Fitness Seller

worden dbbers nagekeken op straat?

Hmm altijd, maar dat kan ook komen doordat ik m'n kleren tatoe-eer, en niet aan doe..

Die rechter... :heart: :hitit: :o

Ik liep laatst met koninginnedag zonder shirt, gevolg was dat chicks van alle kanten op me afkwamen, aan me zaten, opmerkingen maakten en dudes die heerlijk liepen te haten. Haters gonna hate :cool: Een chick zei ook dat ik "too much was", mooiste compliment dat je kan krijgen.

Maar met shirt aan kan ik wel normaal over straat.

altijd dezelfd vraag: "goh..sport jij ofzo? wat doe je dan?"

antwoord altijd hetzelfde: "nordic walking"

Ik liep laatst met koninginnedag zonder shirt, gevolg was dat chicks van alle kanten op me afkwamen, aan me zaten, opmerkingen maakten en dudes die heerlijk liepen te haten. Haters gonna hate :cool: Een chick zei ook dat ik "too much was", mooiste compliment dat je kan krijgen.

Maar met shirt aan kan ik wel normaal over straat.

Hahahaha!:D;)

Laatst werd ik ervan beticht dat ik op roeien zat, door mijn goedwillende klasgenoten...

1929%20Abby%20aan%20%27t%20roeien.jpg

Vs.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:cool:

altijd dezelfd vraag: "goh..sport jij ofzo? wat doe je dan?"

antwoord altijd hetzelfde: "nordic walking"

had ik tijdje geleden ook die vraag aan het zwembad heb gewoon serieus geantwoord.
laatst mijn tante: die word elke keer gespierder. *ik mij buf voelen*
maar int zwembad kan ik normaal rondlopen zoals iedereen :)

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

wnnr krijgen we nu eens eindelijk recente foto's te zien?

+1

Ik liep is met een paar kamaraden door stad, ik liep voorop zei er ene tege mij dat ter een deel wyve op mij gewijst hebbe

ik liep de dag na een zware beentraining in de supermarkt, toen hoorde ik een paar (jonge) meisjes stiekem smoezelen aaaah dat is wel zonde die heeft een mank been :D

haha en een gast in de wc sprak me vrijdag aan terwijl die naar mn lul staarde; dat ik echt een goddelijk lichaam had, maar dat ik mn pik wel wat vaker mocht scheren :P

haha ja dat was wel overduidelijk....

:eyebrow:

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Laatst werd ik ervan beticht dat ik op roeien zat, door mijn goedwillende klasgenoten...

1929%20Abby%20aan%20%27t%20roeien.jpg

Vs.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:cool:

Verkapte kijk ´s-naar-m´n-kontje post...
:p

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Ah die heb ik ook, maar dan in het roze. :clap:

In het zwart komen ze beter uit vind ik.:o

Af en toe kleed ik me helemaal uit en ren gillend over straat...
Dan word ik echt wel nagekeken.
Daar kan ik dus niet tegen he...
Mag een mens dan niet eens meer naakt gillend over straat rennen ;-)

ik kom nooit achter mijn pc vandaan, gister deed ik het bijna... toen ik de voordeur open deed bekroop met toch weer dat gevoel van totale angst. dusch nee, ze kijken mij niet na, ik kijk hun na... via google earth of stiekem door mijn jaloezieën

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven