- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
+1
En het zijn meestal vrouwen. Als ik terug kijk en hun kerel fietst ernaast, kijkt hij mij ook aan, ja echt..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1

Ah die heb ik ook, maar dan in het roze.

Een chick zei ook dat ik "too much was", mooiste compliment dat je kan krijgen.Ik liep laatst met koninginnedag zonder shirt, gevolg was dat chicks van alle kanten op me afkwamen, aan me zaten, opmerkingen maakten en dudes die heerlijk liepen te haten. Haters gonna hateEen chick zei ook dat ik "too much was", mooiste compliment dat je kan krijgen.
Maar met shirt aan kan ik wel normaal over straat.

Grappig ik antwoord meestal met het zelfde en dan zeg ik,altijd dezelfd vraag: "goh..sport jij ofzo? wat doe je dan?"
antwoord altijd hetzelfde: "nordic walking"
altijd dezelfd vraag: "goh..sport jij ofzo? wat doe je dan?"

wnnr krijgen we nu eens eindelijk recente foto's te zien?
Ik liep is met een paar kamaraden door stad, ik liep voorop zei er ene tege mij dat ter een deel wyve op mij gewijst hebbe

Hij wou gewoon Sterrenslag bij je doen, en dan heb ik het niet over het programma van weleer.haha en een gast in de wc sprak me vrijdag aan terwijl die naar mn lul staarde; dat ik echt een goddelijk lichaam had, maar dat ik mn pik wel wat vaker mocht scheren![]()

Laatst werd ik ervan beticht dat ik op roeien zat, door mijn goedwillende klasgenoten...
![]()
Vs.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()

altijd dezelfd vraag: "goh..sport jij ofzo? wat doe je dan?"
epic; die moet ik onthouden
(voor als ik ooit een buffel zal zijn
)