AndroidHealthClinic

WK-Selectie Nederland bekend

Eerste helft veel kansen gemist, tweede helft teleurstellend (waarom wachtte v Basten zo lang met wisselen?)

Al met al aardige indruk achter gelaten.

ZoutZak zei:
Eerste helft veel kansen gemist, tweede helft teleurstellend (waarom wachtte v Basten zo lang met wisselen?)

Al met al aardige indruk achter gelaten.

Eens, eerste helft was een van de betere onder Van Basten. En meestal worden die oefenpotjes doodgewisseld, dus ik vond het wel goed van hem dat ie de basis lang liet staan. Zo kon je goed zien hoe dit team het er vanaf bracht. Van Persie heeft me trouwens overtuigd, ik hoop dat hij mag starten als rechtsbuiten. Kuijt vind ik een geweldenaar, maar op die positie heb je echt creativiteit nodig.

Met het laatste ben ik het eens, en opzich kan ik me wel vinden in het idee om de basiself lang te laten staan, maar het was duidelijk dat de wedstrijd nieuw leven nodig had, en wat mij betreft had hij ruim een kwartier eerder mogen wisselen. (gewoon 6 man tegelijk :D)

klaas jan huntelaar

Marco van Basten heeft tot het wk de tijd om zijn selectie voor te stellen
en klaas jan huntelaar zit daar gewoon bij ;)

Tot zaterdagmiddag kan hij eventueel een geblesseerde speler, na goedkeuring van FIFA, vervangen.

Sneijder en van Bronckhorst blijven, Jaliens, Cocu en VdV zijn niet fit en mogelijk aan vervanging toe!

Wat mij betreft wordt de derde keus voor de rechtsback positie (Jaliens) vervangen door Huntelaar. Als vNistelrooij geblesseerd raakt zie ik velen malen liever the Hunter in de punt spelen als Kuijt!?

Update: Alle 23 spelers naar WK
[voetbalzone.nl]
Alle 23 spelers van de huidige Oranje-selectie zullen mee naar Duitsland gaan, aldus de KNVB vanavond. Bondscoach Marco van Basten zal ondanks een aantal twijfelgevallen geen nieuwe spelers oproepen.

Eerder op de avond werd bekend dat Wesley Sneijder en Giovanni van Bronckhorst komende zondag in het openingsduel van Oranje tegen Servië en Montenegro in staat zijn om te spelen. Van Phillip Cocu, Kew Jaliens en Rafael van der Vaart is nog onduidelijk of zij de start het WK halen.

Over Sneijder waren na afloop van de oefeninterland met Australië de meeste zorgen. De Ajax-middenvelder moest hinkelend en met behulp van twee fysiotherapeuten van het veld worden afgedragen. Onderzoek heeft echter uitgewezen dan de Utrechter (21) niets ernstigd aan de enkel heeft en binnen vier á vijf dagen weer met de groep kan trainen.

Giovanni van Bronckhorst wist zondag na afloop van het oefenduel al te melden dat hij zich weinig zorgen maakte. De kneuzing die hij op had gelopen in de knie kan binnen een of twee dagen vanaf nu volledig hersteld zijn.

Cocu bleek er het ernstigst aan toe. De PSV-routinier heeft veel last van zijn bovenbeen en heeft zich in het ziekenhuis laten onderzoeken. De precieze uitkomst daarvan is niet bekend, wel is zeker dat Cocu mee naar het WK gaat.

Rafael van der Vaart loopt al geruime tijd te sukkelen met zijn enkels. Met de Heemskerker wordt geen enkel risico genomen en hij zal mogelijk zondag tegen Servië nog niet spelen. Kew Jaliens is herstellende van een vleeswond.

Gewoon de rust bewaren, niet geheel onverstandig :thumbs:

Hoorde net alleen wat andere namen als Huntelaar :(

Schaars en de Jong

Schaars oke, de Jong dus niet.
De Jong lekker thuis laten en Huntelaar laten komen!

• Topic Starter Topic Starter
Van Basten moest gewoon Seedorf en Huntelaar erbij halen.

En castelen.

punani=seedorffan:D
maar goed dat ie de rust bewaard. jaliens is wel drama maar denk dat het voor groeps proces beter is dat er geen wisselingen plaats vinden.

net op de radio nigel en schaars bij de selectie gevoegd

Waarom Nigel de Jong dat snap ik niet moet die de plek van van Bronckhorst overnemen dan?

Nee, is natuurlijk een middenvelder.

Haha schaars, oke marco jij bent god jij zal het wel weten.:rolleyes:

Iedereen lijkt gewoon fit zondag, dus niks aan het handje.

Schaars is die ex-vitesse?

Terug
Naar boven