- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag me toch af wat voor spul je dan allemaal neemt. Ik hoor zat andere verhalen, en dat 1500mg bold minder zou zijn dan 400mg deca klinkt sowieso weinig geloofwaardig, ook al is deca mg per mg sterker, maar niet meer dan bijna 4x sterker. Ik bedoel het in elk geval zowel theoretisch als uit de praktijk.
Wat wel gezegd moet worden over boldenone is dat het erg langzaam werkt en dus vooral in lange cycles echt goed kan bijdragen aan massa. Het is zeker geen korte kuur AAS, dan zal het bijna altijd tegenvallen op vlak van massa. Dus minimaal 12 weken en liefst stacken met test. Hoger dan 600 mg gaan zou trouwens volgens veel gebruikers de werking niet meer verbeteren. 400-600mg/wk = ideaal.
Beiden eigenlijk. Winny is relatief duur als je het wil gebruiken als volwaardige kuur. En dan heb ik het over 50-100mg /dag. Zeker als je human grade kiest, wat velen toch verkiezen boven UG vanwege de betere kwaliteit.
Begrijp me niet verkeerd, ik sorteer Winstrol nog steeds bij de betere AAS, maar niet als enig middel in een kuur en niet in een eerste kuur. Dan zijn er toch echt betere alternatieven.

lol..10sec nadat ik het gepost had heb ik het woord troep al in iets subtielers veranderd..niet veel te doen?
Allemaal gek dus al die atleten die off-season heel vaak kiezen voor bold. Voorstanders voor Bold genoeg te vinden. Herinner me ook dat Big Cat een groot voorstander was. Ook allemaal verkeerd geïnformeerd ongetwijfeld. Misschien toch maar eens je gear laten testen want zou wel eens kunnen dat jij idd troep gebruikt hebt...
Boldenone is vergelijkbaar met deca en dbol zonder de heftige nadelen. Winstrol is een DHT middel, niet voor wie op zoek is naar massa vanzelfsprekend.
Het moet toch niet gekker worden hier.
Weet je wat het is? De personen die Winstrol gebruiken zijn heel vaak van die gasten die hun eerste kuur doen. En jawel, de eerste kuur werkt ALTIJD goed. Wat je ook neemt. Komt daarbij dat die eerste kuur meestal gewoon al veel te vroeg genomen wordt (wanneer er nog massa's groeipotentieel is zonder roids). En voila, een winny kuurtje dat 'goed' aanslaat volgens de gebruiker. Terwijl het één van de duurste en zwakste middelen is die er te vinden zijn (not to mention de onderschatte neveneffecten)
Mensen gebruiken ook methyl test, andriol, halotestin, masteron, proviron,zelfs cheque drops. Allemaal middelen die weinig voordelen bieden voor wie op zoek is naar massa op een verantwoorde manier.
Als mensen zeggen dat ze extreem goed reageren dan is er iets grondig mis. Mijn eerste vermoeden is zoals gezegd dat ze simpelweg nooit eerder gekuurd hebben, te snel begonnen zijn met kuren, en plots tijdens die eerste kuur ook beter gaan eten. Tuurlijk gaat dat goed, de meeste andere aas zouden dan goed gaan, hoewel de echte massa-bouwers dan echt fantastisch zouden gaan (10-15 kilo in een kuur zou niet vreemd zijn).
Om dan te gaan juichen bij 3 kilo is natuurlijk absurd. Ten eerste had men die 3 kilo ook makkelijk kunnen halen zonder kuur, ten tweede moet je helemaal niet gaan kuren als je nog zo makkelijk groeit, ten derde is Winstrol een middel dat vooral handig is in een stack en voorbereiding/cut (net als Anavar) ten vierde kost het te veel voor wat het te bieden heeft in kilo's (wat het doel zou moeten zijn in een eerste kuur), ten vijfde is het helemaal niet zo dat die veelgenoemde 3 kilo bij Winstrol pure spiermassa is. Het is niet omdat je zwaarder wordt dat je pure spiermassa erbij krijgt die eeuwig blijft zitten.
Ik ken genoeg gevallen die erg teleurgesteld waren van een winstrol kuur, maar dat waren mensen die al 2 jaar optimaal trainden en aten! Niet vergelijkbaar met iemand die zijn eerste wintrol kuurtje pakt na 3 maanden training!
Ik kon als naturel het eerste jaar meer dan 12 kg massa winnen zonder AAS, met matige genen! Plots is die 3 kg massa niet zo bijzonder meer he.
Laat je dus niet gek maken door mensen die 'zeer tevreden' waren over zo'n kuur. Stel eerst maar eens wat vragen over hun verleden...
Winstrol is trouwens geen slecht middel om te stacken. Ervaren gebruikers zullen dat beamen, het werkt prima icm testo e.d. Maar dan wel aan aanzienlijke doseringen.
Voor beginners is test prima, en dan blijft je cholesterol en lever nog wat gespaard, wat bij Winstrol niet kan gezegd worden.
Wat ik bedoel is dat winstrol een oral is die gebruikt wordt door bijna alle superdudes dat niet durven spuiten en er totaal geen verstand van hebben. Dit kan ik afleiden uit een grote omgeving van krachsporters die inconsistent trainen en amper eten en toch allemaal winstrol gebruiken.
dus wat is je punt ??
Als verschillende (zeer) ervaren gebruikers het goed vinden, wie ben jij dan als theorie man (je gebruikt immers zelf niet) om dit dan zo te bashen. Het merendeel is tevreden en ja ook uit mijn grootte spuiten en slikkende groep hoor ik veel goede geluiden.
Je hebt het telkens over duur, je bdoelt dit waarschijnlijk voor iemand in de schuldsanering en die net berooft is

je bdoelt dit waarschijnlijk voor iemand in de schuldsanering en die net berooft is
Arofixen is veel te sterk voor winy,onzin imo om daar zo middel voor te gebruiken,zware overkill
Met deze opmerking geef je impliciet aan dat winny minder onderdrukt dan sommige andere steroiden...
Is er misschien een lijst waaruit blijkt hoe lang elk steroid de eigen hormoonproductie onderdrukt? (ik snap dat dit ook van de duur en dosering afhangt maartoch...)
Gr Andries