MuscleMeat

wintrol only dosis ?

LIL Priest

Competitive Bodybuilder
Waardering
152
Lengte
1m74
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
zat zelf aan 50 mg eod te gebruiken zou dat aanslaan of zou ik beter test prop ernaast stacken of gewoon ed 50 mg winny ?

het is trouwens wintrol depot

groet en bedankt voor de reacties

Laatst bewerkt:
zat zelf aan 50 mg eod te gebruiken zou dat aanslaan of zou ik beter test prop ernaast stacken of gewoon ed 50 mg winny ?

het is trouwens wintrol depot

groet en bedankt voor de reacties

Licht eraan aan jou kuurverleden, aan jou stats.. of het zou aanslaan? Denk ik wel. Want je spuit immers anabolica in je body. Maar weer zo een topic:mad: Als je de search functiehad gebruikt kon je heel veel weten te komen over winny..

• Topic Starter Topic Starter
Want je spuit immers anabolica in je body.

ben je hier nou serieus over ?

heb veel over gelezen maar de ene is de andere niet en staat geen speciefiek bij of het nou aanslaat eod of ed 50 mg

wat ik eruit kon halen is 50 mg ed van toepassing maar elke dag die naald erin gaat ook zeer doen denk ik zo.

mijn kuurverleden was is een keer 4 weken lang sust/deca was niet zo geslaagd en kon na de 4 weken, 3 weken lang niet trainen daarom had ik het na 4 weken ook ermee gekapt

ben je hier nou serieus over ?

heb veel over gelezen maar de ene is de andere niet en staat geen speciefiek bij of het nou aanslaat eod of ed 50 mg

wat ik eruit kon halen is 50 mg ed van toepassing maar elke dag die naald erin gaat ook zeer doen denk ik zo.

mijn kuurverleden was is een keer 4 weken lang sust/deca was niet zo geslaagd en kon na de 4 weken, 3 weken lang niet trainen daarom had ik het na 4 weken ook ermee gekapt

dus je hebt alle info die je hier op de site kon vinden over winstrol gelezen..?
Raar dan, dat ik er meer van weet dan jij, en heb t zelf nog nooit gebruikt.
en waarom heb je je voorgaande kuur zo verpest dan?

50mg eod bij voorkeur, afwisselen in schouders en billen.
succes

als je gaat spuiten zou ik persoonlijk voor 100 mg gaan, als je maar 50mg neemt kan je in mijn ogen beter orals neme omdat te veel prikke is en te duur word

op 50 mg ging ik als een trein, winny rules

Terug
Naar boven