Ik weet dat ze regelmatig AAS namen. vergeet wel niet dat dit vooral in de jaren 80-begin 90 jaren hebben afgespeeld en toen de doseringen stukken lager lagen dan tegenwoordig.
Ik weet bijv van eentje die 70 mg dianabol per dag nam gedurende 6-7 maanden non stop. wel met perioden van opbouw en afbouw.
Dezelfde persoon nam daarna 2 kuurtjes deca (dosering 1X 200 mg+1x400 mg per week), de periode weet ik niet. Hij werd daar impotent door en zijn vriendin ging ervandoor.
Daarna kreeg hij een hersentumor. ze hebben hem gelukkig kunnen opereren maar tegenwoordig spreekt hij met vertraging en met een tongval waardoor je hem moeilijk kunt verstaan.komt ook nergens meer aan de bak en is al jaren gestopt met trainen.
Van een bekende dame in de jaren 80 die enkele keren de NK zwaargewicht klasse had gewonnen had, zij is gestorven aan kanker. welke kanker weet ik niet.
Ik weet niet precies wat ze nam, maar op een gegeven moment moest ze zich laten opereren aan haar schaamlippen omdat ze niet meer fatsoenlijk kon lopen. Ze moest zich ook iedere dag scheren en had een olie huid waar je van schrok. ze had ook de baard in de keel en het leek echt een vent.
Van iemand anders die ook regelmatig kuurde met Dianabol, Stromba (Winny)Anavar, Deca en Testo heeft nu o.a. leukemie. niks meer aan te doen. Wel chemo continue om de de schade te beperken. is nu een lopend lijk die moeite heeft om de trap op te lopen.
Iemand anders van die groep kuurde veel, vooral dianabol en deca,Test.(massa middelen) daarbij snoof flink wat coke en at altijd erg veel. (ook veel vet) hij woog op een gegeven moment 135 kg. stierf pas geleden aan een hartaanval op 38 jarige leeftijd. kuurde al vanaf zijn 18e
Iemand anders die wel nog leeft, (zijn vriend van bovenstaande) bestelde ooit zijn spullen bij een bekende Ned bodybuilder die ervan schrok hoeveel hij voor zich zelf bij hem deed bestellen.
Zijn dokter vertelde toen dat hij al een tijdje klinisch dood had moeten zijn voor het aantal AAS wat hij deed gebruiken.
Dat zijn bepaalde dingen wat ik ervan weet. De doseringen weet ik jammer genoeg niet precies net zoals de duur ervan. Wat ik wel weet is dat sommigen er niet verstandig mee omgingen en volgens mij ook niet altijd consequent deden nakuren. Ze deden wel op en afbouwen.
Dit zijn een paar gevalletjes van die groep.