AndroidHealthClinic

Winstrol ( stanozolol ) DNA pharmaceuticals

JimmyWie

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
[Afbeelding niet meer beschikbaar]hallo, ik ben hier nieuw dus bij deze stel ik mij even voor :)

Nu vroeg ik mij af of deze winny echt of nep is. het zijn overigens winstrol Capsules dus geen tabs..

10mg/cap
exp: 23-09-2011
Serial 382re0-019284
Lot nr. 1200389

( de exp, serial en lot nummers zijn bij beide potjes hetzelfde )

Ik heb 2 foto's toegevoegd.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
IMG_1883.jpg

IMG_1884.jpg

Alvast bedankt

hello kitty color!.gif

• Topic Starter Topic Starter
die potjes aan het begin van me topic. Probeer maar gewoon dianabol / oxy dan merk je gouw genoeg of het echt is of niet. Ik had winny @ 50mg gedaan. aan't begin hoofdpijn ging weg na paar dagen + veel water, kracht nam toe, werd droger en voller. Wel beetje last van gewrichten gekregen. Alles begon wat meer ja.. te kraken? moeilijk te beschreven maar op sommige dagen had ik hetzelfde gevoel alsof je brak opstaat en vervolgens zo 'houterig' bent. snap je wat ik bedoel? te weinig vocht in gewrichten?
O en pijn in onderrug, verkrampte spieren denk ik zelf.

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

de pijn in me onder kwam na ong 3 weken. Ik vond dit ZEER vervelend, volgens mij was 50mg teveel van het goede voor mij persoonlijk.

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

onder-> moet zijn 'onderrug'

Terug
Naar boven