XXL Nutrition

wistrol en clen

normahellas

Cool Novice
Waardering
0
hoi mensen,
winstrol samen met clen is dat een goede combinatie om droog te worden.
ik wil namelijk ook wat vet kwijt raken,tuurlijk dieet en cardio erbij

groeten erdo

Waarom trek je er niet een keer de nodige tijd voor uit om zelf wat research te doen;)

re:

Infinity zei:
Waarom trek je er niet een keer de nodige tijd voor uit om zelf wat research te doen;)

Jezus geef die vent gewoon een antwoord of reageer anders gewoon helemaal niet op zijn vraag!!
Altijd dat arrogante gezeik over de zoekfunctie....
:mad:

rusa zei:
Jezus geef die vent gewoon een antwoord of reageer anders gewoon helemaal niet op zijn vraag!!
Altijd dat arrogante gezeik over de zoekfunctie....
:mad:

Was niet mijn intentie om arrogant over te komen alleen als iemand meerdere malen vragen stelt waarop het antwoord makkelijk zelf te vinden was dan mag dat toch wel gezegt worden lijkt me:)

Infinity zei:
Was niet mijn intentie om arrogant over te komen alleen als iemand meerdere malen vragen stelt waarop het antwoord makkelijk zelf te vinden was dan mag dat toch wel gezegt worden lijkt me:)

precies en zo is het maar net:thumb:

re:

Infinity zei:

het was niet mijn bedoeling om jou persoonlijk als arrogant af te stempelen, maar ik word af en toe zo moe dat iedereen maar roept over de zoekfunctie...

dat ding is heus niet heilig hoor:D

rusa zei:
het was niet mijn bedoeling om jou persoonlijk als arrogant af te stempelen, maar ik word af en toe zo moe dat iedereen maar roept over de zoekfunctie...

dat ding is heus niet heilig hoor:D

Als je goed kijkt dan weet je zelf wel dat ik niet te beroerd ben om wat beginnersinfo te verstrekken;)

zet dan test prop 8 weken en van week 5 tot 10 winstrol
natuurlijk nakuur

Terug
Naar boven