MuscleMeat

winstrol

Ja man de ziekenhuizen liggen bomvol met abcessen,door winny depot. Ze liggen zelfs torenhoog opgestapeld in de gangen.....wat een onzin en een papagaaiverhaal.

Stemmingmakkerij,van een labuitslag,waar bacterieen in aangetroffen zijn,zal er best in zitten,maar imo heeft alles wat niet UV behandeld is bacterieen,evengoed olie als water.
Ik heb nog nooit iemand met een abces van winny gezien,en ikzelf heb het jaar in jaar uit gebruikt op waterbasis,gewoon een BS verhaal.

• Topic Starter Topic Starter
Ja man de ziekenhuizen liggen bomvol met abcessen,door winny depot. Ze liggen zelfs torenhoog opgestapeld in de gangen.....wat een onzin en een papagaaiverhaal.

Stemmingmakkerij,van een labuitslag,waar bacterieen in aangetroffen zijn,zal er best in zitten,maar imo heeft alles wat niet UV behandeld is bacterieen,evengoed olie als water.
Ik heb nog nooit iemand met een abces van winny gezien,en ikzelf heb het jaar in jaar uit gebruikt op waterbasis,gewoon een BS verhaal.

Je haalt me de woorden uit de mond! Ben een week bezig en ga er echt super op. Sommige gasten kunnen echt uit hun nek lullen.

water en olie mengen kan natuurlijk niet, wat jullie doen is het door elkaar gooien..

water en olie mengen kan natuurlijk niet, wat jullie doen is het door elkaar gooien..

Als er geen zuurstof tussen komt, zie ik het probleem niet. Nee natuurlijk mengt het niet, maar is dat de bedoeling?

(Steve; denkt aan plassen water bij het tankstation met olie erOP..)

Nee et mengt idd niet.. Dat maakt ook niet uit.. Als et maar allemaal in de spier komt.. En dat gebeurt gewoon..

Je haalt me de woorden uit de mond! Ben een week bezig en ga er echt super op. Sommige gasten kunnen echt uit hun nek lullen.

ik ben ook nu een week bezig en ga er ook lekker op dit x (vorige x last van m'n schouders)
alleen kan m'n maag er niet tegen en krijg ik v.a. Gister bijna geen hap meer door m'n strot...
Dus heb ik besloten vandaag te stoppen...jammer maar helaas...
Mss over 'n paar weken nog maar eens inject. Proberen...

• Topic Starter Topic Starter
ik ben ook nu een week bezig en ga er ook lekker op dit x (vorige x last van m'n schouders)
alleen kan m'n maag er niet tegen en krijg ik v.a. Gister bijna geen hap meer door m'n strot...
Dus heb ik besloten vandaag te stoppen...jammer maar helaas...
Mss over 'n paar weken nog maar eens inject. Proberen...

Ow das echt k*t. Ja kracht schiet als een speer omhoog en samen met de test en bold gaat het echt lekker. Zal binnenkort eens wat foto's maken.

Ow das echt k*t. Ja kracht schiet als een speer omhoog en samen met de test en bold gaat het echt lekker. Zal binnenkort eens wat foto's maken.
ja idd...werd binnen 3dagen echt stukken sterker...ach ja...
Foto's zijn altijd leuk...zeker ook voor jezelf!

Snap niet dat mensen hier adviseren om olie en water te vermengen... Dan krijg je dus mogelijk een abces. I know, want ik ken iemand die daardoor een hap uit zijn schouder mist...

Snap niet dat mensen hier adviseren om olie en water te vermengen... Dan krijg je dus mogelijk een abces. I know, want ik ken iemand die daardoor een hap uit zijn schouder mist...

Zo'n kerel van uk-muscle schudt het ook altijd samen, mars1960. Maar nooit geweten dat dit slecht was eigenlijk..?

Zo doet m'n maat het al 3 jaar met hCG + test. Hij doet het dus fout..?

HCG is geen Winstrol... En ja hij doet het fout, maar heeft klaarblijkelijk tot nu toe veel geluk gehad.

Sowieso is HCG fragiel, dat vermeng je toch niet met je olie product vol met middelen om de boel steriel te houden.

Het is vrij onverstandig om water-based producten te mengen met ester-based producten en bijbehorende solvents en preservatives. Grote kans op steriele ontstekingen.

Laatst bewerkt:
Bij ons is het iig sinds dat incident standing practice.

Ik ken overigens meer mensen die door het vermengen erg zere en dikke plekken kregen.

Bij ons is het iig sinds dat incident standing practice.

Ik ken overigens meer mensen die door het vermengen erg zere en dikke plekken kregen.

Naja thanks in ieder geval, zal dat advies (naja advies, mogelijkheid dat het kan) dan niet meer geven. Maar heb nogal 'n hoge pet op van die kerel op AAS gebied, vandaar.

Zo'n kerel van uk-muscle schudt het ook altijd samen, mars1960. Maar nooit geweten dat dit slecht was eigenlijk..?

Gewoon de allom bekende stelling hanteren...olie bij olie en anders apart zetten.

Niet van af gaan wijken doordat, zoals Seeker terecht aangeeft, ergens op een forum een kerel al een tijdje geluk heeft dat het goed gaat.

Door dit soort info creeer je altijd weer mensen die aan vaststaande feiten gaan zagen.

Naja thanks in ieder geval, zal dat advies (naja advies, mogelijkheid dat het kan) dan niet meer geven. Maar heb nogal 'n hoge pet op van die kerel op AAS gebied, vandaar.

Geen probleem, t'is dat ik toevallig iemand ken waarbij het flink fout ging.

Terug
Naar boven