XXL Nutrition

Nieuws Winstrol: Bad News and More Bad News

Jongens hou op...krijg er zin van om een potje open te trekken, hmmmm lekker naast de test en mast..

Als stack vind ik het trouwens wel nog steeds een prima middel. Enkele unieke eigenschappen die je nu eenmaal niet bij een andere AAS vindt. Maar op zichzelf of voor beginners, nee.

In combi met primo is het super.

Maar winny only is idd not done.

• Topic Starter Topic Starter
Ben Johnson heeft toch wel de 100 meter sprint gewonnen op Stanazolol only en in die tijd een uitzonderlijke tijd.

Heeft dit middel dan toch ook niet een positief effect voor bodybuilders als je het only gebruikt?

Laatst bewerkt:
Ben Johnson heeft toch wel de 100 meter sprint gewonnen op Stanazolol only en in de tijd een uitzonderlijke tijd.

Heeft dit middel dan toch ook niet een positief effect voor bodybuilders als je het only gebruikt?

Waarom niet?

Verwacht geen gain, maar droger kom je wel als ervaren gebruiker.

Ben Johnson heeft toch wel de 100 meter sprint gewonnen op Stanazolol only en in die tijd een uitzonderlijke tijd.

Zeker wel. Hoeft echt niet per se gestackt te worden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik stack het wel en neem geen orals maar inject vroeg het mij alleen af.

Onmogelijk dat je beter gaat op Winny dan op test. Onmogelijk. Geen discussie mogelijk. Het kan niet.

Met test moet je 10 kilo kunnen halen en de helft overhouden.

Als je natuurlijk te vroeg begint met kuren dan win je op elke aas wel aardig, ook de zwakkere. Ik weet niet of dat het geval is.

Ik heb het over netto vvm he. Kilos bruto interesseren me niet. Licht test kuurtje van 10 weken levert me zo'n 7 kilo bruto op, min vocht, min vet, min terugval kom je je al dicht of zelfs onder de winny resultaten. Winny kuurtje deed ik nadat ik zo'n 8 jaar geen aas had aangeraakt dus dat speelde wel mee. En zoals ik al zei, zelfs zonder nakuur herstelde ik binnen enkele weken. Met test is dat toch aanzienelijk langer wat ook weer van belang is als je naar het netto resultaat van aas kijkt. Volgende keer ga ik primo gebruiken, ik heb het idee dat ik gewoon supergoed ga op DHT middelen. Anavar ga ik ook uitstekend op. Terwijl dboll zo goed als niks voor me doet.

Laatst bewerkt:
**** waar en hoelaat?

Nee, in de Olijfolie en zijn chicks van de Musclefarm gaan hem vanavond insmeren.

:D

Kijk...jij snapt 't, als mijn meisjes compleet zijn.

Kan maar zo zijn dat Porter langs de ijssel heeft aangemeert..:p

Gewoon...bij mij, voor de openhaard.

19.30 uur, jammer joh...dat ga je niet redden. Anders had ik je mee laten plezieren. Heeee...tis zaterdag, defenitly met happy finish.:)

blijkbaar toch veel verschillende meningen over het gebruik van winstrol.

ik persoonlijk ben er wel een voorstander van, vind het een goed product. verkies enkel de injects van een HG merk, persoonlijke keuze.
gebruik het regelmatig tijdens cutten met test p/tren a en kom telkens goed hard en droog uit. wel vaak last van krampen in de kuiten tijdens cardio bij gebruik van winny, zelf met gebruik van magnesium tabs (450mg)

bij winstrol kuurtje van 6 weken op 50mg ed. zou je dan nakuur van arofixen 2 weken 1 tab ed kunnen doen

Arofixen is veel te sterk voor winy,onzin imo om daar zo middel voor te gebruiken,zware overkill

jah dat dacht ik al, ik had nog wat liggen vandaar. dan toch ma 2 weken op de nolva ;)

vind t super in een stack!

serieuze noot om het niet te gebruiken vind ik de cholesterol issues...otherwise..topspul!

Laatst bewerkt:
Ondanks het schadelijk is hell is .. Als ik moet geloven wat hier staat.
Heb ik er al zeer goede gains en DROOGTE mee gezien.

Is het niet het perfecte extra duwtje in de rug voor in je cut cycle ?

IE DE REEN die ik ken vind Winstrol geweldig.

En Big-T raar maar waar ken ik ook gasten die harder gingen + beter uitzagen op 50mg winny voor 6 weekjes dan 8 weken test op 500 waarvan training en voeding op oprde was..

Ikzelf heb winny 1x genomen op 40mg voor 3 weken en toen een bloedtest laten doen en dat was de enigste keer in leven dat men leverwaarden op het randje waren van de vetgedrukte letters , dus niet TE hoog maar wel duidelijk verhoogd wat ik zelf op 50mg Roacuttane niet had...

voor mensen die van 15+% naar 9-10% cutten en dan naar 7-8 willen zonder teveel in te leveren lijkt me 40-50mg voor een 4-5 weekjes toch lekker...

Terug
Naar boven