AndroidHealthClinic

Winstrol ( stanozolol ) DNA pharmaceuticals

JimmyWie

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
[Afbeelding niet meer beschikbaar]hallo, ik ben hier nieuw dus bij deze stel ik mij even voor :)

Nu vroeg ik mij af of deze winny echt of nep is. het zijn overigens winstrol Capsules dus geen tabs..

10mg/cap
exp: 23-09-2011
Serial 382re0-019284
Lot nr. 1200389

( de exp, serial en lot nummers zijn bij beide potjes hetzelfde )

Ik heb 2 foto's toegevoegd.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
IMG_1883.jpg

IMG_1884.jpg

Alvast bedankt

hello kitty color!.gif

• Topic Starter Topic Starter
Oke, dus de DNA (Pharma! )van robindev is andere DNA ( Phamaceuticals!! )die ik heb. Allemaal mee eens:D ? of zit ik verkeerd :o

Maar om ff op het echt of nep verhaal terug te komen, heeft iemand uberhaupt ervaring met orals van DNA Phamaceuticals ?

Ik twijfel aan je geloofwaardigheid van je verhaal dat er 2 DNA`s in omloop zijn lijkt mij sterk deze potjes zijn "vers".

Ik hoor liever leden zoals Kriel,Navy of Bigmaus wat zij van deze stelling vinden voordat ik ga roepen dat je maar wat lult. hehehehehe

Ik twijfel aan je geloofwaardigheid van je verhaal dat er 2 DNA`s in omloop zijn lijkt mij sterk deze potjes zijn "vers".

Ik hoor liever leden zoals Kriel,Navy of Bigmaus wat zij van deze stelling vinden voordat ik ga roepen dat je maar wat lult. hehehehehe

Robin zie de 2 eerste posts http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/test-e-deca-durabolin-dna-pharmaceuticals-214678/#post4247434 , jij hebt de DNA van de 2de post ( Pipo ) lijkt me zo en ik die van de Topicstarter ( MijnNaamIsHaas ). ;)

Volgens mij is er dus een behoorlijke mix-up als het gaat om de 2. Iedereen bespreekt DNA. zo te zien had bijna niemand door dat er 2 soorten zijn. Ik zelf had het pas door toen ik de post last van KickBoxTony in deze thread.

Waarom zou 1 merk 2 verschillende labels gebruiken voor een zelfde product? En de 1 in een doosje en de ander niet? Natuurlijk zijn er TWEE DNA's....

Ik heb gehoord over DNA pharma waar je zo mee dood wordt gegooid dat het een UG lab is die nieuw is en dat het de HG DNA die uit Amerika komt gebruikt voor de naamsbekendheid. En dat het goed spul is.

ik ben zelf wel te spreken over de trenhex van dna-pharma van dat plaatje van robindev..maar zoals eerder vermeld je kan beter bij de good old NLse uglabs blijven

Ik ben er persoonlijk niet zo'n fan van, zeker niet als ik dan hoor dat de aanbieders andere bekendere NL UG-labs af gaan zeiken over dat er in de potjes niet genoeg ml's en werkzame stoffen zitten, dan gaat er een belletje rinkelen...

Lekker meefietsen met een bekend merk,.....wacht ff mijn assistent zit weer te kloten...NEE PIET Golden Gear schrijf je niet als Golden GEER....verdomme. Dat hebben mensen zo door ...wahahahahaha...vond hem wel weer leuk verzonnen van mijzelf

zelfde pot dna winstrol

hey, heb hier juist dezelfde pot winstrol caps van dna staan...
heb ook mijn twijfels, aangezien ik ook nolvadex heb staan van dna.
als ik beide capsules opendoe zit er dezelfde witachtige (lichtzoete) poeder in...

weet je al iets meer jimmy wie?
thanx man!

hey, heb hier juist dezelfde pot winstrol caps van dna staan...
heb ook mijn twijfels, aangezien ik ook nolvadex heb staan van dna.
als ik beide capsules opendoe zit er dezelfde witachtige (lichtzoete) poeder in...

weet je al iets meer jimmy wie?
thanx man!

Nope, totdat ik geloofwaardige(!!!) positieve gebruiksservaringen hoor of labtests zie over dit product, blijf ik er van af,,

Dat ze caps hebben in plaats van tabs zegt wat mij betrefd al wat over de Professionaliteit..

Zal eens zien of ik wat labtesten kan verkrijgen van DNA en ze hier posten.

Ben zelf ook wel eens benieuwd naar wat er daadwerkelijk allemaal inzit.

Als dat potje zo real is als de dealers van dna dan geef het maar aan uwe goudvis!!!!!!

Dat ze caps hebben in plaats van tabs zegt wat mij betrefd al wat over de Professionaliteit..

Zal eens zien of ik wat labtesten kan verkrijgen van DNA en ze hier posten.

Ben zelf ook wel eens benieuwd naar wat er daadwerkelijk allemaal inzit.

Raar vergelijk...MP heeft ook caps,staan ook testraport van in de echt en nep

tot nu toe moet ik zeggen dat DNA pharmaceuticals ( niet verwarren met dna pharma ) zeer onbetrouwbaar overkomt.

1 de enigste positieve ervaringen zijn van mensen die nieuw zijn op dit bord + zeer weinig posts hebben ...
2 alle andere mensen kraken dit af.
3 mensen die ik er over heb gesproken spreken van geen merkbare resultaten
4 het nieuwe sticky in het 'echt of nep' sectie over DNA pharmaceuticals zegt ook al genoeg..

Ik heb inmiddels andere gear van betrouwbare supplieers!

Ik hoop inderdaad dat er echte lab test over dit merk worden verricht om uitsluitsel te geven.

@ infinity, ik heb nog eventueel de potjes ( verzegeld ) van welke ik de foto's heb gepost in deze tread mocht je de inhoud willen/kunnen testen.

welke zijn nou oké? die zoals op de foto van pipo heeft een makker van me eens gebruikt, wat ie er nou net van vond weet ik niet, prijzen zijn enorm democratisch te noemen maar nou weet ik dus niet of diegene zoals op meneer pipo's foto oké zijn? want na het lezen van deze draad snap ik het helemaal niet meer :D

---------- Toegevoegd om 01:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:27 ----------

welke zijn nou oké? die zoals op de foto van pipo heeft een makker van me eens gebruikt, wat ie er nou net van vond weet ik niet, prijzen zijn enorm democratisch te noemen maar nou weet ik dus niet of diegene zoals op meneer pipo's foto oké zijn? want na het lezen van deze draad snap ik het helemaal niet meer :D

ok zit dus in verkeerde draad, die foto van pipo staat in een andere draad en dat is dus dna pharma en niet "pharmaceuticals" dus als ik het nou goed snap is die oké?

Zonde van je test rapport omdat aan die DNA troep te verdoen!

Ik ga me er niet eens aan wagen, zeker niet omdat er genoeg beters te verkrijgen is!

Nou, Ik heb ze dus toch maar geprobeerd.
Het werkte prima.

Terug
Naar boven