Vergrijzing levert meer starterswoningen opLeg uit. Vergrijzing levert eerder meer ouderenwoningen op, starters bedienen levert minder geld op.
HRA en ongemoeid blijven zal ik niet van uit gaan. Bijna alle partijen zijn het er over eens dat dit systeem voor de lange termijn niet levensvatbaar is. Echter is inderdaad de ingreep om alles op de schop te gooien te groot. Maar je kan er vanuit gaan dat er binnen 5 tot 10 jaar een eerste aanzet is aangegeven om die HRA-regeling langzaam aan af te breken.
Hoe meer ouderen, des te meer `grijze flats` en volstrming van bejaardentehuizen of zelfs meer doden.
Dat houd dus in dat er meer `betaalbare` woningen vrijkomen, waar dus ouderen in zaten omdat er meer ouderen zijn dan jongeren (20-30) binnen nu en 10 jaar......

Leg uit. Vergrijzing levert eerder meer ouderenwoningen op, starters bedienen levert minder geld op.
zo ver ben ik al.
. Over niet al te lange tijd zullen er gouden tijden voor de begravenisondernemer aanbreken, nu nog voor de startende woningzoeker. De regering heeft tonnen subsidies betaald aan de gemeenten om startende woningkopers tegemoet te komen...........waar zijn in godsnaam die stuivers gebleven? Zwolle valt af heb ik al geinformeerd. Vast weer '' doekoes'' in een 'integratietraject voor doelooze hangjongeren'' gestoken?