XXL Nutrition

Winstrol orals -VS- Winstrol injects

88ja

Competitive Bodybuilder
Waardering
201
Lengte
1m76
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Wat is het verschil in werking van de orals vorm en injects vorm?

Ik heb de wiki gelezen, weet dat het beide 17-alfa-gealkyleerde is.
Maar wat is nu wat is nu het voordeel van de één op de andere?

Zou graag ervaringing horen.

Orale gaan een hoop werkzame stoffen verloren, inject minder. dus met zelfde hoeveelheid zou je veel meer winst uit halen.

+ dat de injects iets minder slecht voor je zijn.
Doet wel pijn zeggen ze, heb zelf alleen de orals gehad

Ik zou persoonlijk gaan voor orals omdat injects door de pijn niet vol te houden is

Wat is het verschil in werking van de orals vorm en injects vorm?

Ik heb de wiki gelezen, weet dat het beide 17-alfa-gealkyleerde is.
Maar wat is nu wat is nu het voordeel van de één op de andere?

Zou graag ervaringing horen.

Injects worden beter opgenomen en is iets minder slecht voor de lever, verder kunnen winny injects flink pijn doen bij de meeste dus het is een beetje afwegen tussen voordelen en nadelen.

Je kan niet méér op je reet zitten man:D

Het verschil is verwaarloosbaar, behalve dat je inderdaad super pijnlijke injectie plekken krijgt.
Hoor zelfs vaak dat mensen een abcess krijgen van winny injects, zelfs apotheek grade.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie's.
Jullie zijn het er dus over eens dat injects heel erg pijnlijk is en daarom eerder naar de orals wordt gegaan.

Winject zou ik dan ook gewoon in je schouder zetten...anders zit je idd op een blauwe reet

• Topic Starter Topic Starter
Van een blauwe schouder zou ik ook niet gelukkig worden.
Beter orals.

gewoon in je schouder,fijn naaldje 0,0 last

Kan zelfs met een insuline spuitje.

Doet het niet minder pijn op oliebasis?

Winny inject is op water basis. Ook wel op olie basis te verkrijgen.

Winny inject is op water basis. Ook wel op olie basis te verkrijgen.

Dit dus ik dacht dat het pijn deed op waterbasis maar als je gewoon op oliebasis zit en het samen in spuitje steekt met een ander aas zou het niet minder pijn doen ???

tip volgens ronnie t
alle waterdragende anabolica steriel maken met betadine en na inject kleine betadine pleister erop
minste kans op abcessen

inject legt een depot aan en het duurt langer eer de kristallen oplossen. Moeilijk te bepalen halfwaardetijd, niet klassiek te berekenen. Detectietijd is ook een pak langer. AS op waterbasis hebben een veel hoger risico qua bacterien en doen meestal meer pijn.

oraal heeft wel een klassieke halfwaardetijd. En kortere detectietijd.

De verschillen in leverbelasting/opname zijn waarschijnlijk miniem, en weinig wetenschappelijke data over te vinden.

Terug
Naar boven