- Waardering
- 0
zo lijkt het toch hé
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
plaatselijke kinderdisco voor kinderen tussen 12 en 14 jaar
mijn vraag is weten jullie of politie handboeien verboden zijn?
nee hoor opleiding net achter de rug.
even duidelijk zijn ze verboden ja / nee nja want bij de erotic shop ofz staat.
Politie Handboeien
Politieboeien van zwaar metaal met scharnier, zware kwaliteit. Arresteer je partner met deze metalen boeien! Ideaal voor intieme spelletjes in de slaapkamer. Geleverd met twee sleuteltjes. Kleur: Metaal.
klinkt fout mja
Ja verboden.
Als portier heb geen enkele politiemacht.
Er zijn uitzonderingen zoals de BA van de Lijn...
Je moet een algemeen bekwaamheids attest hebben om het beroep van bewakingsagent uit te oefenen.
En om te fouilleren enz moet je ook nog persoonscontrole hebben.
Dit allemaal volgens de wet Toback van 10 april 1990.
Dit is zo voor België.
NL weet ik niet.
Het is allemaal goed en wel als ze je aannemen zonder maar geraak niet in de problemen.
De security van de La Rocca wordt al 14 jaar door Griffioen Security verzorgd.
Nette opleiding als je het dan nog niet weet...
Succes

heel die security is toch xtra small?haha cool, als ik naar la rocca kom dan vraag ik naar X-smal

Boeien mag je hebben als je er in geoefend bent, en ik neem aan dat je daar niet in geofend ben. Yippie, ik mag wel boeien![]()
Dat klopt niet helemaal. Toen ik bij de KMAR zat liep ik ook met die dingen rond, maar nu mag ik ze echt niet meer hebben. Hetzelfde geldt voor een wapen dragen, mag je ook niet zomaar, ook al ben je geoefend..

klopt dat bep veiligheidsagenten boeien mogen hebben, securail (veiligheid bij de NMBS) heeft tie-straps