MuscleMeat

Winstrol + oxandrolone

damascus

Novice
Waardering
0
Beste BBers,

het volgende:
Binnekort ga ik een winstrol only kuurtje volgen ( 6 weken 40 mg (tabs GS)per dag).
Doel hiervan is enkele kilo`s droge massa erbij.
Nu heb ik toevallig nog een doosje oxandrolone liggen ( bodyresearch) met 50 tabletten van 2.5 mg.
Heeft het nut om dit te stacken, ook al zal dit van korte duur zijn?

Op bodybuilding.com staat het volgende:
Mostly it is used for decent strength gains without gaining too much weight, particularly suited for weight- and powerlifters and martial artists. In that aspect, and in my humble opinion, Winstrol would be a good choice for a stack. 50 mg of Winstrol every day to every other day stacked with 30-40 mg of oxandrolone daily would give a very good result in overall strength enhancement without adding a mentionable amount of weight to the frame.

Met 30 mg oxandrolone ben ik binnnen 5 dagen door mijn voorraad heen. Ik denk daarom zelf dat het niet veel nut heeft, maar aan de andere kant alle beetjes helpen..

Stats:
23 jaar
80 kg
14% vet.
Train nu 3 jaar, van 65 naar 80 kg en 1 kuur achter de rug ( sustanon/ primo) inmiddels meer dan een jaar geleden. Voedingsschema is ok

of je koopt er een potje anavar bij!

anders zou ik voor de winny only gaan!

• Topic Starter Topic Starter
nog meer wijze reacties?

anavar minsten een dosering van 40/60mg anders heeft het geen zin

geef anavar maar aan mij ;)
bewaar anavar voor volgend kuurtje en koop er dan bij.
verder een winny only kuur na primo en sust kuur? zal je tegenvallen bro.
verder weet ik je lengte niet, maar 80kg bij 14% vet is niet geweldig, zeker niet met sust en primo kuur achter de kiezen. dus zou je voeding, training rust ed maar eens nakijken.
overweeg evt kuurmet deca, sust en aan t einde winny, zul je meer aan hebben dan winny only

anavar zelfs minstens op 80mg mijns inziens . Pas dan slaat het wat aan bij mij !

Zoals G21 zegt koop gewoon potje bij of hou ze voor een volgende kuur .

als iemand zegt, voeding is ok. dan heb ik altijd het gevoel dat het niet zo is.

80kg bij 14% is 68.8 vvm vind ik persoonlijk weinig. helemaal om dat je ook al gekuurd heb.

post je voedings schema even. want denk dat daar nog het een en ander aan te veranderen is.

Kenjie zei:
anavar zelfs minstens op 80mg mijns inziens . Pas dan slaat het wat aan bij mij !

Duidelijk!!

80 mg per dag dat zou tegen de 1000 euro lopen voor een anavar kuurtje

Ik hou het wel gewoon op een winstrol only kuurtje :D

damascus zei:
Duidelijk!!

80 mg per dag dat zou tegen de 1000 euro lopen voor een anavar kuurtje

Ik hou het wel gewoon op een winstrol only kuurtje :D

ehm huh ???

als ik een random supplier via internet pak zit ik voor 6 weken ana op 80 mg per dag kom ik echt niet verder dan 37% van wat jij zegt.

ja, is de nieuwe super-anavar :D

Daar moet je extra veel van nemen :D

G21 zei:
somebody is being but****ed...;)

whehe misschien wel ja, had dat doosje toendertijd gekocht voor een maatje (een BELG ;) ) die er 50 euro voor over had, in die tijd had GS nog geen anavar in de aanbieding

Nu is het idd een stuk goedkoper

ps op de site van bodybuilding.com
Effective Dose: 20-40 mg/day for men, 10-15 mg/day for women
Average Street-Price: $300-500 for 10 tabs
Available Doses: 0.5, 2, 2.5 and 5mg tabs

en ik nog denken dat ik het goedkoop had :D

Laatst bewerkt:
Kenjie zei:

80(!!!):eek: holy crap!!!!da's een dure grap!!!:(
ik ga maximaal op 60 zitten...ik red het net met 2 potjes...****ing duur dat het is

Terug
Naar boven