Fitness Seller

WK-Selectie Nederland bekend

wat boeit het , het wordt toch niets

Jij vroeg het toch? :D

das waar

Nee joh dat ook weer niet. Verder doet hij het verdomd goed

en ron vlaar dan tegen italie ? dat was een fout en niet attractief spelen tegen bijv ecuador .
de mensen betalen niet een kaartje voor een wedstrijd zonder mooi spel

valentinfan zei:
ten eerste we hebben geen echte klootzakken in het team die voor het team af en toe rood krijgen als ze een mannetke lopen we hebben mannen nodig als materazzi of coloccini in nederlands team staan alleen maar juffertjes zoals landzaat en van bronckhorst(geen gio ) en we hebben niet de mentaliteit als argentijnen en brazilianen die voor hun bestaan hebben moeten knokken om aan eten te komen en een goed leven dat zie je ook terug in de sport ze blijven tot de laatste minuut vechten dat mis ik in het nederlands elftal en als het eenmaal zover is als nederland ver komt dan komen er altijd penalties omdat ze niet door durven te pressen en dan weten we het wel weer ja tegen zweden was mazzel.
en kom op zeg het is beter dat opdam niet meegaat wat moeten die az verdedigers nou tegen spitsen van brazilie en italie etc.
ik hoop van jullie het meest dat nederland wereld kampioen wordt maar het kan gewoon niet

Ik denk dat je ooier over het hoofd ziet, een bikkelharde verdediger, hij heeft 1 hersencel en daarmee kan ie voetballen.

Verder mis ik ook routine spelers als davids, seedorf en aanstorment talent huntelaar. Maar van Basten heeft meer verstand van voetbal dan wij allemaal dus de enige inbreng die wij kunnen geven is met zijn allen oranje steunen

Ieder Team heeft een Enfant Terrible nodig :p Waar is Davids :)

en waarom kluivert dan niet?

SEEDORF:D

zag je die vrije trap bij ac..(tja marco deze nederlander doet het nog beter bij ac)

blijf het een k*t selectie vinden favorieten opstelling
(van basten favoriets)
lodewijks

kromkamp jaliens opdan de cler

hofs boateng maduro

dennenboom VOF meerdink

ik snap niet dat ie gewoon niet met deze keiharde basis gaat spelen. wie heeft het nog over adriano,ronaldinho,kaka,ronaldo,ze roberto ect als je meerding VOF en Dennenboom hebt:D

punani dream team

sar

oijer(bikkel!) boulahruz(bikkel2) heitinga(ajax:D) gio(geen betere alternatief)

Seedorf(koning) cocu(leider) vdv(creatief)

vP(dribbelbeast) ruud(killer) robben(dribbelbeast2)

dribbelen>>>>>>>>>ook assists?

uiteraard VP en Robben leggen hem zo op het koppie van ruud

als robben maar niet eerst een schwalbe maakte en zn tweede geel pakt , die jankerd

K*t van Basten, K*t Elftal, Ze komen niet door de poule en ik lach er om!

moch nederland de 1e ronde halen kunnen ze best ver komen.
wie denkt er nog meer dat ivoorkust overschat wordt? die afrikanen presteren ook nooit wat, ze kunnen een keer leuk voor de dag komen maar dan houdt het op.
oh nu zal vast weer een slimmert komen met "drogba overschat?" maar een team is met 11 man he, de rest is stukken minder.

verder, toen seedorf ook heel goed voetbalde bij real madrid was het in het nederlands elftal ook niks. hij heeft zoveel kansen gehad en het keer op keer niet laten zien in oranje. waarom zou hij nu opeens wel zo goed zijn? zodra hij dat shirt aan heeft lukt het gewoon niet meer en heel nederland heeft zich al jaren kapot geirriteerd aan hem en nu moet hij er zo nodig wel weer in? met cocu,van bommel,vd vaart zit het middenvelt wel goed denk ik

PreludE zei:
moch nederland de 1e ronde halen kunnen ze best ver komen.
wie denkt er nog meer dat ivoorkust overschat wordt? die afrikanen presteren ook nooit wat, ze kunnen een keer leuk voor de dag komen maar dan houdt het op.
oh nu zal vast weer een slimmert komen met "drogba overschat?" maar een team is met 11 man he, de rest is stukken minder.

verder, toen seedorf ook heel goed voetbalde bij real madrid was het in het nederlands elftal ook niks. hij heeft zoveel kansen gehad en het keer op keer niet laten zien in oranje. waarom zou hij nu opeens wel zo goed zijn? zodra hij dat shirt aan heeft lukt het gewoon niet meer en heel nederland heeft zich al jaren kapot geirriteerd aan hem en nu moet hij er zo nodig wel weer in? met cocu,van bommel,vd vaart zit het middenvelt wel goed denk ik

Eindelijk een realist. Seedorf in Oranje is als nken met een lekker wijf. Je verwacht er heel veel van, maar uiteindelijk valt het vies tegen.

En Drogba is idd. overschat. :p Kameroen-Ivoorkust gezien tijdens de kwalificatie. Niveau was om te huilen. Veel opportunistisch naar voren rammen en er keihard achteraan rennen, geen samenspel als team, weinig tactiek. Daarin lopen die landen echt ver achter. Maar ze zijn wel fysiek sterk en kunnen een mannetje passeren. Veel onberekenbare spelers, dat maakt ze wel gevaarlijk.

Het nederlands elftal heeft al die maanden zonder huntelaar ook prima gepresteerd. ik snap niet dat iedereen een stuk negatiever denkt over de kansen voor Nederland tijdens het wk.

Daarnaast was huntelaar geen basisspeler geweest. Van Basten gaat achter Van Nistelrooy voor een goede pinchitter. Van Huntelaar weet niemand of hij een goede pinchitter is omdat hij altijd in de basis staan. Van VOH is bekend dat hij wel een goede pinchitter is en tevens voor veel gevaar door de lucht kan zorgen wanneer het Nederlands elftal pressie moet spelen.

Seedorf zou imo alleen maar een stoorzender binnen het Nederlands elftal zijn met zn nare maniertjes. en ook daarbij geld dat we hem helemaal niet nodig hebben gehad tijden de kwalificatie.

Wat Opdam/Jaliens betreft vind ik dat Jaliens idd mee mag. hij presteert de laatste maanden alleen maar beter terwijl ik Opdam niet erg sterk vind spelen de laatste maanden. Het zou imo ook niet echt veel uitmaken omdat dit toch reserves zijn. Ooyer-Boulahrouz-Matthijsen lijken me de grootste kanshebbers voor de centrale verdediging.

Dat Davids niet meegaat vind ik wel erg jammer. Goede speler met een top mentaliteit.

Maar over het algemeen vind ik dit een goede selectie. Laat het wk maar beginnen :D

Terug
Naar boven