MuscleMeat

Wordt jij 'snachts wakker om te plassen?

minimaal 1/2 keer per nacht, kan er wel mee leven, slaap toch binnen 20 seconden weer.

jup
Meestal maak ik dan een lekker shakeje en dan ga ik weer tukken

Laatst bewerkt:
elke ochtend om een uur of 7 moet ik onwijs zeiken en schijten
als ik dan klaar ben wil ik weer gaan slapen maar eenmaal in mijn bed begin ik ongecontroleerd aan me pik te trekken om mij een uur later behoorlijk te ontladen in de wasbak

jah als ik train wel , best irritant , omdat ik daarna meestal nog maar 1 uur kan slapen voordat ik naar me werk moet en dan val ik vaak niet meer in slaap :)

3 Tot 4 keer in de nacht.Soms meer ,maar heb het overdag ook.

elke ochtend om een uur of 7 moet ik onwijs zeiken en schijten
als ik dan klaar ben wil ik weer gaan slapen maar eenmaal in mijn bed begin ik ongecontroleerd aan me pik te trekken om mij een uur later behoorlijk te ontladen in de wasbak

:roflol:

Never :D voor het slapen altijd even zeiken en als ik wakker ben moet ik weer hard en ongenadig buikhuilen. Lijkt me maar irritant om eruit te moeten om te pissen.

elke nacht/ochtend wel daarna neem ik een paar slokken chocolademelk omdat ik dan dorst heb

nooit last van. ik drink dan ook omdat ik juist iets van suiker moet hebben.. meer suiker is meer insuline = meer gh afgifte

keer of 3 per nacht, en als mijn geliefde plassen moet, doet ze dan in mijn mond.
het rotte is dat ik dan weer meer moet plassen :mad:

Nee, bijna nooit, enkel als ik een liter water drink net voor ik slapen ga.

moet trouwens ook vaak ' s nachts scheiten meestal 1 x per nacht, ik plas er dan ook gelijk bij zodat ik minder hoef optestaan

wtf, hoe slagen jullie er toch in. Ik drink altijd 0,5l water voor het slapen gaan, het laatste wat ik nog doe is alles eruit pissen en dan sta ik op als mijn wekker gaat. Nochtans moet ik toch snel pissen. Maar misschien slapen jullie gewoon veel te lang fzo? Ik slaap 6 uur en blijf nog 20min liggen en dan nog namiddagtuk van 20min.

wtf, hoe slagen jullie er toch in. Ik drink altijd 0,5l water voor het slapen gaan, het laatste wat ik nog doe is alles eruit pissen en dan sta ik op als mijn wekker gaat. Nochtans moet ik toch snel pissen. Maar misschien slapen jullie gewoon veel te lang fzo? Ik slaap 6 uur en blijf nog 20min liggen en dan nog namiddagtuk van 20min.
Je slaapt dus te weinig.

Terug
Naar boven