Fitness Seller

wordt binnenkort horecaportier

hij zegt ook horecaportier, waarschijnlijk bedoelt hij dat hij in een restaurant of hotel de deur opendoet voor de klanten en desnoods hun jas aanneemt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lijkt me beter voor hem

wat me overigens wel relaxed lijkt dat je bij een duur hotel werkt en dat je dan al die dure wagens mag parkeren (eerst effe rondje gassen natuurlijk ;))

wat me overigens wel relaxed lijkt dat je bij een duur hotel werkt en dat je dan al die dure wagens mag parkeren (eerst effe rondje gassen natuurlijk ;))

dreamjob, maar daar is de topicstarter ook te jong voor

kan misschien voor portier gaan in plopsaland :D

haha 16 jaar en al portier:rolleyes: , wat ga je doen als er matten is :D
Lijkt me ook logischer dat het gewoon jassen op hangen etc word

jongens, jongens...McDrive is ook horeca, daar mag iedereen langs staan met das en zonnebril.
Ben alleen niet zeker van handboeien. :coffee:

jongens, jongens...McDrive is ook horeca, daar mag iedereen langs staan met das en zonnebril.
Ben alleen niet zeker van handboeien. :coffee:

handboeien zijn zeker niet toegelaten :duh:
iedereen weet toch dat je als portier alleen een matrak, boksbeugel en shocker moogt gebruiken :D

Je mag de burgers hun vrijheid niet afnemen anders kunnen ze je aanklagen dacht ik?

hij zegt ook horecaportier, waarschijnlijk bedoelt hij dat hij in een restaurant of hotel de deur opendoet voor de klanten en desnoods hun jas aanneemt.
[Link niet meer beschikbaar]
Zoiets zal het wel zijn ja aangezien je de opleiding beveiliger pas vanaf je 17e mag volgen en pas vanaf je 18e beveiligings werzaamheden uit mag voeren.

Politieterm voor dit
thumb.jpg

Terug
Naar boven