MuscleMeat

worden dbbers nagekeken op straat?

ik kom nooit achter mijn pc vandaan, gister deed ik het bijna... toen ik de voordeur open deed bekroop met toch weer dat gevoel van totale angst. dusch nee, ze kijken mij niet na, ik kijk hun na... via google earth of stiekem door mijn jaloezieën
:cool:

Ik bied zelfs op ze via marktplaats , jaaaaaa........

die gast loopt wel fokking moeilijk. t lijkt net of zn bovenbenen zo groot zijn dat hij helemaal met zn benen wijd moet lopen...

Duuuh je kan aan jouw reactie merken dat je iele beentjes heb anders wist je allang dat het lopen gehindert wordt met zulke boomstammen.

Ik vind het een kicken filmpje!
Eigenlijk doe je het daar ook wel een beetje voor, ik wel althans ik kan er echt van genieten als mensen zoiets hebben van wtf he he.

Zo erg als bij deze gast is het nog niet, nog ff wat spiertjes sparen mssh over 4 a 5 jaar.

Mensen kijken daar naar omdat je een freak bent, niet omdat ze het mooi of cool vinden. Uitzonderingen daar gelaten.

Helaas blijft het meestal ook bij kijken :( Van kijken kom je niet klaar

Mensen kijken daar naar omdat je een freak bent, niet omdat ze het mooi of cool vinden. Uitzonderingen daar gelaten.

Moet ik daarmee zitten???

Daar geef ik eigenlijk geen **** om wat mensen ervan vinden.

Vinden ze het mooi of een prestatie is het vleiend en mooi meegenomen.
Vinden ze het lelijk kan het aan me reet roesten.

Uiteindelijk gaat het erom of degene die dicht naast je staan ermee om kunnen gaan dat is wel belangrijk.

En dan nog je doe dit voor jezelf en niemand anders ik althans.

Een vette gast/vrouw is eigenlijk ook maar een freak als je het zo bekijk.

Ik vind het belangrijkste in het leven is dat je het moet leiden hoe jij dat wil en niet hoe de maatschappij je wil zien.

Laatst bewerkt:
Moet ik daarmee zitten???

Daar geef ik eigenlijk geen **** om wat mensen ervan vinden.

Vinden ze het mooi of een prestatie is het vleiend en mooi meegenomen.
Vinden ze het lelijk kan het aan me reet roesten.

Uiteindelijk gaat het erom of degene die dicht naast je staan ermee om kunnen gaan dat is wel belangrijk.

En dan nog je doe dit voor jezelf en niemand anders ik althans.

Een vette gast/vrouw is eigenlijk ook maar een freak als je het zo bekijk.

Ik vind het belangrijkste in het leven is dat je het moet leiden hoe jij dat wil en niet hoe de maatschappij je wil zien.

Gelijk heb je.

Imo maakt het niet uit waarom ze kijken, als ze me een freak zouden vinden zou ik dat niet erg vinden, ben tenminste niet zoals 'everyone else' met bierbuikjes of een ecto sixpack.

Gelijk heb je.

Imo maakt het niet uit waarom ze kijken, als ze me een freak zouden vinden zou ik dat niet erg vinden, ben tenminste niet zoals 'everyone else' met bierbuikjes of een ecto sixpack.

Ja man wees creatief en origineel en leef je leven zoals jij het wil leven.
Zoveel mensen vinden iemand anders zijn mening zo belangrijk.

Nee maar komt nog wel.

die gast loopt wel fokking moeilijk. t lijkt net of zn bovenbenen zo groot zijn dat hij helemaal met zn benen wijd moet lopen...

komt omdat die slippers aan heeft. Als je zwaar bent kan je echt niet normaal meer lopen op slippers. Zelfs ik met 100kg loop er al wankelend op.

Duuuh je kan aan jouw reactie merken dat je iele beentjes heb anders wist je allang dat het lopen gehindert wordt met zulke boomstammen.

Ik vind het een kicken filmpje!
Eigenlijk doe je het daar ook wel een beetje voor, ik wel althans ik kan er echt van genieten als mensen zoiets hebben van wtf he he.

Zo erg als bij deze gast is het nog niet, nog ff wat spiertjes sparen mssh over 4 a 5 jaar.

true, 60 cm maar... Ik hoop dat ze nog veel mogen groeien, maar het moment dat het t praktisch lopen in de weg komt te staan is toch het moment waarop het voor mij niet groter zou hoeven. Maar ik heb dan ook absoluut geen wedstrijdambities

het is zomer thi- shirt en tanktops gaan aan en je spieren komen bloot te liggen als je die hebt

word ji door de gewone mens aangekeken als je langs hun loopt of zijn wij nog niet zo buff

deel je ervaringen

word af en toe wel nagekeken ja en ik snap het niet want ik ben lang nog geen markus

edit: die gast in die vid als ik em in het echt ziet zou ik zeggen "wow nice" en hem gelijk een dosie nolvadex en arimidex geven en zeggen for your tits dude

Laatst bewerkt:
true, 60 cm maar... Ik hoop dat ze nog veel mogen groeien, maar het moment dat het t praktisch lopen in de weg komt te staan is toch het moment waarop het voor mij niet groter zou hoeven. Maar ik heb dan ook absoluut geen wedstrijdambities

Oke respect voor je heerlijke reactie ben dit eigenlijk niet gewend van dbb haha.

Dat moeilijk lopen wordt veroorzaakt door het schuren van de binnenkant heb je imo al vrij snel denk dat je zo beetje vanaf de 70 cm last daarmee ga krijgen.

Wedstrijd ambities of niet vaak zie je dan wel gasten die heel breed van boven willen worden maar haast geen benen hebben dat is imo ook geen zicht met van die sate prikkertjes eronder.
Ik vind het iig een grote fail.

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

word af en toe wel nagekeken ja en ik snap het niet want ik ben lang nog geen markus

edit: die gast in die vid als ik em in het echt ziet zou ik zeggen "wow nice" en hem gelijk een dosie nolvadex en arimidex geven en zeggen for your tits dude

Kom op Priest!

Zo erg is het toch niet hij houd een beetje vocht vast is niet dat hij met zware gyno rondloopt

wie wil er nou nagekeken worden :dunno:

de meeste "normaal" uitziende mensen vinden opgeblazen bodybuilders om te lachen trouwens.

maarrr op het strand nagekeken worden omdat men een dikken pik in den broek heeft en een goed six-pack is een ander verhaal :yes:

Terug
Naar boven