dieke
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 90kg
Damn idd, goed bezig wel ! Ook in de fitness kei hardik word er mottig van, ik durf straks niet meer met een kleedje de straat op!
.Yo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn idd, goed bezig wel ! Ook in de fitness kei hardik word er mottig van, ik durf straks niet meer met een kleedje de straat op!
.Haha geweldige vent.

Zaterdag nog een jaloers pikkie in een discotheek:
Hij: "Hee, je moet denk ik een maatje groter kopen want je shirt is te klein".
Ik: "Is een XXL nerd, zelfde voormaat als de pens van je moeder".
Verder word ik wel eens nagekeken maar goed, let niet echt op mensen om me heen.

Maar je hebt eindelijk weer eens een sexy sig ouwe RE.
)Programmeren is net als zwemmen, je verleert het nooit.Nu moet ik alleen wel nog eerst RE weer wat meer in de praktijk gaan brengen... gelukkig heb ik binnenkort weer wat meer vrije tijd over. (de laatste maanden eigenlijk een grote pauze gehad en niks meer gedaan op verschillende gebieden: ik ben benieuwd of ik het nog niet verleerd ben.)
Op strand, best grappig. Loop je langs zo'n koppel en zie je ze beiden wel kijken. De ene jaloers de andere met geile oogjes.
hetzelfde hier alleen ben ik ook nog echt kleinKrijg wel eens de reactie van de mensen die ik ken:
- Sow, jij bent gegroeit..
- Brede armen heb jij gekregen..
Van dat soort praat terwijl ik me nog klein voel![]()

Pruik?Vandaag op het strand wel.Ik denk omdat ik m´n bovenstukje aanhad.