AndroidHealthClinic

Wordt jij 'snachts wakker om te plassen?

Nope, voel me perfect. Die namiddagtuk is niet uit pure vermoeidheid. Doe het als ik een dipje voel, wat in je normale lichaamscyclus voorkomt. In de namiddag heb je een punt waar je lichaamstemperatuur zakt; op dat moment hou ik dan even rust.

's ochtends vroeg meestal, als ik nog even lekker wil liggen.. Echt k*t is dat :S..

soms gewoon 0 keer... en ik heb keren gehad dat ik echt 5x eruit moest. En dan ging het echt om grote hoeveelheden, beetje vaag dus. Maargoed hou ook niet echt bij hoeveel ik drink op een dag.

En toch is dat heerlijk, als je ****ing nodig moet, het keihard in de pot laten kletteren. Een flinke ochtendscheet erachteraan en mijn dag kan niet meer stuk. Heb nu alweer zin in morgenochtend...

Bijna altijd 2x of meer, zwaar irritant, en ik ben dan ook zo iemand die dan niet meteen weer in slaap kan vallen.

Word trouwens meestal al iets van 5-6x per nacht wakker sinds een jaar of zo, combineer dat met dat ik niet meer snel in slaap kom. . :fuu:

En zegt mijn moeder doodleuk in de ochtend of als ik moe na het werken thuis kom, ohja dan had je lichaam waarschijnlijk maar zoveel slaap nodig, ja vast, als ik de gehele dag doodmoe ben....

soms.

verschillend.
tussen de 1 en 8 x per nacht.

minstens 3 keer

Sinds ik s'nachts wakker word om te plassen maak ik de gains van mn leven!

Standaard 2/3 keer echt heel vervelend:S.

(toch effe reageren op een topic van twee jaar oud)

Ik moet zo gemiddeld twee à drie keer zeiken per nacht, maar sta niet op, zeik gewoon in mn bed, is lekker warm :who:

Dan ga je dood en ben je nat.

vind het overigens wel een grappige uitdrukking
"'Meer kans op overlijden door 's nachts plassen'
SAN FRANCISCO - Mannen en vrouwen die 's nachts twee of meer keer per nacht uit bed moeten om te gaan plassen lopen een hoger risico te sterven dan mensen die doorslapen. Dat hebben Amerikaanse onderzoekers ontdekt. "

alsof de mensen die niet opstaan om te plassen onsterfelijk zijn:D

vind het overigens wel een grappige uitdrukking
"'Meer kans op overlijden door 's nachts plassen'
SAN FRANCISCO - Mannen en vrouwen die 's nachts twee of meer keer per nacht uit bed moeten om te gaan plassen lopen een hoger risico te sterven dan mensen die doorslapen. Dat hebben Amerikaanse onderzoekers ontdekt. "

alsof de mensen die niet opstaan om te plassen onsterfelijk zijn:D
Hehe, dat duurde ff. Nu heb je het door. Ik ben gewoon onsterfelijk!

Terug
Naar boven