MuscleMeat

Winstrol - Veel plassen

Prostaat die lichtjes opgezwollen is door de androgenen, trekt weer weg na stoppen van de winny.

Winny eruit dbol erin :D

heb zelf laatst test met winny genomen, had precies hetzelfde zeiken als een gek de hele dag, veel en witte pis. volgens mij is het voor sommigen gewoon een bijwerking...

Ik heb zelf geen ervaring met halo, maar de agressie en kracht wat ik lees zonder negatief effect op de conditie klinkt heel leuk preworkout

Heb het 2x gebruikt en moet zeggen dat de verhalen die je zo op internet leest erg worden overdreven :o de eerste keer begon ik voorzichtig met opbouwen van de dosering maar daarna denk je "is dit alles?" en ga je al snel verhogen

Heb het 2x gebruikt en moet zeggen dat de verhalen die je zo op internet leest erg worden overdreven :o de eerste keer begon ik voorzichtig met opbouwen van de dosering maar daarna denk je "is dit alles?" en ga je al snel verhogen

Wat was jouw ervaring?
Waren je trainingen top?
Ik denk ook dat vaak overdreven word op het gebied van aas

Alsof je een cap t5 hebt geslikt, niet echt meer dan dat :o

• Topic Starter Topic Starter
heb zelf laatst test met winny genomen, had precies hetzelfde zeiken als een gek de hele dag, veel en witte pis. volgens mij is het voor sommigen gewoon een bijwerking...
Het was na 2dagen weer over nu altijd nog licht gevoel maar derest is over

Terug
Naar boven