Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik voelde geen zak van enthanate gs, kwam wel aan tho maar geen leuke bijwerkingen... geef mij maar de iraanse. begin al te tintelen als ik aan ze denk
ik voelde geen zak van enthanate gs, kwam wel aan tho maar geen leuke bijwerkingen... geef mij maar de iraanse. begin al te tintelen als ik aan ze denk
Gelijk de volgende dag voel ik lichte koorts opkomen een beetje vermoeidheid, maar dat heb ik altijd de 1e keer.
In week 2 begint het echt in te kicken bij mij.
Gaat geleidelijk aan en is niet zo dat je in week.. in 1x de Test voelt inkicken. Denk dat bij mij het gewenste "niveau" zo rond de 4de week behaald is. Na een frontload de 2de week maar daar moet je wel tegen kunnen. Ik werd er echt ziek van...
Ik twijfel niet of men shizzle echt is,
maar ik vroeg gwn of het normaal was dat het bij sommige personen trager gaat dan bij de andere.
Bij logs van sommige mensen lees ik dat er kerels zijn die na 3-weken al het gewenste wauw effect hebben gekregen terwijl het bij mij nog moet komen.
Over de krachttoename en de geilheid ben ik zeer tevreden.
Eigenlijk maak ik me druk om niets.
Ik ben precies de enigste die geen verschil ziet terwijl iedereen me verteld dat ik breder en voller ben geworden.
Miss komt het omdat ik teveel in de spiegel zie.
ik heb in iedergeval nog 7 weken te gaan aangezien ik men kuur tot 12 weken verleng.
Ik snap mensen niet die flink aankomen in gewicht en dan nog zeuren over dat de kuur niet aanslaat. De kracht komt altijd geleidelijk, net als de gains. Verwacht niet van ieder kuur dat ie net zo hard/goed inslaat als de vorige. Er zijn gewoon altijd meerdere factoren die een belangrijke rol spelen in een kuur, zoals o.a. je voeding, je training, je rust etc.
Ik zit in week 10 van 500mg Test E EW. Eigenlijk nooit echt een soort inkick-gevoel gehad. Ondertussen wel ruim 8kg zwaarder en veel sterker geworden. Het is niet zo dat van de ene op de andere week ik ineens als een beest tekeer ging ofzo, maar de kracht en massa kwam gewoon geleidelijk.
het verschilt nogal van persoon tot persoon wat er gevoeld wordt met t inkicken van de gear, de ene merkt het met de stats de anders qua geiligheid opvliegerrighied vocht retentie enz... sommigge zijn ook van menig dat je echt een moment hebt van... nu kickt ie in.. ik merk dat meer dan geneog bij mezelf de ander heeft dat weer niet....
maar wat zeuren mensen nou waneer ze een leuke aantal kilo's bijkomen? vreemd maarja..