MuscleMeat

Wordt jij 'snachts wakker om te plassen?

Ik pis gewoon in m'n bed, hoef ik de verwarming niet aan te zetten.

minstens 1 keer
soms 3

soms niet maar dan moet ik mijn lakens verversen en men matras uitwringen

Monster -dt fout in titel.

op trainingsdagen 2 tot 3 keer per nacht terwijl k voor het slape ook nog plas.
op NIET traininsdagen 1 of 2, ligt eraan of ik voor het slapen nightprotein shake maak.

Nee, en ik WORD ook niet wakker om te plassen

:popcorn:

OT: ja en ik begin het beu te worden. lig ik lekker in mijn bed en zit ik in een dilemma. Ga ik naar het toilet of blijf ik liggen,maar met het gevoel van een blaas die op ontploffen staat. 1 keer heb ik het tweede gekozen en liep het fout uit de volgende morgend...

Ik word meestal na 'n paar uur slapen wakker en dan denk ik nog even 'n paar uurtjes te kunnen slapen, maar godmiljaar :fuu: die k*t blaas staat op knappen en ik zal toch eerst m'n blaas moeten legen :fuu:

soms 4 tot 5 keer.
Merk dat het fel samenhangt met de eiwit-inname voor het slapen gaan.
met name de caseine ;)

Ff deze topic onder het stof uithalen.

De laatste weken elke nacht 2-3 keer. Begint redelijk irritant te worden :headbang:

Zou dat kunnen liggen aan de 500 gr kwark die ik elke avond binnenspeel voor ik ga slapen ???

Drink je na je kwark ook nog wat?

Als ik dat doe kan ik er 's nachts ook uit.

Per half uur dat ik wakker lig in bed, kan ik er uit om te gaan pissen. En 's morgens staat mijn blaas altijd op springen.

Vanacht om 6 uur...toen was ik gelijk klaar wakker, met moeite in slaap gevallen en later om half 8 30 min door de wekker heen geslape daarna...whoops.

Alleen soms om te schijten. Maar dan is het ook echt oorlog, shit. Geen pretje dat.

Yep, helemaal irri als m'n kat besluit haar nachtrust op de traptrede door te brengen... je schrikt je de t*fus.

Terug
Naar boven