MuscleMeat

WK-Selectie Nederland bekend

Haha sorry voor jullie, maar ik vrees dat jullie geen goeie beurt zullen maken op het WK, als al je mannen met tonnen ervarig en techniek thuislaat (seedorf en davids), de neus voor goals van Huntelaar ( aan een korte invalbeurt heeft die jongen al genoeg om te scoren) en de snelheid van Castelen.Wat mij ook opvalt is dat jullie in jullie selectie bijna allemaal Emmanuelson had staan en dat ie er ook niet bij is, wie is zijn vervanger dan?
En die Jaliens die zat toch vorig jaar te verkommeren op de bank van AZ, ik weet nog als ik keek naar de europese campagne van az dat hij enkel invaller was. En ja die Jan vennegoor of Hesselink is ook mijn favoriete speler niet en heeft eigenlijk bitter weinig te zoeken in die selectie. Jullie aanval zit wel snor vind ik, het middenveld en de verdediging blijft afwachten! Hij neemt ook Krompkamp mee, hij viel gisteren goed in, in de FA cup finale, maar ik dacht dat het één van de weininge invalbeurten is dat hij heeft meegemaakt, niet??

Wat een stelletje pessimisten zeg. Feit is gewoon dat je een goede basiself hebt die allang vast staat, op 1 of 2 posities na. Verder heb je een paar goede wissels die op het eind van een wedstrijd wat kunnen forceren. Van Persie, Sneijder, Babel en VoH bijvoorbeeld. De keuze was toch ook niet VoH of Huntelaar, maar Huntelaar mee als 3e starter achter RVN en Kuijt. En wat is nou de kans dat beiden geblesseerd raken? VoH zal nooit van zn leven in de basis bij het Ned Elftal beginnen hoor. Stel het loopt voor geen ene pepernoot, dan is een van de mogelijkheden 20 minuten voor tijd VoH erin naast RVN. VoH wint gewoon alle doorkopduels en kan een bal bij zich houden, Huntelaar niet. Als goaltjesdief heb je Ruud, die veel beter is dan KJH. Hij staat in de recordboeken van ManU en de CL en loopt in het Ned Elftal ook gewoon 1 op 2.

We zijn geen favoriet, zelfs geen outsider. Misschien een verre outsider. Maar je weet het nooit, alle 32 landen maken iig. een kans. Alle jankerds hier lopen straks gewoon in het Oranje de polonaise. WK, wat een feest! :D

Manny Ribera zei:
En Hij neemt ook Krompkamp mee, hij viel gisteren goed in, in de FA cup finale, maar ik dacht dat het één van de weininge invalbeurten is dat hij heeft meegemaakt, niet??

Kromkamp heeft het hele seizoen niet in de basis gestaan bij Liverpool en het seizoen ervoor ook niet in Spanje.:eek:
Hij viel gisteren idd wel goed in.

Sportfood.nl zei:
Kromkamp heeft het hele seizoen niet in de basis gestaan bij Liverpool en het seizoen ervoor ook niet in Spanje.:eek:
Hij viel gisteren idd wel goed in.

:D Bas, vorig seizoen speelde hij nog voor AZ, daarna voor veel geld naar Villareal vertrokken (waar hij niet of nauwelijks speelde), na een half jaartje al met een strik erom naar Liverpool vertrokken.....daar is het dus ook minder...

Op basis van dit jaar zijn er dus vraagtekens??? ???
Ben zelf echter wel tevreden met zijn keus voor Kromkamp maar het thuis laten van Huntelaar is een regelrechte misser:duh: .

Goede selectie. Heb er het volste vertrouwen in.

• Topic Starter Topic Starter
Manny Ribera zei:
Haha sorry voor jullie, maar ik vrees dat jullie geen goeie beurt zullen maken op het WK, als al je mannen met tonnen ervarig en techniek thuislaat (seedorf en davids), de neus voor goals van Huntelaar ( aan een korte invalbeurt heeft die jongen al genoeg om te scoren) en de snelheid van Castelen.Wat mij ook opvalt is dat jullie in jullie selectie bijna allemaal Emmanuelson had staan en dat ie er ook niet bij is, wie is zijn vervanger dan?
En die Jaliens die zat toch vorig jaar te verkommeren op de bank van AZ, ik weet nog als ik keek naar de europese campagne van az dat hij enkel invaller was. En ja die Jan vennegoor of Hesselink is ook mijn favoriete speler niet en heeft eigenlijk bitter weinig te zoeken in die selectie. Jullie aanval zit wel snor vind ik, het middenveld en de verdediging blijft afwachten! Hij neemt ook Krompkamp mee, hij viel gisteren goed in, in de FA cup finale, maar ik dacht dat het één van de weininge invalbeurten is dat hij heeft meegemaakt, niet??

Emmanuelson is linksback, voor hem in de plaats is nu dus Giovanni van Bronckhorst en Tim de Cler, van mij had de Cler thuis mogen blijven en Emmanuelson mee gemogen maarja.
De verdediging is de enigste linie waar ik me zorgen om maak. Aanval is goed met Kuyt, Ruud en Robben. Op het middenveld zit het ook wel snor, we kunnen gaan spelen met Cocu, van Bommel en Van der Vaart, dat is dus geen misselijk middenveld. Alleen de verdediging is een zorgen kindje. We hebben aardige centrale verdedigers; dat worden waarschijnlijk Boulahrouz en Mathijsen. Maar die backs zijn een probleem, Ooijer vind ik niet echt een rechtsback en van Bronckhorst laat in verdedigend opzicht wel eens een steekje vallen. Maar laten we van Basten het voordeel van de twijfel geven en optimistisch naar het WK gaan :o

Wat zeikt iedereen over huntelaar, nistelrooy is gewoon stukken beter en heeft 100 keer meer ervaring. En de huntelaar/VOH vergelijking slaat nergens op natuurlijk.

Wat wil je doen dan als we niet eens een bal fatsoenlijk in de buurt van de 16 kunnen krijgen? Dan heb je iemand als VOH nodig. Natuurlijk, hij is heeft geen groot scorend vermogen, maar dat is zijn taak ook helemaal niet.

Conclusie; huntelaar is goed, maar overbodig, want we hebben nistelrooy al.

Ik heb wel mijn twijfels bij Jaliens, maar van basten heeft er verstand van. En ik ben blij dat heitinga meegaat, die jongen is goed bezig en op het ek was hij ook sterk

mijn favo opstelling:

sar
heitinga - ooijer - boulahrouz - gio

bommel - van der vaart - cocu

kuijt - nistelrooy - robben

nederland zal nooit wereldkampioen worden .
hebben de mentaliteit er niet voor.

valentinfan zei:
nederland zal nooit wereldkampioen worden .
hebben de mentaliteit er niet voor.

echt wel, wij worden gewoon wereldkampioen

en trouwens, ik vind nisteltje/sartje/kuitje wel een uitmuntende instelling hebben anders,

Laatst bewerkt:
ten eerste we hebben geen echte klootzakken in het team die voor het team af en toe rood krijgen als ze een mannetke lopen we hebben mannen nodig als materazzi of coloccini in nederlands team staan alleen maar juffertjes zoals landzaat en van bronckhorst(geen gio ) en we hebben niet de mentaliteit als argentijnen en brazilianen die voor hun bestaan hebben moeten knokken om aan eten te komen en een goed leven dat zie je ook terug in de sport ze blijven tot de laatste minuut vechten dat mis ik in het nederlands elftal en als het eenmaal zover is als nederland ver komt dan komen er altijd penalties omdat ze niet door durven te pressen en dan weten we het wel weer ja tegen zweden was mazzel.
en kom op zeg het is beter dat opdam niet meegaat wat moeten die az verdedigers nou tegen spitsen van brazilie en italie etc.
ik hoop van jullie het meest dat nederland wereld kampioen wordt maar het kan gewoon niet

crespo,messi en riquelme? is dat overgewaardeerd?

valentinfan zei:
crespo,messi en riquelme? is dat overgewaardeerd?

riquelme is zwaar overgewaardeerd, ja, kan niet eens een beslissende penalty benutten, wat heb je daaraan

en nistelrooy is beter dan crespo

messi is geblesseerd en dus uit vorm op het wk

Van de Sar

Kromkamp Bouhlarouz Mathijsen Van Bronckhorst

Landzaat Cocu Van der Vaart

Van Persie Van Nistelrooij Robben

Hiermee leidt San Marco ons naar de wereldtitel. Maar waarschijnlijk zet San Marco Kuijt op rechts ipv Van Persie en misschien Ooijer ipv Kromkamp (hoewel dat te walgelijk voor woorden zou zijn).

misschien heb je gelijk maar we zullen wel zien ok? als ze in de tweede ronde italie treffen dan pakt een camoranesi ze wel ff hard aan trouwens ook een argentijn hahah

valentinfan zei:
ten eerste we hebben geen echte klootzakken in het team die voor het team af en toe rood krijgen als ze een mannetke lopen we hebben mannen nodig als materazzi of coloccini in nederlands team staan alleen maar juffertjes zoals landzaat en van bronckhorst(geen gio ) en we hebben niet de mentaliteit als argentijnen en brazilianen die voor hun bestaan hebben moeten knokken om aan eten te komen en een goed leven dat zie je ook terug in de sport ze blijven tot de laatste minuut vechten dat mis ik in het nederlands elftal en als het eenmaal zover is als nederland ver komt dan komen er altijd penalties omdat ze niet door durven te pressen en dan weten we het wel weer ja tegen zweden was mazzel.
en kom op zeg het is beter dat opdam niet meegaat wat moeten die az verdedigers nou tegen spitsen van brazilie en italie etc.
ik hoop van jullie het meest dat nederland wereld kampioen wordt maar het kan gewoon niet

Ik denk dat wij die spelers wel hebben. Cocu, Van Bommel, Kuijt, Mathijsen en ook wel Van Nistelrooy en van der Sar zijn spelers die een sterke mentaliteit hebben.

valentinfan zei:
misschien heb je gelijk maar we zullen wel zien ok? als ze in de tweede ronde italie treffen dan pakt een camoranesi ze wel ff hard aan trouwens ook een argentijn hahah

dan zetten we VOH in, die vervolgens, "per ongeluk" met zijn elleboog tegen hem aanrent, VOH is immers 3 koppen groter, dus de scheids zal het door de vingers zien

die namen die je noemt hebben nooit wat gewonnen wat er echt toe doet alleen van der sar en dat is een keeper

valentinfan zei:
die namen die je noemt hebben nooit wat gewonnen wat er echt toe doet alleen van der sar en dat is een keeper

seedorf heeft heel wat gewonnen maar heeft een instelling van lik me vestje dus deze stelling slaat nergens op

Terug
Naar boven