AndroidHealthClinic

Winstrol ( stanozolol ) DNA pharmaceuticals

JimmyWie

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
[Afbeelding niet meer beschikbaar]hallo, ik ben hier nieuw dus bij deze stel ik mij even voor :)

Nu vroeg ik mij af of deze winny echt of nep is. het zijn overigens winstrol Capsules dus geen tabs..

10mg/cap
exp: 23-09-2011
Serial 382re0-019284
Lot nr. 1200389

( de exp, serial en lot nummers zijn bij beide potjes hetzelfde )

Ik heb 2 foto's toegevoegd.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
IMG_1883.jpg

IMG_1884.jpg

Alvast bedankt

hello kitty color!.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou die link gelijk weg halen david centraal, je weet wel dat het niet mag...!!!

Ik begrijp dat jullie niks zomaar aannemen maar vertel gewoon mijn ervaring oprecht en eerlijk. Ik heb 10 weken tren van DNA gezet op 500 gezet maar voelde 0,0! Dus voor mij is het gewoon bagger of er moet fake van zijn maar dat lijkt mij sterk van zo`n onbekend lab?

Haal die link naar die site ff weg, straks krijg je een ban bro

nee gaat alleen om een statement te maken,over dat die gasten raporten hebben zodat iedereen weet hoe goed de producten zijn.....

En ik hoor idd veel klachten over DNA, maar buiten de raporten is het allemaal aaname,wel goed genoeg voor mij om het niet te nemen.

Ik persoonlijk zou alleen voor merken gaan waar in de sectie raporten van zijn,das GG,EP,EPL en dat MP lappie........daar zijn raporten voor,om daaruit conclussie te trekken voor degene die daar aan hechten. Zullen ook genoeg jongens zijn die denken dat het doorgestoken kaart is.....so be it

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Die prijzen ook hahahahaha

Het eerste wat me opviel was de spelfout in hun titel op de front-pagina "beschrikbare producten". Kun je na gaan met welk tempo die website in elkaar is geflanst

Nou als er echt iemand kan testen dan ben ik wel heeeeeeeel nieuwsgierig eerlijk gezegd. Ik heb hier nog een flesje masteron en een flesje tren liggen die ik ZEKER niet meer van plan ben om te gebruiken. Dus mensen die de mogelijkheid hebben en interessant vinden om te testen kom maar op anders gaat het toch de vuilnisbak in.

******zooi, check ik net weer dit topic niet.. Had ook niet echt het gevoel dat ik een bron postte, maar goed.. Bedankt voor jullie warnings, maar het mocht niet baten :P

Dna pharma je wordt er mee doodgegooid op internet.. Het is wel spotgoedkoop dat zegt al genoeg volgens mij... Hou het gewoon bij de bekende merken.. Kom je achteraf niet voor verassingen te staan.

nee gaat alleen om een statement te maken,over dat die gasten raporten hebben zodat iedereen weet hoe goed de producten zijn.....

En ik hoor idd veel klachten over DNA, maar buiten de raporten is het allemaal aaname,wel goed genoeg voor mij om het niet te nemen.

Ik persoonlijk zou alleen voor merken gaan waar in de sectie raporten van zijn,das GG,EP,EPL en dat MP lappie........daar zijn raporten voor,om daaruit conclussie te trekken voor degene die daar aan hechten. Zullen ook genoeg jongens zijn die denken dat het doorgestoken kaart is.....so be it

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Die prijzen ook hahahahaha

Precies ik kan je geen karma geven :thumbs:

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

dan maar een duim

Precies ik kan je geen karma geven :thumbs:

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

dan maar een duim

tussen kriel zn billetjes:p
je weet toch dat kriel zn vrienden betaalt,dus als JIJ kriel zn vriendje wil zijn,jij HEM moet betalen,krijgt hij ook weer wat terug in de knip,:D

tussen kriel zn billetjes:p
je weet toch dat kriel zn vrienden betaalt,dus als JIJ kriel zn vriendje wil zijn,jij HEM moet betalen,krijgt hij ook weer wat terug in de knip,:D

Nog 3 maanden en dan krijgt hij voor zijn verjaardag jaja kriel ik ben het niet vergeten ouwe boogschutter een bloemetje :D

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

:D over 3 maanden is ie jarig

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

:D over 3 maanden is ie jarig

DNA ben ik ook naar toeverwezen. Vind het wel verdacht goedkoop. Ook weer "van horen zeggen" dat wat gasten hier uit de buurt het gebruiken, ze gaan als de brandweer op die DNA. Maar ik heb een proefkonijn gevonden die ik persoonlijk goed ken, hij heeft het spul binnen en zijn eerste paar injects zijn al gezet.

Zelf waag ik me er niet aan. Over de hygiene heb ik mijn vraagtekens. Zelf neem ik alleen Prodigy of soms GG. Daarvan weet ik zeker dat het werkt.

• Topic Starter Topic Starter
DNA ben ik ook naar toeverwezen. Vind het wel verdacht goedkoop. Ook weer "van horen zeggen" dat wat gasten hier uit de buurt het gebruiken, ze gaan als de brandweer op die DNA. Maar ik heb een proefkonijn gevonden die ik persoonlijk goed ken, hij heeft het spul binnen en zijn eerste paar injects zijn al gezet.

Zelf waag ik me er niet aan. Over de hygiene heb ik mijn vraagtekens. Zelf neem ik alleen Prodigy of soms GG. Daarvan weet ik zeker dat het werkt.

Oke, hou ons even op de hoogte over hoe het verloopt. Wat neemt die trouwens? en hoeveel? o en neemt gear van DNA only?

Oke, hou ons even op de hoogte over hoe het verloopt. Wat neemt die trouwens? en hoeveel? o en neemt gear van DNA only?

Ik zal het even melden als er progressie is. Ben zelf ook wel benieuwd. Wat ie neemt heb ik niety gevraagd. Zoals ik hem ken; meestal deca testo tren in 12 weken. Maar doe mijn best om jullie op de hoogte te houden :D

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Ja en dna only

Dit is niet de DNa waar het om gaat robindev....compleet ander UG. kan alleen zeggen wat ik zelf heb ervaren en kan zeggen dat DNA 100% oke is.

In ieder geval, GG + EPL, prodigy DNA etc....allemaal top spul.

Grtz

jongens ik heb de tren van DNA geprobeerd en voelde niks zeer mooie fancy verpakkingen en dat is gecompenseerd in 0,0 effectieve stoffen
ze zouden er eens testrapporten van moeten laten maken

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Wat is het dan volgens jou? hehehehhehehe het is geen DNA goede onderbouwing ?

Wat is het dan volgens jou? hehehehhehehe het is geen DNA goede onderbouwing ?

Er zijn 2 DNA's. De ene is begonnen in 2002 (waar deze post over gaat zie foto's potjes eerste pagina) en de andere is een aantal jaren daarna begonnen ik geloof 2005-2006 (jou foto) zal het zo even nakijken. Die waar jij de foto's van laat zien zijn de mening unaniem. Heeft gewerkt maar tegenwoordig niet meer. De andere DNA waar alle DNA posts in dit forum over gaan is naar mijn persoonlijke ervaring goed. Wat mijn vrienden of wie dan ook ermee geboekt heeft is het vermelden niet waard want zo praten heel veel mensen hier...mn maten gebruiken het en het werkt niet, mn maten gebruiken het en het werkt super etc etc. Personal Experience. Net zoals er mensen zijn die twijfelen aan GG. De 1 gaat als een raket, de ander niet. UG is zo goed als altijd echt omdat het voortbestaan anders zogoed als direct beeindigd word. Heb hier al zo vaak UG's zien komen en gaan...zijn altijd een paar gozers die een merk beginnen, iedereen spreekt er lof over en het is gewoon goede kwaliteit...en dan worden ze afgekraakt. Concurrentie. Maar zo werkt het nu eenmaal :)

Terug
Naar boven