Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een paar dagen nadat je met winny stops aangezien het maar een korte halfwaardetijd heeft.
Ik zou deze jongen gewoon direct halotestin geven. Een ervaring om nooit meer te vergeten.
Ik zou deze jongen gewoon direct halotestin geven. Een ervaring om nooit meer te vergeten.
Ik heb zelf geen ervaring met halo, maar de agressie en kracht wat ik lees zonder negatief effect op de conditie klinkt heel leuk preworkout
de eerste keer begon ik voorzichtig met opbouwen van de dosering maar daarna denk je "is dit alles?" en ga je al snel verhogenHeb het 2x gebruikt en moet zeggen dat de verhalen die je zo op internet leest erg worden overdrevende eerste keer begon ik voorzichtig met opbouwen van de dosering maar daarna denk je "is dit alles?" en ga je al snel verhogen
Als ik iets drink heb ik 30min erna een gevoel of mijn hele blaas volzit of ik op springen sta
Het was na 2dagen weer over nu altijd nog licht gevoel maar derest is overheb zelf laatst test met winny genomen, had precies hetzelfde zeiken als een gek de hele dag, veel en witte pis. volgens mij is het voor sommigen gewoon een bijwerking...