AndroidHealthClinic

winstrol

Volgens mij is de enige reden waarom afgeraden word olie based en water based injects niet met elkaar te zetten dat er luchtbelletjes tussen de twee substanties kunnen gaan zitten. Maar volgens mij valt dat enorm mee. Heb zelf iig nog nooit problemen ondervonden met het samen zetten van de twee. Misschien heb ik gewoon geluk gehad dan :)

Anders ben k wel benieuwd naar een bron waarom dit slecht is.

Ik kan ook mensen die abcessen hebben krijgen van puur test-e zetten en happen uit gluten en benen hebben. Zegt ook niet dat je geen test-e meer moet zetten. Misschien dat iemand het eens duidelijk wil uitleggen waarom er dan een hoger risico is. Zal best kunnen ben wel benieuwd.

Laatst bewerkt:
Staat een sticky over injectiepijn, misschien als je dat eens doorleest dat je wel snapt waarom je geen ester-based producten met solvents met water-based producten moet mengen.

Ik heb het door gelezen.. en volgens mij beantwoord het niet de vraag waarom je de twee niet met elkaar moet vermengen? Als ik niet goed gelezen heb please help me out.

wat is het nu ,mag het samen gemengd worden of niet , ik heb het ook al gedaan ,heb geen last ervan gehad eigenlijk ??

EIND CONCLUSIE: Het kan wel, maar beter van niet......

Terug
Naar boven