- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het vermoeden dat als je verstandig AAS gebruikt (TRT bijvoorbeeld) dat je dan zelfs ouder wordt (of in ieder geval langer gezond blijft).
Het hangt dus (ook) af van de dosis. (naast WAT je neemt.. de ene anabool is de andere niet)
Ik geef alleen mijn mening, en heb geen wetenschappelijke onderbouwingen. Ik ben zelf ook een gebruiker en ben net zoals velen begonnen, nadat ik eerst hier had rond gelezen.
En mijn mening is dat hier te weinig wordt verteld over de negatieve kant van AAS, waardoor veel jongens te snel en vaak teveel gebruiken, omdat ze denken dat AAS een wondermiddel is.
.zo'n claim heeft bewijs nodig, en die studies zijn er niet.
Hoe bedoel je, je gaat er misschien niet 15 jaar eerder door dood. Maar ik kan mij er soms wel eens aan ergeren dat hier altijd maar PRO-anabolen wordt gesproken. Als je echt meent dat kuren (ja kuren, want het blijft nooit bij 1 kuurtje) geen invloed heeft op je gezondheid, dan geloof je nog in sprookjes. Neem maar eens regelmatig bloedonderzoeken, bekijk wat er met je leverwaardes, nieren, cholestrol, prostaat etc. gebeurt als je ON bent en wanneer je in de nakuur zit en als je klaar bent, deze waardes zijn echt niet constant.
En je zult hier niet snel mensen horen over de negatieve dingen van steroiden, want of ze schamen zich ervoor (want het is toch hun eigen schuld) of om wat voor reden dan ook. En dan hebben we het nog niet eens over de negatieve invloed wat het kan hebben op je sociale leven (relaties, werk, beslissingen die je anders niet zou nemen etc.)
Hoorde gister nog van een trainer at the gym dat van een enkele aas kuur 15 jaar minder oud wordt
Wordt je door aas gebruik minder oud?
Zo ja, hoezo dan?

en chill die opoe jaren lijken me toch a-relaxt het enige uitzicht de kist waar je langzaam op kan wachten 

Ja, want als je op je 80ste AAS spuit en je gaat ongeveer op je 95ste dood, dan sterf je meteen.
En je kinderen sterven exponentieel eerder. Dus na 4 generaties komt er niks meer.

"The candle that burns twice as bright burns half as long"
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lmh9msNLqG1qdkmano1_500.jpg
Ik heb het vermoeden dat als je verstandig AAS gebruikt (TRT bijvoorbeeld) dat je dan zelfs ouder wordt (of in ieder geval langer gezond blijft).
Het hangt dus (ook) af van de dosis. (naast WAT je neemt.. de ene anabool is de andere niet)

Heb je ook niet nodig. gebruik gewoon je boerenverstand en logica.
Als je kuurt, dat vinden je organen en weefsels gewoon niet leuk, je weerstadn gaat naar onder, je hormonen en disbalans etc.
Als je dit nu regelmatig doet dan ja...lijkt me niet gezond en ooit zul je daar de prijs voor moeten betalen.
Hoeft helemaal niks wetenschappelijks aan te zitten.

Zelfs al zou het zo zijn.. Liever 70 worden en dood gaan een hartaanval dan 85 worden en laatste jaren wegrotten in een verpleegtehuis.
Dude dat zeg je toch niet
You're going to miss out on the best years of your life!

wat een klinkklare onzin.
Boerenverstand is zelden iets waar, is enorm onderhevig aan bias. Je toont het zelf, het "lijkt" niet gezond, maar lijken is niet hetzelfde als zijn.
Wat de gemiddelde mens als logica aanziet noem is proberen redeneren zonder echte rhetorische achtergrond, en als dat gebeurt zie ik de ene flater na de andere.
Ten 2de is het enige wat je hebt een gebrekkige hypothese. That's it. Zelfs je assumpties zijn niet gespecificieerd(hoeveel gebruik, regelmaat,...).
Ten 3de heb je onderzoek nodig om je hypothese te onderzoeken. De medische wetenschap zit bomvol paradoxale uitkomsten, dus blindelings een hypothese accepteren "omdat het zo lijkt" doe je niet en is nu eens een mooi voorbeeld van slechte logica(hasty conclusion fallacy).
Alleen al naar het anecdotaal bewijs kijken doet mij al sterk twijfelen aan de hypothese. Genoeg bekende kuurders, de meesten lopen nog rond, al wil dit zeer weinig zeggen.
Ten 4de is er een tijdsduur opplakken, zoals in de OP, nog waanzinniger.
Zelfs al zou het zo zijn.. Liever 70 worden en dood gaan een hartaanval dan 85 worden en laatste jaren wegrotten in een verpleegtehuis.