MuscleMeat

WK-Selectie Nederland bekend

voh is alleen maar bij de groep omdat hij een leuk karakter heeft

valentinfan zei:
voh is alleen maar bij de groep omdat hij een leuk karakter heeft

ga jij maar die rare gemuteerde duitse italianen aanmoedigen landverrader
Coloccini-Milan_005.jpg - 97840

haha.. ronde 1 en dan kunnen we weer naar huis. Echt een dramatische selectie.

valentinfan zei:
ten eerste we hebben geen echte klootzakken in het team die voor het team af en toe rood krijgen als ze een mannetke lopen we hebben mannen nodig als materazzi of coloccini in nederlands team staan alleen maar juffertjes zoals landzaat en van bronckhorst(geen gio ) en we hebben niet de mentaliteit als argentijnen en brazilianen die voor hun bestaan hebben moeten knokken om aan eten te komen en een goed leven dat zie je ook terug in de sport ze blijven tot de laatste minuut vechten dat mis ik in het nederlands elftal en als het eenmaal zover is als nederland ver komt dan komen er altijd penalties omdat ze niet door durven te pressen en dan weten we het wel weer ja tegen zweden was mazzel.
en kom op zeg het is beter dat opdam niet meegaat wat moeten die az verdedigers nou tegen spitsen van brazilie en italie etc.
ik hoop van jullie het meest dat nederland wereld kampioen wordt maar het kan gewoon niet

HA HA, Tuurlijk Materazzi, Italie komt altijd lekker ver!:shake: :haha:

wie bedoel je delguy?

is dat cynisch bedoelt reus? doe je huiswerk eens en kijk hoe vaak italie wereld kampioen is geweest.
als je niet cynisch was zie dit als niet verstuurd ik ben geen landverrader hoor delguy ik hoop zoals ik al zei als geen ander dat nederland weltmeister wordt haha

Oh ja, Bouhlarouz Cocu & Ooier zijn echte softy's.
Vooral Boulahrouz is een ****ing pain in the ASS voor elke voetballer!
Cocu wil graag rood hoor wanneer hij iets kan redden!:eyebrow:

valentinfan zei:
is dat cynisch bedoelt reus? doe je huiswerk eens en kijk hoe vaak italie wereld kampioen is geweest.
als je niet cynisch was zie dit als niet verstuurd ik ben geen landverrader hoor delguy ik hoop zoals ik al zei als geen ander dat nederland weltmeister wordt haha

ok

ik ben voor nederland tuurlijk maar ik ben gewoon reeel over het internationale voetbal

valentinfan zei:

Dat heb ik ook gedaan, ik kijk niet naar vele jaren terug. Wat hebben ze nu eenmaal gepresteerd de laatste paar keer?
Ik ben het met je eens dat ze denk ik geen kampioen worden maar ben het niet eens dat we geen spelers hebben die kosten wat het kost alles doen.;)

Ik vind er een paar rare keuzes tussenzitten.

van bommel is wel een kl***zak die er voor gaat , ik geef je gelijk cocu ook wel

zoals pat?

1 ding is zeker deze selectie is niet zo sterk als "de-net-niet-generatie"

Je mag zeggen wat je wil maar seedorf moest er bij zijn ! ! !

seedorf zat er alleen maar bij omdat hij advocaat in zn kontje pakte

valentinfan zei:
seedorf zat er alleen maar bij omdat hij advocaat in zn kontje pakte

Ja tuurlijk, en welke middenvelder van de huidige selectie won al 3x de CL :scratch:

Straks ga je nog beweren dat Seedorf niet kan voetballen ? ? ?

van basten ziet het niet in hem zitten ,klaar, we moeten verder zonder hem en davids

Terug
Naar boven