AndroidHealthClinic

winstrol

boes83

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m76
Massa
110kg
Vetpercentage
11%
Ben aan het twijfelen of winstrol depot of winstrol tabs. Heb ze beide al eens gehad en vond de werking van de injects beter. Alleen de pijn na het prikken houd me eigenlijk tegen om weer voor de depot te gaan. Waar gaat jullie voorkeur naar uit: depot of tabs?

injectables all the way.

alleen winny is k*t als je test/winny gaat doen, dat wordt 2x prikken per keer.

• Topic Starter Topic Starter
Ben bezig met test en bold en heb de eerste 10 weken tren e mee laten lopen. Maar het wordt tijd voor wat anders en vind winstrol de beste optie. Zet de test en bold in mn quads en de winstrol in de schouders.

Tabs, al dat prikken.. pff

Volgens mij heeft masteron niet echt veel toegevoegde waarde, dan zou k eerder voor primo gaan. Is primo dan een beter keuze ipv de winstrol?

olie en water ? gaat niet in 1 spuit of je wilt ziek worden of een enorme pijn aan je spuit plek.

waarom niet masteron ipv winstrol ?

Ziek worden? Haha waar haal je dat vandaan man.
Ok et mengt niet maar dat maakt niet uit. Als et er maar in gaat.
En idd als je ff flink schud mengt et toch wel een soort van..

En pijnlijke spuitplekken heb je zowieso wel. Ik denk als je et samen met olie zet dat je nog minder last heb. Et is zowieso k*t om winny te injecteren. Maar wel lekker spul.

Laatst bewerkt:
Ga toch voor de winny depot aangezien mastron toch vooral voor de wedstrijdvoorbereiding wordt gebruikt. Of vergis k me hierin.

Ga toch voor de winny depot aangezien mastron toch vooral voor de wedstrijdvoorbereiding wordt gebruikt. Of vergis k me hierin.

wat denk je dat winstrol is ?

gozer aub verdiep je erin

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Ziek worden? Haha waar haal je dat vandaan man.
Ok et mengt niet maar dat maakt niet uit. Als et er maar in gaat.
En idd als je ff flink schud mengt et toch wel een soort van..

En pijnlijke spuitplekken heb je zowieso wel. Ik denk als je et samen met olie zet dat je nog minder last heb. Et is zowieso k*t om winny te injecteren. Maar wel lekker spul.

heb 2x geprobeerd winny met test te prikken en ik moest 10 minuten later overgeven beide keren, kan toeval wezen wie weet. als jullie zeggen dat het kan geloof ik jullie maar ik persoonlijk doe het niet meer.

winny op water basis is makkelijk weg te spuiten hoe kom je daarbij dat het k*t is om te zetten ?

wat denk je dat winstrol is ?

gozer aub verdiep je erin

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

heb 2x geprobeerd winny met test te prikken en ik moest 10 minuten later overgeven beide keren, kan toeval wezen wie weet. als jullie zeggen dat het kan geloof ik jullie maar ik persoonlijk doe het niet meer.

winny op water basis is makkelijk weg te spuiten hoe kom je daarbij dat het k*t is om te zetten ?

Ok dat is erg vreemd.. Dan snap ik jou visie haha..

Et injecteren is idd niet zown punt.. Gaat makkelijk door de naald heen.. Maar godver wat een last had ik er van joh.. Als ik in mn been zette kon ik amper meer lopen!

k

als je test suspensie gebruikt kan je er toch probleemloos winstrol in zelfde spuit bijzetten aangezien het beiden op water basis is?

water en olie in 1 spuit???

Winny op oliebasis.
Winny op waterbasis.

Is allemaal te koop. Dus de mogelijkheden zijn er wel..

in de vs wordt water en oliebasis altijd samen in een spuit gedaan.

Maar welke flipper neemt nu nog winny inject als je weet dat zambon gestopt is met produceren, en in water de meeste bacteriën gemakkelijk voortplanten.

Beetje met je gezondheid spelen imo. Je kan alleen maar vermoeden naar de omstandigheden van ug's. Waar was dat onderzoek weer naar bacteriën in ug-winny?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven