Manny Ribera
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Haha sorry voor jullie, maar ik vrees dat jullie geen goeie beurt zullen maken op het WK, als al je mannen met tonnen ervarig en techniek thuislaat (seedorf en davids), de neus voor goals van Huntelaar ( aan een korte invalbeurt heeft die jongen al genoeg om te scoren) en de snelheid van Castelen.Wat mij ook opvalt is dat jullie in jullie selectie bijna allemaal Emmanuelson had staan en dat ie er ook niet bij is, wie is zijn vervanger dan?
En die Jaliens die zat toch vorig jaar te verkommeren op de bank van AZ, ik weet nog als ik keek naar de europese campagne van az dat hij enkel invaller was. En ja die Jan vennegoor of Hesselink is ook mijn favoriete speler niet en heeft eigenlijk bitter weinig te zoeken in die selectie. Jullie aanval zit wel snor vind ik, het middenveld en de verdediging blijft afwachten! Hij neemt ook Krompkamp mee, hij viel gisteren goed in, in de FA cup finale, maar ik dacht dat het één van de weininge invalbeurten is dat hij heeft meegemaakt, niet??
En die Jaliens die zat toch vorig jaar te verkommeren op de bank van AZ, ik weet nog als ik keek naar de europese campagne van az dat hij enkel invaller was. En ja die Jan vennegoor of Hesselink is ook mijn favoriete speler niet en heeft eigenlijk bitter weinig te zoeken in die selectie. Jullie aanval zit wel snor vind ik, het middenveld en de verdediging blijft afwachten! Hij neemt ook Krompkamp mee, hij viel gisteren goed in, in de FA cup finale, maar ik dacht dat het één van de weininge invalbeurten is dat hij heeft meegemaakt, niet??

.
Jij ziet ook echt alles rozekleurig in he?