AndroidHealthClinic

Winstrol + test e raar gevoel

EvilSanta

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
8%
Hoi,
ben zojuist 3 weken bezig met winstrol test e kuur

Winstrol 50mg ed
Test e 500 mg ew

ik heb nu zoal 3 dagen
dat mijn linker schouder krakt als ik hem omhoog doet met een gewicht onderandere als ik schouders train
en ik voel het dan zo ook bewegen in mijn schouder
maar doet geen pijn
alleen een ambetant gevoel
zou dit kunne door die winstrol dat me gewrichte droger kome te staan enz..
ik sta nu al op 8 % vet
mvg ;)

Hoi,
ben zojuist 3 weken bezig met winstrol test e kuur

Winstrol 50mg ed
Test e 500 mg ew

ik heb nu zoal 3 dagen
dat mijn linker schouder krakt als ik hem omhoog doet met een gewicht onderandere als ik schouders train
en ik voel het dan zo ook bewegen in mijn schouder
maar doet geen pijn
alleen een ambetant gevoel
zou dit kunne door die winstrol dat me gewrichte droger kome te staan enz..
ik sta nu al op 8 % vet
mvg ;)

ja de winstrol kan je gewrichten uitdrogen. Dus dit zou zeer goed kunnen. Omega 3 erbij slikken om dat enigszins wat tegen tegaan.

voldoende water drinken
creatine kan ook helpen
zou dan ook magnesium en calcium in nemen

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

ja de winstrol kan je gewrichten uitdrogen. Dus dit zou zeer goed kunnen. Omega 3 erbij slikken om dat enigszins wat tegen tegaan.

omega 3 verlaagt slechte colestrol, weet niet hoe dit helpt voor het uitdogen van gewrichten?

Glucosamine kan ook wel helpen met je probleem.

Gewoon stoppen met je winstrol als je er last van ondervind, het is toch al week 3.

Glucosamine erbij nemen en het gaat zo weg.

Sorry het moet natuurlijk glucosamine zijn

Heb precies hetzelfde, een soort knak als ik mijn linker schouder op een bepaalde manier beweeg, maar heb dit al jaren. Zolang het geen pijn doet en je niet voelt dat je schouder stroever wordt lijkt me dit geen probleem, glucosamine en andere supplementen zou ik wel gewoon blijven nemen.

zelfs glucoseamine kan je zo halen... je moet wel dit (aas en glucosamine) verschil wel een beetje kennen hea :P

• Topic Starter Topic Starter
hmm ok had gehoort dat het tijdje duurt voor glucosamine in ze werk gaat 3 maand ofz
ben tog al blij 3 weken en >8 kilotjes erbij

Terug
Naar boven