XXL Nutrition

Winstrol - Veel plassen

Physique001

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
82kg
Ik ben sinds 11-05-2016 begonnen met winstrol orals 40mg per dag. 20mg s'morgens en 20mg 2 uur voor het trainen. Ik moet sinds 15-05-2016 heel vaak naar de wc om te plassen 8x op een dag en ook 2x s'nachts. Het is niet dat er niets uitkomt juist het tegenovergestelde. De plas is overdag kleurloos, maar smorgens en snachts zoals gewoonlijk geel. Ik had verschillende artikelen op internet gelezen dat dit kan komen door een te actieve blaas kan dit door de winstrol komen? Wat kan ik hier aan doen?

Graag jullie reactie hierop Bedankt

Het zou ook nog met je prostaat te maken kunnen hebben.

Weet daar zelf niet veel over, moet je maar even verder over zoeken.

Ik plas zo'n 10 a 12x per dag en gebruik niks

Ik heb dit alleen pas sinds gistermorgen en heb constant een gevoel of ik moet plassen dus dit is niet normaal.

Heb er nooit over gehoord van iemand die aan de winny zit. Misschien heeft het een andere oorzaak.. ben je toevallig licht verkouden ofzo? ik zou het gewoon een paar dagen nog aankijken

• Topic Starter Topic Starter
Heb er nooit over gehoord van iemand die aan de winny zit. Misschien heeft het een andere oorzaak.. ben je toevallig licht verkouden ofzo? ik zou het gewoon een paar dagen nog aankijken
De Winny wel gwn blijven pakken neem ik aan?

Heb het wel vaker gehoord als mensen aan de winny zitten, aan de tren trouwens ook.
Gewoon goed blijven drinken en vaak plassen kan geen kwaad.
Ga niet minderen met drinken zodat je minder vaak moet plassen iig.

Ik heb de afgelopen dagen wel last gehad van lage bloeddruk misselijkheid en flinke duizeligheid en toen kwam dit.

Heb het wel vaker gehoord als mensen aan de winny zitten, aan de tren trouwens ook.
Gewoon goed blijven drinken en vaak plassen kan geen kwaad.
Ga niet minderen met drinken zodat je minder vaak moet plassen iig.
Gaat dit vanzelf over tijdens winny of pas als je gestopt bent?

Gaat waarschijnlijk nooit meer over.

Ik plas natty echt 20 keer per dag en schijt 3 keer per dag dus ik zie je probleem niet echt. Als je daar echt last van hebt moet je simpelweg gewoon meer gaan drinken. Urinetest met strip kan ook geen kwaad om te checken op glucosurie ed.

kan het aan je prostaat liggen?

kan het aan je prostaat liggen?
Prostaat regelt alleen de doorgang. De filtering is nieren, maar ik gok dat TS gewoon voordien redelijk veel vocht vasthield zonder veel te drinken en nu veel vocht kwijtspeelt met de winstrol -> zijn water reserve niet aanvult -> bloeddruk daalt -> duizeligheid.

Stomme vraag mischien maar ben je niet gewoon meer gaan drinken sinds je een oral paktm...dit doen namelijk mensen

Terug
Naar boven