MuscleMeat

Winstrol

Dat is met alle roids, maar hoort men oral dan hebben we het ineens over levertoxiteit.
Ramt men grammen injects dan is het stil.
Vele injectables waaronder test zijn niet zo slecht voor je als orals. Daarbij levert winstrol(zoals jezelf al aangaf)helemaal geen kg's waar men op hoopt.

Ik denk dat je het langer uithoudt met een trt dosis test dan oral only(50mg)

Hoe zit dat nou precies.

We zijn hier toch allemaal wetenschappers en deskundigen?

Laten we een 50 mg winny eens vergelijken met test, tren of deca. Hoeveel kan je voor 50 mg winny zetten om dezelfde toxiteit te bereiken? Of werkt dat niet zo...

#durf te vragen
Ik zou zeggen: stel jezelf tot beschikking en post je bloedwaarden en eventuele testen.

Vele injectables waaronder test zijn niet zo slecht voor je als orals. Daarbij levert winstrol(zoals jezelf al aangaf)helemaal geen kg's waar men op hoopt.

Ik denk dat je het langer uithoudt met een trt dosis test dan oral only(50mg)

Ik zou zeggen: stel jezelf tot beschikking en post je bloedwaarden en eventuele testen.

Waarom? Ik kan het toch ook gewoon aan de deskundigen vragen.... we hebben het altijd over een x aantal weken orals.
Met 50 mg per dag zit je op 350 mg per week. 6-8 weken wordt vaak als max geadviseerd. Maar zit iemand op 2000 mg per week (combi van div compounds) en kuurt men 16 weken oid, dan hoor je niemand? Is een oral dan zo enorm schadelijk? Wie heeft er een zinnig antwoord?

We administered oral stanozolol (6 mg/d) or supraphysiological doses of intramuscular testosterone enanthate (200 mg/wk) to 11 male weight lifters for six weeks in a crossover design. Stanozolol reduced HDL-cholesterol and the HDL2 subfraction by 33% and 71%, respectively. In contrast, testosterone decreased HDL-cholesterol concentration by only 9% and the decrease was in the HDL3 subfraction. Apolipoprotein A-I level decreased 40% during stanozolol but only 8% during testosterone treatment. The low-density lipoprotein cholesterol concentration increased 29% with stanozolol and decreased 16% with testosterone treatment.

Gaat niet eens alleen om je lever, maar winstrol is ook nog eens heel slecht voor je cholesterolwaarden ten opzichte van testosteron.

En dan gaat hier nog om 6mg winny(elke dag) vs 200 test-e(elke week).

We administered oral stanozolol (6 mg/d) or supraphysiological doses of intramuscular testosterone enanthate (200 mg/wk) to 11 male weight lifters for six weeks in a crossover design. Stanozolol reduced HDL-cholesterol and the HDL2 subfraction by 33% and 71%, respectively. In contrast, testosterone decreased HDL-cholesterol concentration by only 9% and the decrease was in the HDL3 subfraction. Apolipoprotein A-I level decreased 40% during stanozolol but only 8% during testosterone treatment. The low-density lipoprotein cholesterol concentration increased 29% with stanozolol and decreased 16% with testosterone treatment.

Gaat niet eens alleen om je lever, maar winstrol is ook nog eens heel slecht voor je cholesterolwaarden ten opzichte van testosteron.

En dan gaat hier nog om 6mg winny(elke dag) vs 200 test-e(elke week).

zo dan! benieuwd naar overige cijfers.

Ooh dus het klopt niet dat je een kilo of 3 kan winnen ermee?
Dat heb ik gehoord van andere hun ervaringen.
Alvast bedank voor de feedback:flex:

Kan, indien het een kennismaking is en je aan het bulken bent. Vanzelfsprekend is het dan geen 3kg spier wat je pakt maar massa.

Winny in de bulk zou ik nooit doen.

• Topic Starter Topic Starter
Kan, indien het een kennismaking is en je aan het bulken bent. Vanzelfsprekend is het dan geen 3kg spier wat je pakt maar massa.

Winny in de bulk zou ik nooit doen.
Aaah okee , ja tprobleem is heb gyno gehad , beiden verwijdert maar heb bang dat het trug kan komen , daarom ook voor winstrol gekozen.. omdat je vn winni dat niet krijgt.
Keb bang om het weer te krijgen daarmee.. heb beiden schijfjes weg laten halen. Een half jaar geleden...
Btw na winni ook best nolvadex nemen ??

Bedankt voor de info alvast!

zo dan! benieuwd naar overige cijfers.
Welke cijfers? Winstrol is sowieso slechter voor je lever en je cholesterolwaarden ten opzichte van testosteron.

Je kunt toch niet ontkennen dat je beter af bent met 200-500 test-e dan met 50mg winstrol. Zowel voor gains als je gezondheid.

• Topic Starter Topic Starter
Welke cijfers? Winstrol is sowieso slechter voor je lever en je cholesterolwaarden ten opzichte van testosteron.

Je kunt toch niet ontkennen dat je beter af bent met 200-500 test-e dan met 50mg winstrol. Zowel voor gains als je gezondheid.
Ja slecht voor de lever heb ik gehoord maar doe maar max 6 weken hoor.. en test dan heb ik bang weer gyno te krijgen.. heb deze wel late verwijderen maar toch.
Die brandende en pijnlijke tepels... het is een hel en wil ik niet terug.

Ja slecht voor de lever heb ik gehoord maar doe maar max 6 weken hoor.. en test dan heb ik bang weer gyno te krijgen.. heb deze wel late verwijderen maar toch.
Die brandende en pijnlijke tepels... het is een hel en wil ik niet terug.
Er zijn genoeg middelen die je kunt gebruiken om eventuele gyno te voorkomen. Voor gains ben je beter af met test-e dan winstrol. Wat @Camelus ook aangeeft: winstrol in een bulk heeft weinig zin.

Winstrol is een leuke toevoeging aan je fysiek als je al eenmaal droog bent. Het is meer voor de looks dan de gains.

Andere middelen.

Ik heb ook nergens gezegd dat het één beter is als het ander.

Dit stukje is dan wel bizar: weight gains was similar with both drugs

Laatst bewerkt:
Andere middelen.

Ik heb ook nergens gezegd dat het één beter is als het ander.

Dit stukje is dan wel bizar: weight gains was similar with both drugs
Nee klopt, ik heb ook niet gezegd dat jij dat had gezegd. Was meer in algemene zin.

Klopt. Vraag me ook af hoeveel daarvan lbm is.

Hoe zit dat nou precies.

We zijn hier toch allemaal wetenschappers en deskundigen?

Laten we 50 mg winny eens vergelijken met test, tren of deca. Hoeveel kan je voor 50 mg winny zetten om dezelfde toxiteit te bereiken? Of werkt dat niet zo...

#durf te vragen
Er is eigenlijk alleen wat vergelijkend materiaal voor leverschadelijkheid en verslechtering van het cholesterol. Injecteerbare AAS zijn nagenoeg niet schadelijk voor de lever, en bij orals zal een niet verwaarloosbaar % een keer geelzucht krijgen, en een heel klein deel zelfs peliosis hepatis of een adenoom.

Qua cholesterol is er ook niets zo funest als orals. Een lage dosering van een oral is genoeg om het HDL-cholesterol flink te doen dalen en het LDL-cholesterol te doen stijgen. Injecteerbare AAS lijken geen of weinig effect op het LDL-cholesterol te hebben en leiden bij hogere doseringen tot een kleinere daling van het HDL-cholesterol. Hoe die daling van HDL-cholesterol samenhangt met een verhoogd risico op hart- en vaatziekten is niet echt duidelijk. Maar een stijging van het LDL-cholesterol gaat bijna altijd wel gepaard met een verhoogd risico op hart- en vaatziekten. Ik heb voor mijn boek deze tabel samengesteld:
1581290101718.png

Of er ook verschillen zijn in toxiciteit op andere vlakken, geen idee. M.b.t. bloeddruk is er te weinig data om er iets zinnigs over te zeggen, en voor wat betreft het hart is er überhaupt niet echt goede data om een vergelijking te maken.

Er is eigenlijk alleen wat vergelijkend materiaal voor leverschadelijkheid en verslechtering van het cholesterol. Injecteerbare AAS zijn nagenoeg niet schadelijk voor de lever, en bij orals zal een niet verwaarloosbaar % een keer geelzucht krijgen, en een heel klein deel zelfs peliosis hepatis of een adenoom.

Qua cholesterol is er ook niets zo funest als orals. Een lage dosering van een oral is genoeg om het HDL-cholesterol flink te doen dalen en het LDL-cholesterol te doen stijgen. Injecteerbare AAS lijken geen of weinig effect op het LDL-cholesterol te hebben en leiden bij hogere doseringen tot een kleinere daling van het HDL-cholesterol. Hoe die daling van HDL-cholesterol samenhangt met een verhoogd risico op hart- en vaatziekten is niet echt duidelijk. Maar een stijging van het LDL-cholesterol gaat bijna altijd wel gepaard met een verhoogd risico op hart- en vaatziekten. Ik heb voor mijn boek deze tabel samengesteld:
1581290101718.png

Of er ook verschillen zijn in toxiciteit op andere vlakken, geen idee. M.b.t. bloeddruk is er te weinig data om er iets zinnigs over te zeggen, en voor wat betreft het hart is er überhaupt niet echt goede data om een vergelijking te maken.

Duidelijk verhaal.
Ik heb altijd gedacht dat injects meer invloed hadden dan hetgeen wat je nu vermeld. Dit neem ik absoluut mee in eventuele kuurplannen voor in de toekomst, enorm bedankt voor je reply.

Hoe zit het dan eigenlijk met de injecteerbare variant van Winstrol? Of is de reden dat bijna niemand dat doet ivm met het vele prikken?

Winstrol is voor wedstrijd bodybuilders.

giphy.gif

1581290101718.png

Ook met tren/mast?

Terug
Naar boven