XXL Nutrition

Winstrol - Prostanazol! Hetzelfde?????

Wilton

Cool Novice
Waardering
0
Bij mij op de sportschool zei iemand tegen mij dat Alri Prostanozol op hetzelfde neerkomt als Winstrol (Stanozolol) van GS. Ik dacht meteen bullshit! Maar dacht, vraag het toch nog maar even na.... ???

Alri Prostanozol

Supplement Facts

Serving Size: 1 Capsule
Servings Per Container: 90

Amount Per Serving:

[3,2-c]pyrazole-5alpha-etioallocholane-17beta-tetrahydropyranol (Patent Pending)
:25mg

Other Ingredients:

Gelatin, Microcrystalline cellulose, modified cornstarch, magnesium stearate, silica.

lijkt me een prohormoon vs een steriod!

dacht dat Alri gestopt was met deze te produceren?

wat is dan het voordeel van die alri? want als je de prijzen vergelijkt scheelt het niet veel.

Tegenwoordig niet, meeste van dit soort 'supplementen' zijn gewoon designer steroids.

is dus officeel een pro-hormoon hoewel (zoals jij al zegt) het gewoon design-shit is.
zou ik overigens mee oppassen, sterioden zijn medicijnen en zijn vaak goed gekeurd door allerhande officiele instanties, gesteund door talloze onderzoeken. prohormonen en design-steriods zijn dat niet, oppassen dus!

Pro-hormonen zijn een vorm waarbij omzetting plaatsvind, dit soort designer steroids zijn vaak gemethyleerde versies van reeds bestaande andere steroiden. Of steroiden die onder een nieuwe naam verkocht worden, Madol dat opeens DMT wordt genoemd.

ericr=bron van kennis.
dennis999=niet!

;)

Terug
Naar boven