Fitness Seller

worden dbbers nagekeken op straat?

Zaterdag nog een jaloers pikkie in een discotheek:

Hij: "Hee, je moet denk ik een maatje groter kopen want je shirt is te klein".

Ik: "Is een XXL nerd, zelfde voormaat als de pens van je moeder".

Verder word ik wel eens nagekeken maar goed, let niet echt op mensen om me heen.

Maar je hebt eindelijk weer eens een sexy sig ouwe RE.

Nu moet ik alleen wel nog eerst RE weer wat meer in de praktijk gaan brengen... gelukkig heb ik binnenkort weer wat meer vrije tijd over. (de laatste maanden eigenlijk een grote pauze gehad en niks meer gedaan op verschillende gebieden: ik ben benieuwd of ik het nog niet verleerd ben. :o)

they call me "monster", al 2x geheurd

Soms wel inderdaad.. aan de kant gaan ze in ieder geval wel:d

laatst liep ik door de stad, keek echt iedereen naar me..
Ik dacht JEEEJ ik ben kk buff.

Bleek dat mn witte broek doorschijnend was en je mn strontvlekken kon zien zitten :(

heel vaak... omdat ik hand in hand tussen mijn ouders loop, moet ik van ze.. anders raken ze me kwijt:(

Nu moet ik alleen wel nog eerst RE weer wat meer in de praktijk gaan brengen... gelukkig heb ik binnenkort weer wat meer vrije tijd over. (de laatste maanden eigenlijk een grote pauze gehad en niks meer gedaan op verschillende gebieden: ik ben benieuwd of ik het nog niet verleerd ben. :o)
Programmeren is net als zwemmen, je verleert het nooit.

ik word me hele leven al nagekeken, misschien komt het door me bochel en me schele ogen

Soms maar ben niet buff, echter wel bijna 2 meter en 100kg plus dus wel groot maar niet door spier ... NOG NIET

Krijg wel eens de reactie van de mensen die ik ken:
- Sow, jij bent gegroeit..
- Brede armen heb jij gekregen..
Van dat soort praat terwijl ik me nog klein voel :(

Ik word wel is nagekeken ja............................ Maar dat is dan meestal door mijn lengte:p

• Like
Waarderingen: CoD
Vandaag op het strand wel.Ik denk omdat ik m´n bovenstukje aanhad.

Terug
Naar boven