AndroidHealthClinic

Woont EricR hier nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee is hem inderdaad echt. Was ook nog een filmpje met als muziek mister bombastic van Shaggy, deze kan ik helaas nergens meer vinden :( Ik denk dat hij Wegh is.

Dat was inderdaad een mooie tijd. Spreek je BenchMark en Frenkpie nog wel eens?

Oli was volgens mij de eerste "troll" ooit op DBB. Het was elke avond weer feest in de Gebruiker CP wanneer hij een post had gemaakt. :)

Verder RichardV, Natural, Masters en Cynthia, MassBuilder, Punani, Marcel, DBc01 en Hertje etc etc. Ik weet helaas niet alle namen meer. Ik zie ook dat het forum een nieuwe layout en naam heeft.

Jazeker @Frenkpie en @benchMarc zie ik nog regelmatig irl. Boys zitten ook nog wel wat op dbb maar niet meer zo actief. Wel actief in de gym nog.

Ja nieuwe lay-out, nieuwe mensen. We worden allemaal ouder he. Als je zo eens door de oudere topics scrollt (je hebt iets nieuws gekocht en wilt het showen) dan krijg je toch wel eens een raar gevoel van weemoed. Toen we nog jong waren. Sjiii.

Jazeker @Frenkpie en @benchMarc zie ik nog regelmatig irl. Boys zitten ook nog wel wat op dbb maar niet meer zo actief. Wel actief in de gym nog.

Ja nieuwe lay-out, nieuwe mensen. We worden allemaal ouder he. Als je zo eens door de oudere topics scrollt (je hebt iets nieuws gekocht en wilt het showen) dan krijg je toch wel eens een raar gevoel van weemoed. Toen we nog jong waren. Sjiii.

Inderdaad. Las ook vol verbazing van het overlijden van Tijl. Dat hij en Lauw daarboven maar een gezellige tijd hebben.

Groetjes aan Marc en Frank.

Sniper has moved
http://forum.fok.nl/user/profile/359953
laatste bezoek: 10 minuten, 30 seconden geleden.
aantal posts: 170.554 (gemiddeld 98 per dag)

daaaaayum

98 posts gemiddeld per dag :roflol:

mijn alarmbellen gingen meteen af

Lol met mijn vorige account zat ik hier vanaf 2005, toen oa "Mars" er nog zat en andere legendes. Toen waren rellen ook echte rellen (Jesaja, AlexT etc tegen EricR en BigT).

Ik heb toen ook wegens rellen en kritiek op de leiding een persban gekregen.

2 jaar later een nieuwe account aangemaakt en dit netjes bij grote T gemeld en gezegd dat ik braaf zou zijn. :D
Mijn tweede username lijkt niet voor niets op mijn eerste. :P
Shit, ik wist niet eens dat dit een optie was.

Straks word ik weer verbannen. Ik ga braaf zijn!

Ik ben sniperx

De laatste keer dat ik vertelde wie ik was werd ik opnieuw verbannen :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven