VVE=vastgesteld op 80 euro ( bij wat ik op het oog heb), wat voor (verplichte) verzekeringen??
Onderhoud? Als je een woning (appartement in dit geval) in goede staat koopt?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gewoon een rijtjeshuis. Wel 450 m3.
Beneden verdieping is 12 x 5,5 m1. Dus redelijk groot.
Boven is iets kleiner 9 x 5,5 m1
En zolder zal zijn 7 x 5,5 alleen daar heb ik nog een dakterras van 2 x 5,5 m1.
Verkoop zal ongeveer op 250 mille liggen. Dus niks extreems.
Denk idd die 1200 voor sec het huis wel klopt ja.

drukken jullie in NL de grootte van een huis altijd uit in kubieke meters?![]()
Vierkante meter woonoppervlakte vind ik zelf meer zeggen, genoeg ruimte in een huis waar je toch amper iets aan hebt.Goede staat is leuk en je VVE dekt het meeste wel af, maar toch moet je rekening houden met klein onderhoud. Verplichte verzekeringen zijn je opstalverzekering maar die zal in de VVE betaling verwerkt zitten. Inboedelverzekering is verder natuurlijk altijd aan te raden, ongeacht koop of huur.

Lijkt het meerVierkante meter woonoppervlakte vind ik zelf meer zeggen, genoeg ruimte in een huis waar je toch amper iets aan hebt.

owjah en dan nog iets:
De woning heeft een vraagprijs van 139.000 euro, maar is een voormalig huurwoning, dus er mag sowieso wel een nieuwe badkamer en keuken in voor zo'n € 10.000.
Wat is een mooi of "tactisch" bod om mee te beginnen?
Ik kan mn makelaar wel bellen, maar iets in me zegt dat jullie sowieso onpartijdig zijn en mij kunnen vertrellen wat een fatsoenlijk % korting is tegenwoordig?
owjah en dan nog iets:
De woning heeft een vraagprijs van 139.000 euro, maar is een voormalig huurwoning, dus er mag sowieso wel een nieuwe badkamer en keuken in voor zo'n € 10.000.
Wat is een mooi of "tactisch" bod om mee te beginnen?
Ik kan mn makelaar wel bellen, maar iets in me zegt dat jullie sowieso onpartijdig zijn en mij kunnen vertrellen wat een fatsoenlijk % korting is tegenwoordig?
Hoe lang staat de woning in de verkoop? Weken? Maanden? Als het al maanden is dan kan je gerust op 125.000 beginnen, om misschien naar 132.500 toe te werken.
Je kan verder weinig zeggen over fatsoenlijke biedingen, het hangt van de ligging, aantrekkelijkheid en staat van de woning af wat voor openingsbod aanvaardbaar is. Te laag en je kan het soms gelijk vergeten.

De woning staat te koop vanaf 20-11-2006!
Ligging is ronduit geweldig, tegenover een winkelcentrum Lidl en Aldi om de hoek, Aan een goed onderhouden (park)water in een zwaar fatsoenlijke wijk waar je zonder gedonder je mooie golf kunt neerzetten op je eigen priv'e parkeerplek
Hoezo te laat en je kunt het gelijk vergeten? Dan biedt je daarna toch opnieuw wat meer ofniej?
Ding staat hardtsikke leeg, aanvaarding: kan per direct

Bedankt voor de URL, Dielange.
Gelet op de grootte van de woning is de prijs redelijk goed te noemen. Ligging ziet er ook goed uit. Prijs lijkt me wel in overeenstemming met wat voor je een appartement van die grootte in die contreien moet betalen.
Houdt alleen rekening met vervanging van de CV-ketel op den duur. 16 jaar oud betekent toch wel binnen maximaal 4 jaar vervanging, liefst eerder. Investering voor nieuwe ketel met eventueel ombouwen is zo'n € 2.000
Gelet op de ligging zeg ik kopen, ziet er prima uit.
??