Fitness Seller

Woning kopen!!!

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, ben het onderhand zat nu.

Nieuwbouw is een gebd zonder end, 300 mensen loten in op 100 woningen. Ik kan en wil geen jaren meer wachten.

En heb je 150.000 zonder kosten koper kun je er alsnog 20.000 in financieren. Ik ben er inmiddels wel uit dat je een huis moet kopen vanwege woongenot ipv commerciele doeleinden.

Wat betreft die corporatie........laatst was ik een huurwoning aan het bekijken en de koopsom was 158.000 maar dat was een KOOPSOM, waar niet over te onderhandelen viel. Ik ga vandaag een bod doen van 125.........volgens sommige makelaars hier op DBB is het reeel om op 130 uit te komen. De vraagprijs is 139 ;)

Laatst bewerkt:
Er werd mij verkondigd dat ik geen bod kon doen beneden de 130.000.

Dus 130 is zojuist geboden. :D Vel meer wil ik er sowieso niet voor gaan betalen.

10 minuten later gebeld door de makelaar met het verhaal dat ik voor 133.000 de toko kan overnemen. is het zinvol en kan ik nu nog op 131.500 gaan zitten? :D

Er werd mij verkondigd dat ik geen bod kon doen beneden de 130.000.

Dus 130 is zojuist geboden. :D Vel meer wil ik er sowieso niet voor gaan betalen.

10 minuten later gebeld door de makelaar met het verhaal dat ik voor 133.000 de toko kan overnemen. is het zinvol en kan ik nu nog op 131.500 gaan zitten? :D

Ik zou gewoon gaan voor die 131.500 pleuro ,als hij zegt dat het huis niet voor minder dan 133.000 van de hand gaat kun je alsnog toehappen op die 133.000.

Succes!

GEREGELD 131.500 :D:D:D:D:D:D

Binnenkort housewarming party :rocknana:

:popcorn:

Gefeliciteerd!

Voor dat geld kan je waar ik woon alleen maar een parkeerplaats krijgen. :(

Post de fundalink eens, of plaatjes?

Gefeliciteerd kerel!

Een omschrijving dan:

Goed gelegen twee kamer appartement met vrij uitzicht op park en water. Het appartement is op de tweede verdieping gelegen en beschikt over een eigen berging en parkeerplaats op de begane grond. Het appartement is nabij het winkelcentrum "de Dobbe", diverse uitvalswegen en het centrum gelegen.

Het appartementencomplex "de Dobbe" (bestaande uit 400 terraswoningen) dat omstreeks 1977 is gebouwd, bestaat uit drie complexen van 7 geschakelde blokken en 1 complex van 3 blokken. Het totale complex is gelegen aan de Eemlaan, in de wijk de Aa landen, aan de oostzijde van Zwolle (nabij A 28). Het complex is verdeeld over de Engelsmanplaat, de Huibertplaat, de Bosplaat en de Rottumerplaat. Tussen de blokken vindt u ruime groenvoorziening in de vorm van grasvelden en bossages, de achterzijde grenst aan een waterpartij, "de Dobbe". Het merendeel van de appartementen kijkt uit over "de Dobbe".

Indeling:

Entree; meterkast; lichte woonkamer met half open keuken; schuifpui naar het balkon (welke op het oosten is gelegen); stookruimte; lichte badkamer met ligbad, toilet, vaste wastafel en wasmachine aansluiting; royale slaapkamer met toegang tot het balkon.

De maandelijkse bijdrage voor de VVE is € 79,- per maand.

Aanvaarding: kan per direct
Vraagprijs: € 139.000,- kosten koper

Wel bruut eigenlijk, wonen op 500 meter afstand van de Aldi en de Lidl, en de trap af, je hengels pakken en gaan vissen in een vijver van 4 hectare, vol schitterende karpers tot 32 pond :D
Dat balkon trok me sowieso wel aan....het is zeker 12 m2....heerlijk in de zomer de pui los, en op het balkon een BBQ organiseren :D

De bewoners van het complex volgens de sociaal demografische gegevens:
50% MBO met modale inkomens (alleenstaanden, waarvan 20% samenwonend)
50% tandloze versnellingsbakken 65+

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd kerel!
Wanneer is het transport?

Intentie is 1-3; maar er moet ook nog een vloer en een brute inbouwkeuken in etc, dus voordat het bewoonbaar is zal het april ofzo zijn? :D

Misschien het voordeel van een projectnotaris dan, kan meestal wel iets langer duren voordat alles rond is. Je financiering en acceptatie kan zo al 2 weken duren.

Misschien het voordeel van een projectnotaris dan, kan meestal wel iets langer duren voordat alles rond is. Je financiering en acceptatie kan zo al 2 weken duren.

Dat zal me vast wel duidelijk worden deze of maybee volgende week?
T'is niet zo dat ik er morgen in moet. Anderzijds wil ik ook geen maanden wachten :D

Heb nu al zin om "boodschappen te doen", mooie houten vloer, inbouwkeuken haal ik net over de grens uit Duitsland, schijnt volgens mn pa geweldig veel te te schelen tov de prijzen hier in NL. Hij ramt alles er ook nog met veel plezier in, wat ist ook een lieverd he :D

Vergeet niet dat de hypotheekrente-aftrek vroeg of laat ook aan banden zal worden gelegd, dwz een beperking van deze fiscale voorziening. Wellicht niet deze regeerperiode, maar wellicht een kabinet Marijnissen I anno 2010 ;)

Edit; topic niet helemaal gelezen; Congrats met je aankoop. :thumbs:

Dat zal me vast wel duidelijk worden deze of maybee volgende week?
T'is niet zo dat ik er morgen in moet. Anderzijds wil ik ook geen maanden wachten :D

Heb nu al zin om "boodschappen te doen", mooie houten vloer, inbouwkeuken haal ik net over de grens uit Duitsland, schijnt volgens mn pa geweldig veel te te schelen tov de prijzen hier in NL. Hij ramt alles er ook nog met veel plezier in, wat ist ook een lieverd he :D

Duitsland scheelt behoorlijk idd. Mijn ouders zijn pas wezen kijken bij een Duitse keukenboer en die was behoorlijk goedkoop.´Scheelde zo´n 4000 euro met Nederland en de Duitser komt hem gratis brengen en plaatsen en de prijs is een totaalprijs (dus ook incl. de schroefjes, etc.), wat in Nederland meestal anders is.
Ik zal eens navragen bij wie ze langs geweest zijn.

Gefeliciteerd!

K*t zat ik er 1500 langs :( ik zal nooit een goede makelaar worden :bang: hehe

Toevallig iemand die mij de goedkoopste notaris kan vertellen als het gaat om het passeren van de hypotheekacte? Google al afgespeurd, maar geloof niet direct elke site.

Karma!!! ;)

Mijn ouders zijn bij deze knakker langs geweest. Mooie keuken met betere apparatuur dan in Nederland en veel goedkoper (in mijn ouders' geval scheelde het 4000).
Deze heeft ook mooie keukens.

Terug
Naar boven