Fitness Seller

WK-Selectie Nederland bekend

Ik heb echt slecht geslapen vannacht,
Van Basten stond erg hoog bij mij! echt een idool van mijn jongere jaren.
Hoe kan hij Huntelaar thuislaten :dunno:
Nu is Van Basten flink gedaald, hoe kan dit nou...

zag vandaag nog die reclame met paar spelers van nederlands elftal erin ,opdam zat er ok nog bij ,echt hard.
wel lachen ,met zn slisbek

De opstelling als je het mij vraagt:

v-d Sar

Heitinga Boulahrouz Ooijer v- Bronckhorst (gebrek aan beter)

v- Bommel v-d Vaart Cocu

Kuyt v- Nistelrooy Robben

Wat vinden jullie ervan:eyebrow:

cocu in het midden is beter

En Kromkamp als rechtsback. Er zijn sowieso weing landen met een echte linksbuiten. En wie moet er anders voorzetten vanaf rechts geven?

Maar laat het maar aan Van Basten over. Hij schenkt ons de wereldtitel. Finale Nederland-Duitsland, in de 93 minuut scoort Babel met een vieze punter na een doorkopbal Van Vennegoor. :roflol: Dat zal het enige hoogtepunt zijn van de carriere van Babel. Doet me denken aan Kluivert. ;)

@wu lee beetje minder waardig over kluivert. topscoorder van het nederlandse voetbal.

Ik heb nog eens na zitten denken blijf het er niet mee eens zijn maar de basis opstelling is wel redelijk. ik denk dathij zo zal starten

sar

kromkamp oijer boulahruz gio(gangsta)

bommel cocu vdv

kuijt ruud robben

dit elftal is redelijk en kan wel de 2e ronde halen

v-d Sar

Heitinga Boulahrouz Ooijer v- Bronckhorst (gebrek aan beter)

v- Bommel v-d Vaart Cocu

Kuyt v- Nistelrooy Robben

Wat vinden jullie ervan

Heitinga mag weg die mag de waterdrager of ballen jongen worden.

Als Hetinga voor Oranje speelt, kunnen wij dat ook.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kluivert, Vergane Glorie ? ? ?

Santino88 zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kluivert, Vergane Glorie ? ? ?
ben bang van wel. misschien als die volgend jaar weer niets doet bij valencia dat die terug gaat naar de afc. misschien dat die weer wat gaat doen.

Ach ja ik vind Kluivert een schitterende speler hoor. Jammer dat hij al sinds 2003 stilstaat. Als hij zich had doorontwikkelt, was hij nummer 1 spits op het WK geweest. Alleen...als bestaat niet. Ik hoop dat hij volgend seizoen eindelijk weer eens een heel seizoen aan spelen toekomt.

:clap: Kluivert :clap:

Ik ook, hij is een vrij complete spits imo.

Kluivert is technisch beste spit die nl heet, echter eerst spelen dan pas dneken aan nationaal team.
Huntelaar thuislaten is dom.
Jaliens mee is dom.
Ik had de Cler meegenomen op links.

Davids had wel in de selectie gemogen. Beter als een Maduro die nog geen fatsoenlijke wedstrijd voor NL heeft gespeeld.

Achterin zit wel snor met 3 toppers.
Ooijer, Mathijsen En Boularouz (iedereen is bang voor hem, is gewoon een beest).
Middenveld en voorin ook mogelijkheden. Echter de rechtsbuiten blijft lastig. Castelen had ik zeker meegenomen.
Kan ook zijn dat hij met 2 diepe spitsen en 1 net erachter speelt.
Bijvoorbeeld een Kuijt en Nistelrooij wat dieper en dan van der Vaart er net achter.Dan aan de ruimte genoeg plek voor een Robben of Kromkamp om er oevr heen te komen.
Cocu en van Bommel als monster paarden op het middenveld. Hij kan gewoon een goed tema neerzetten, echter ben ik het zeker niet met zijn hele selectie eens.

brazilie is kwalitatief toch stuk beter

De Cler gaat gewoon mee. ;) Ik denk niet dat Van Basten gaat afwijken van 4-3-3. Toen Robben geblesseerd was selecteerde hij spelers als Van Den Bergh om maar zo te kunnen blijven spelen.

WuLee zei:
De Cler gaat gewoon mee. ;) Ik denk niet dat Van Basten gaat afwijken van 4-3-3. Toen Robben geblesseerd was selecteerde hij spelers als Van Den Bergh om maar zo te kunnen blijven spelen.

O had ik erover heen gelezen;)

De Sar
Ooijer Boularouz Mathijsen De Cler
Van Bommel Cocu Van der Vaart
Van Persie Nistelrooy Robben

Lijkt me wel een nice opstelling.
Andere variant:
De Sar
Ooijer Boularouz Mathijsen De Cler
Van Bommel Cocu Robben
Van der Vaart
Kuijt Nistelrooy

Waarom werken die spaties toch niet:(

Ik zou niet er op rekenen dat Van Basten met de zogenaamde ruit op het middenveld ala d*ck Advocaat gaat spelen.

Nederland won zijn eerste oefenduel en dat tegen Kameroen (zonder eto'o)1-0
Doelpunt van Van Nistelrooy.
Nederland trad aan met volgende elf:
Vander Sar
Kromkamp- Ooijer- Mathijsen- Van Bronckhorst
Van Bommel- Cocu- Sneijder
Van Persie-Van Nistelrooy - Robben

Terug
Naar boven