Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
valentinfan zei:voh is alleen maar bij de groep omdat hij een leuk karakter heeft
valentinfan zei:ten eerste we hebben geen echte klootzakken in het team die voor het team af en toe rood krijgen als ze een mannetke lopen we hebben mannen nodig als materazzi of coloccini in nederlands team staan alleen maar juffertjes zoals landzaat en van bronckhorst(geen gio ) en we hebben niet de mentaliteit als argentijnen en brazilianen die voor hun bestaan hebben moeten knokken om aan eten te komen en een goed leven dat zie je ook terug in de sport ze blijven tot de laatste minuut vechten dat mis ik in het nederlands elftal en als het eenmaal zover is als nederland ver komt dan komen er altijd penalties omdat ze niet door durven te pressen en dan weten we het wel weer ja tegen zweden was mazzel.
en kom op zeg het is beter dat opdam niet meegaat wat moeten die az verdedigers nou tegen spitsen van brazilie en italie etc.
ik hoop van jullie het meest dat nederland wereld kampioen wordt maar het kan gewoon niet

valentinfan zei:is dat cynisch bedoelt reus? doe je huiswerk eens en kijk hoe vaak italie wereld kampioen is geweest.
als je niet cynisch was zie dit als niet verstuurd ik ben geen landverrader hoor delguy ik hoop zoals ik al zei als geen ander dat nederland weltmeister wordt haha
valentinfan zei:is dat cynisch bedoelt reus? doe je huiswerk eens en kijk hoe vaak italie wereld kampioen is geweest.
als je niet cynisch was zie dit als niet verstuurd ik ben geen landverrader hoor delguy ik hoop zoals ik al zei als geen ander dat nederland weltmeister wordt haha

pat21 zei:
valentinfan zei:seedorf zat er alleen maar bij omdat hij advocaat in zn kontje pakte