E2 on the GnRH-stimulated release of LH. Our findings suggest that Clomid and its Enclomid isomer, unlike tamoxifen, exert a direct estrogenic rather than an antiestrogenic effect on cultured pituitary cells by enhancing the GnRH-stimulated release of gonadotropin.

Herstel van je T productie is een drietraps raket: GnRH-LH-Testosteron. Clomid heeft een positief effect op de eerste twee stappen, nolvadex alleen op stap twee. Daarnaast remt nolvadex de endogene productie van igf-1.
Nolvadex is niet slecht, maar clomid is beter.

Nope, nope, nope. Je mening geven is een ding, maar dit is onzin. Nog maar een keertje dan:

The direct effects of clomiphene citrate (Clomid), tamoxifen, and estradiol (E2) on the gonadotropin-releasing hormone (GnRH)-stimulated release of luteinizing hormone (LH) and follicle-stimulating hormone (FSH) were studied in cultured anterior pituitary cells obtained from adult ovariectomized rats. Treatment of pituitary cells with Clomid or enclomid (10(-8) M) in vitro for 2 days resulted in a marked sensitization of the gonadotroph to GnRH as reflected by a 6.5-fold decrease in the ED50 of GnRH in terms of LH release from 2.2 x 10(-9) M in untreated cells to 3.6 x 10(-10) M. Treatment with E2 or Clomid also increased the sensitivity of the gonadotroph to GnRH in terms of FSH release by 4.3- and 3.3-fold respectively. Tamoxifen, a related antiestrogen, comparable to Clomid in terms of its ability to compete with E2 for pituitary estrogen receptors, was without effect on the GnRH-stimulated LH release at a concentration of 10(-7) M. Furthermore, tamoxifen, unlike Clomid, caused an apparent but not statistically significant inhibition of the sensitizing effect of E2 on the GnRH-stimulated release of LH. Our findings suggest that Clomid and its Enclomid isomer, unlike tamoxifen, exert a direct estrogenic rather than an antiestrogenic effect on cultured pituitary cells by enhancing the GnRH-stimulated release of gonadotropin.

Herstel van je T productie is een drietraps raket: GnRH-LH-Testosteron. Clomid heeft een positief effect op de eerste twee stappen, nolvadex alleen op stap twee. Daarnaast remt nolvadex de endogene productie van igf-1.
Nolvadex is niet slecht, maar clomid is beter.
In welke gevallen zou je dan wél Novaldex willen gebruiken?

Beetje foute interpretatie in die wiki. Er is niet alleen een negatieve terugkoppeling door de oestrogene werking van aas maar ook door de androgene werking. Niet aromatiserende aas leggen de axis immers ook plat.

Clomid is goed.

Gebruik de creatine in de kuur en vergeet het maximaal 6 weken verhaal mbt creatine. Je hoeft ook niet te laden, 3 gr per dag is genoeg.
Ai dat is wel lelijk, misschien zou dat even vermeld moeten worden op de wiki. Misschien een klein beetje off-topic, maar betekent dit ook dat winstrol, voor je 20ste levensjaar, schadelijk kan zijn m.b.t. het dichtgroeien van je groeischijven? Gisteren werd namelijk gezegd dat Winstrol in dat oogpunt niet gevaarlijk is, aangezien het niet aromatiseert. Hier is dat bericht:

Gezien de rol van oestrogenen bij het sluiten van de groeischijven, de observatie van vroegtijdig stoppen met groeien bij overmatige toediening van testosteron (en zodoende veel aromatisering), en daarbij het gegeven dat we van oxandrolon weten dat dit niet het geval is, kun je zeggen; ja. Dit betreft dan puur dat aspect he.

ik dacht dat clomid meer bijwerkingen had, onder andere sterk nadelig voor de ogen en oogspieren...

In welke gevallen zou je dan wél Novaldex willen gebruiken?

Na clomid in een lange pct. Sommige mensen worden depri van clomid, dan is nolvadex een optie

Ai dat is wel lelijk, misschien zou dat even vermeld moeten worden op de wiki. Misschien een klein beetje off-topic, maar betekent dit ook dat winstrol, voor je 20ste levensjaar, schadelijk kan zijn m.b.t. het dichtgroeien van je groeischijven? Gisteren werd namelijk gezegd dat Winstrol in dat oogpunt niet gevaarlijk is, aangezien het niet aromatiseert. Hier is dat bericht:

Heb ik ook gelezen, maar ik kan er geen advies over geven. AAS zijn voor gezonde, volwassen, mannen, verder niet

ik dacht dat clomid meer bijwerkingen had, onder andere sterk nadelig voor de ogen en oogspieren...

Ben ik nog nooit tegengekomen in de mij bekende literatuur. Ik ken het wel van enkele sarms, als in androgene receptor mangelists. R U sure?

ja ik weet het zeker van mensen in het verleden die zichtproblemen kregen tot ze ermee stopten, maar bij normaal kort gebruik zoals BB het gebruiken als nakuurtje, denk ik dat het niet veel uitmaakt ofje nu 2 weekjes clo of nolv gebruikt. Zoiso zijn die middelen niet gezond, daarmee dat ik in de eerste plek aanraadde om 4 weken winny te doen, zodat hij het nog niet nodig heeft nu...

Ben ook van plan om chlomid i.p.v. Novaldex te gebruiken als nakuur, omdat nolvadex meer geschikt was als nakuur voor aromatiserende AAS.

Verder benstiller bedankt voor de achtergrond info van chlomid, bevestigd ook mijn keuze

Ik ben ook bezig met een winstrol kuurtje, 50mg 6 weken, 2 weken nakuur met 20/10mg

niet iedereen reageert hetzelfde, maar gyno is wel mogelijk
nakuren na ELKE kuur is de boodschap

nolvadex gebruiken, clo is verouderd, en ik denk als je het op 4 weken houdt het je beter zal uitkomen, je gaat heus niet blijven groeien door er nog 2 weken extra tegen aan te smijten, wel je eigen testoproductie aantasten, maar als je dan toch voor de 6 weken gaat, gebruik dan nolva voor 1 a 2 weken op 20mg/dag

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/tamoxifen-clomid-literatuuroverzicht-312711/

Zou het niet verouderd noemen, maar trek je eigen conclusies. Het stukje van BenStiller vind ik dan weer geen studie om conclusies uit proberen te trekken.

Terug
Naar boven